Een kleine waarschuwing betrf. a.s. Zondag
aangezien het feit dat er a.s. zondag een meeting is van jullie wil ik jullie wel even waarschuwen. Op de een of andere manier is er bekend geworden bij klpd dat die meeting er is. het stond zelfs op de site van blik op de weg. Inmiddels is tie er af,maar de waarschuwing blijft wel staan. dus jullie zijn wel gewaarschuwd. 

Dat spreekt toch voor zich mag ik hopen, we zijn toch allemaal Reno rijders, daar spreekt al een bepaalde vorm van verstand uitMerijn schreef:Dat is zeer goed om te weten! Misschien mooi punt om nog eens te benadrukken dat de meeting geen plek is voor racers en asocialen.
Thanks for the tip!

ja, verstand van sleutelen...Calle schreef:Dat spreekt toch voor zich mag ik hopen, we zijn toch allemaal Reno rijders, daar spreekt al een bepaalde vorm van verstand uitMerijn schreef:Dat is zeer goed om te weten! Misschien mooi punt om nog eens te benadrukken dat de meeting geen plek is voor racers en asocialen.
Thanks for the tip!![]()
![]()
ik zal er nog even bij vermelden dat ik (omdat ik in de buurt van die Makro woon) nogal eens een test-donutje ga draaien op het terrein, en laten we zeggen dat dat veeeeeel meer mensen doen EN dat de Bredase Politie daar NIET van gedient is!!!

EDIT: gedient met een D...slimpie

Laatst gewijzigd door PtrGte op do 4 mar 2004 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
graag gedaan! o ja mischien leek om eens op te kijken
http://groups.msn.com/rtcmeetings
ik ga er 8 maart alles op zetten
http://groups.msn.com/rtcmeetings
ik ga er 8 maart alles op zetten

Das minder. Weet iemand met wat ze komen? S60R? Neem ik de suub mee, even sprinten. Beetje Racuh
Zal me inhouden. Alsof ik dat nooit doe.

Zal me inhouden. Alsof ik dat nooit doe.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Contacteer:
sjit, dat wordt weer ombouwen 

-
Laat ze daar maar mooi alles in de gaten houden in regio Breda, dan kan deze jongen volgas op weg naar de ring

-
- Moderator
- Car: MB
via de bewaking van de Makro is dat doorgegeven aan de politie ja. Daar is ook niets op tegen als we ons gewoon normaal gedragenjantine schreef:aangezien het feit dat er a.s. zondag een meeting is van jullie wil ik jullie wel even waarschuwen. Op de een of andere manier is er bekend geworden bij klpd dat die meeting er is. het stond zelfs op de site van blik op de weg. Inmiddels is tie er af,maar de waarschuwing blijft wel staan. dus jullie zijn wel gewaarschuwd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Op een parkeer terrein, neem je geen deel aan het verkeer!!Douwe schreef:Of in elk geval de schakelaar uitlatenMJ schreef:Die mogen gerust mee, alleen niet aansluiten op de stroom....Merijn schreef:Laat de neonbuizen maar thuis, heren en dames.

Dus Dames en Heren neem de neon buizen maar wel mee. Alleen niet rijdend gebruiken!!
M.v.g.
Pim
p.s. proefondervondelijk achter gekomen, het mag dus als je stil (geparkeerd) staat!
O Ja bijna vergeten Jantine dank u vriendelijk voor de tip, want we zijn niet allemaal heilige boontjes.

Als het maar hard gaat!
Ach ja zoveel "nut" heeft neon niet bij vol licht
En ben niet van plan het zo laat te maken dat ik de neon kan gaan gebruiken
Yep thx Jantine
Is idd goed om te weten met m'n nieuw uitlaatje ben ik graag aan het "spelen" met tussengas etc. dus zal me zelf inhouden

En ben niet van plan het zo laat te maken dat ik de neon kan gaan gebruiken

Yep thx Jantine

Ja maar behoort de parkeerplaats van de Makro ook niet tot de openbare weg?? Want zo is chris nl. zijn neon kwijt geraakt. Had zn neon op de parking van de mac aanstaan en kon het daarna eronderuit halen omdat dat blijkbaar ook een openbare weg was ofzo??SilverRS schreef:Op een parkeer terrein, neem je geen deel aan het verkeer!!Douwe schreef:Of in elk geval de schakelaar uitlatenMJ schreef:Die mogen gerust mee, alleen niet aansluiten op de stroom....Merijn schreef:Laat de neonbuizen maar thuis, heren en dames.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus Dames en Heren neem de neon buizen maar wel mee. Alleen niet rijdend gebruiken!!
M.v.g.
Pim
(correct me if i'm wrong:))
Renault Clio 1.8 16v
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat was waarschijnlijk bluf geweest van der Polizei, want de parking van de mac is Privé terrein, daarom staan er meestal ook bordjes van: Hier gelden dezelfde verkeerswetten als op de openbare weg.
tenzij de parking van de gemeente is, dan valt ie er wel onder. Zo mag je op jouw eigen weg 150 rijden.
, Onwaarschijnlijk dat het lukt overigens, maar het valt niet onder openbaar terrein. Dus kan de politie er niets tegen doen
tenzij de parking van de gemeente is, dan valt ie er wel onder. Zo mag je op jouw eigen weg 150 rijden.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Vanaf Gorinchem rijdt de colonne toch niet te hard.
-
- Über-Spammer
jantine schreef:aangezien het feit dat er a.s. zondag een meeting is van jullie wil ik jullie wel even waarschuwen. Op de een of andere manier is er bekend geworden bij klpd dat die meeting er is. het stond zelfs op de site van blik op de weg. Inmiddels is tie er af,maar de waarschuwing blijft wel staan. dus jullie zijn wel gewaarschuwd.

Donleben schreef:Aangekondigde snelheidscontroles voor zondag 7 maart:
A4 - thv Bergen op zoom
A9 - thv Velsen

FF omhoog en opgelet

Nog bedankt voor de waarschuwing trouwens Jantine 

-
- Contacteer:
we kunnen alsnog bij mij voor de deur schuilen, das zo'n beetje om de hoek!
Ik zet dan wel een goede bak koffie!
Ik zet dan wel een goede bak koffie!
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain
Diede is my name, the pain is insane!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain

Diede is my name, the pain is insane!

-
- Über-Spammer
adress??
want dan komen we met 100auto's langs
want dan komen we met 100auto's langs

Valt niet op he, als er opeens een paar honderd renaults bij je voor de deur staan 

-
- Über-Spammer
Dat zien we vanzelf als we het terein op rijden 

-
- Über-Spammer
jantine schreef:aangezien het feit dat er a.s. zondag een meeting is van jullie wil ik jullie wel even waarschuwen. Op de een of andere manier is er bekend geworden bij klpd dat die meeting er is. het stond zelfs op de site van blik op de weg. Inmiddels is tie er af,maar de waarschuwing blijft wel staan. dus jullie zijn wel gewaarschuwd.

Donleben schreef:Aangekondigde snelheidscontroles voor zondag 7 maart:
A4 - thv Bergen op zoom
A9 - thv Velsen

FF omhoog en opgelet

Hooliead schreef:Beste allemaal,
Ik heb uit HEEL betrouwbare bron vernomen dat er zondag VEEL geflitst zal worden in en rond Breda!
1 plek die waarschijnlijk ook zal zijn is de backer en rubweg. Dit is de weg dat als je vanaf de A16 afslag Breda noord/Prinsenbeek neemt.
Dit is een 70 KM/H weg en er word door alles en idereen te hard gereden. Houd hier dus rekening mee!!!

klopt, lijkt me aleen wel handig dit zeker te weten, ik heb ook een bekeuring gehad in een parkeergarageMerijn schreef:Is het eigen terrein van de Makro? Zo ja, dan mag je zelfs lekker rondrijden met je neon aan!