Renault embleem over?? (teken zowel als woord)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Douwe

Luitjes ik vroeg me af of iemand misschien toevallig een renault teken heeft liggen!? Ik ben zowel op zoek naar het woord Renault als het embleem. (totaal heb ik 2 maal het woord Renault en 3 maal het Renault embleem nodig) Als iemand toevallig het embleem van een Renault vrachtwagen heeft zou helemaal tof zijn daar heb ik er 1 van nodig.

Aangezien er genoeg mensen zijn die alles kaal willen hebben hoop ik dat er iemand is die mij er een plezier mee wil doen :D

Zo niet ga ik op de sloop op zoek alleen zij willen er vaak wel een paar eurie voor hebben en dat is zonde als iemand anders 1 van de twee of allebij heeft liggen en er toch niks mee doet!

Ik hoor het wel in (Y)

Edit: ik plaats het hier aangezien er geen ACT meer is voor niet leden en je hoeft geen lid te zijn om een Renault teken en/of embleem over te hebben :lol:
mark 5t
Contacteer:

probeer het eens bij een renault bedrijfswagen garagist.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Douwe

Die hebben ze wel maar moet je dokken voordat ik dat doe wil ik weten of iemand ze niet toevallig over heeft :D
Marcel dLC

Ik heb nog wel ergens het logo van een R19 phII liggen. Als ik hem kan vinden mag je hem zo hebben :p
André ter Velde

Ik heb de letters RENAULT liggen en omdat ik binnenkort weer de letters SPORT bestel, en daar ook weer de letters RENAULT bijzitten heb ik dan twee keer de letters RENAULT. Dus als je interesse hebt in de letters RENAULT dan hoor ik het wel.
bartuitlauwe
Contacteer:

Marcel dLC schreef:Ik heb nog wel ergens het logo van een R19 phII liggen. Als ik hem kan vinden mag je hem zo hebben :p
Ik heb ook nog het logo van R19 phII liggen.
mag je hebben.
Douwe

@Andre thx ik heb idd belang bij de letters renault dus als je die zondag mee zou willen nemen zou tof zijn (Y)

@restlogo R19 phII is toch gewoon standaard Renault teken of zijn er verschillen?? Indien idd standaard renault teken heb ik er idd belang bij (Y)
Marcel dLC

is gewoon een renaultlogo ja, alleen zit bij een 19 met pinnetjes in de grille, dus ik weet niet of dat voor jou uitmaakt.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

@ douwe, ik moet ff zoeken maar ik het ook nog ergens een niewtype logo liggen, zal hem vanavond mee nemen als ik hem kan vinden.

En de letters heb je al zie ik, anders had ik nog wel een F1 strip van de clio liggen, zitten die letters ook op.

Laat maar wat horen.

GR.Frits
Anonymous

Frits schreef:@ douwe, ik moet ff zoeken maar ik het ook nog ergens een niewtype logo liggen, zal hem vanavond mee nemen als ik hem kan vinden.

En de letters heb je al zie ik, anders had ik nog wel een F1 strip van de clio liggen, zitten die letters ook op.

Laat maar wat horen.

GR.Frits
Frits, ik durf het bijna niet te vragen :)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Matthijs schreef:
Frits schreef:@ douwe, ik moet ff zoeken maar ik het ook nog ergens een niewtype logo liggen, zal hem vanavond mee nemen als ik hem kan vinden.

Laat maar wat horen.

GR.Frits
welke van de 2?? En douwe is eerst natuurlijk.

GR.Frits
Anonymous

Frits schreef:
Matthijs schreef:

Laat maar wat horen.

GR.Frits

GR.Frits
De letters :)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Matthijs schreef:
Frits schreef:
Matthijs schreef:

Laat maar wat horen.

GR.Frits

GR.Frits
De letters :)
PM je 06- even als douwe ze niet wil neem ik ze mee naar breda.
Stefan S.

André ter Velde schreef:Ik heb de letters RENAULT liggen en omdat ik binnenkort weer de letters SPORT bestel, en daar ook weer de letters RENAULT bijzitten heb ik dan twee keer de letters RENAULT. Dus als je interesse hebt in de letters RENAULT dan hoor ik het wel.
Ik kon de letters SPORT gewoon los bestellen bij de reno dealer :D
André ter Velde

Ik niet! Ben benieuwd naar de prijs die jij betaald hebt. Misschioen heeft jouw dealer de letters uit het zakje gehaald ?!?
Stefan S.

Was niet goedkoop, moest gewoon 26 euro betalen :(
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Nu we toch bezig zijn, Ik ben op zoek naar het nieuwe renault logo, zo'n beetje het formaat wat zit op de grille van de bluesport.

Wil eventueel ook best er wat voor betalen. Wie heeft dit voor mij?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
mike16v

ik heb het woord renault nog liggen (in chroom/plastic) ben op de meeting dus als je hm wil hebben... pm me maar
Tijn
Contacteer:

[quote="olijnsma"]Ik ben op zoek naar het nieuwe renault logo, zo'n beetje het formaat wat zit op de grille van de bluesport.
[quote]

niet anders als alle andere ph. 2 logo's bij een blue sport hoor...
there is no spoon.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Op de grille van Bas Rsi zat een nieuw logo, op mijn ph2 zit het oude logo,
Als je een GTT hebt van na 1990 is ie toch voorzien van een nieuw logo?

In ieder geval zoek ik nog een nieuw logo'tje, Iemand?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

olijnsma schreef:Op de grille van Bas Rsi zat een nieuw logo, op mijn ph2 zit het oude logo,
Als je een GTT hebt van na 1990 is ie toch voorzien van een nieuw logo?

In ieder geval zoek ik nog een nieuw logo'tje, Iemand?
nieuwe logo's zijn er pas vanaf '92 gekomen. dus die van bas is ook niet origineel. maar meet eens op hoe hoog ie dan moet zijn, want een clio heeft ook niet al te grote....
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

even hoog als het oude logo op de ph2 grille :p

ik meet m zo wel ff, maar ik denk een cm of 7
Douwe

Huh... effe opsommen volgens mij heb ik nu:
Marcel dLC - renault embleem
bartuitlauwe - Renault embleem
Frits - Renault embleem

André ter Velde - Renault letters
Frits - Renault letters

Dus als bovenstaande heren deze idd. kunnen missen en zondag mee zouden kunnen nemen zou dat tof zijn (Y) dan ben ik bij deze klaar :D

@Frits of vanavond natuurlijk :D

@Matthijs ik lees dat mike16v de letters nog heeft dus misschien kunnen je wat met hem regelen (Y)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

olijnsma schreef:even hoog als het oude logo op de ph2 grille :p

ik meet m zo wel ff, maar ik denk een cm of 7
iemand?
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Voor de geintresseerde, ik zag deze ad op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
* Stefan T-SPORT *
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Neobyte schreef:Voor de geintresseerde, ik zag deze ad op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
Leuk geprobeerd, maar voor 15 euro heb ik er wel eer dan 1 op de sloop.... 8)
Bram

15 Euro??
Ik neem ze altijd gewoon mee
Douwe

Yepz op de sloop of gratis of een paar eurie's maar geen 15 :P

Maar ik ben aardig ziek op dit moment dus op de sloop struinen zit er effe niet in :(
Bram

maar heb je zo'n logo nodig die ook op marktplaats te koop staat? Ga ik morgen wel ff langs de sloop en neem er wel ff eentje mee...
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Bram schreef:maar heb je zo'n logo nodig die ook op marktplaats te koop staat? Ga ik morgen wel ff langs de sloop en neem er wel ff eentje mee...
Alleen olijnsma zoekt volgens mij nog een nieuw logo.

Gr.Frits
R(ay)Si

Dit zijn van "in de binnenzak" dingen :D (op de sloop dan)
Alleen nog maar VW!
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Bram schreef:maar heb je zo'n logo nodig die ook op marktplaats te koop staat? Ga ik morgen wel ff langs de sloop en neem er wel ff eentje mee...
Als je 1 voor mij wilt meenemen, graag!
R(ay)Si

Ga jij naar die sloop bij spaarnewouden daaro? Ben er laatst geweest maar er is bijzonder weinig te vinden....alles is gestript! (N)

Ik heb nog zo'n stoffen kap dat aan de binnenkant van je achterklep zit nodig. Dus mocht je die tegenkomen :) houd me aanbevolen (Y)
Alleen nog maar VW!
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

R(ay)Si schreef: Ga jij naar die sloop bij spaarnewouden daaro? Ben er laatst geweest maar er is bijzonder weinig te vinden....alles is gestript! (N)

Ik heb nog zo'n stoffen kap dat aan de binnenkant van je achterklep zit nodig. Dus mocht je die tegenkomen :) houd me aanbevolen (Y)
Moet het er een met een motief zijn?? Want ik heb hier nog wel een compleet plasticen liggen, en evt. mee te nemen zondag. Laat maar wat horen.

GR.Frits
Bram

Ik ga morgen naar de sloop en kijk ff wat ik allemaal kan meenmen.. zal iig ff wat renault tekens proberen mee te nemen
Plaats reactie