enkele vraagjes i.v.m velgen [gtt]

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
blowaway

Hoi,

Heb overlaatst een schuiver gemaakt en op een dorpel geknalt (dwars). GEluk gehad dat het een schuine was.
Emn banden waren ervoor al versleten en dus is het hoog tijd alles is te gaan checken en te vernieuwen.
Als ik nu boven de 100 rijdt trilt men stuur zeer hard, uit banalans geraakt na schuiver dacht ik. Maar kan dit wel. Er waren enkele stukjes van men velgrand, maar niet zo veel dus.... Velg krom, geloof ik ook niet, of wel?? Hij trekt niet scheef of niks. Maar wat voel je als je velg krom staat??

Nu was ik gisteren wat aan het surfen en vond nogal een mooi setje velgen met banden erbij. De velgen die er nu onderstaan moeten dringend een oplapbeurt krijgen of vernieuwd worden dus...
Het merk was RH snowline 7/15. Met 195/50/15 bandjes, zeer proper. Maar ik heb al een mail gestuurd voor de maten van de velgen. Hij stuurt niet terug, tering. Nu heeft iemand ervaring met deze velgjes, en kan iemand me zeggen wat de ET waarde, de naafdiameter en de steekwaarde is.

Bij voor baat dank.

Stef
Riël
Über-Spammer

4x100
naafdia 60.1mm
et 35
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Riël schreef:4x100
naafdia 60.1mm
et 35
Riel dit zijn de originele maten van een GTT, als ik hem goed begrijp moet ie de maten hebben van die velgen....

Welkom trouwens, en stel je aub even voor in het Wie is Wie? topic.

GR.Frits
Tijn
Contacteer:

there is no spoon.
Riël
Über-Spammer

Euh, ik neem aan dat ze die velg in verschillende maten leveren hé :s Die maat heeft ie i.e.g. nodig. Et mag lager zijn, liefst niet hoger.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie