Heb de lijst ff in Excell gegooid en zo geteld

Je komt met de Express 16V toch?
Dat valt altijd te regelen natuurlijk, een PM naar tom of chris en je hebt het voor elkaarrenault express 1.4 schreef:zo het nu staat kom ik met de 16v ja kun hem bekijken hij valt wel als we eraan komen helemaal verlaagd en uitlaat geluid dus ik zie je daar mischien staan ze wel naast elkaar weet je ook of marcel komt met zijn express
Nope, voor zover bekend alleen RTc leden.renault express 1.4 schreef: in duitsland zijn ook een helehoop gestylde expressjes weet iemand of er ook duiters komen
renault express 1.4 schreef:Foeke schreef:Net als 2 jaar geleden wordt door alle groepen uit het noorden, oosten, westen en miden van Nederland weer gegroepeerd in Gorinchem. Twwe jaar geleden leverde dat een rij van 30 voertuigen op. Dit jaar kunnen we met gemak de 100 halen.
Waar? Industrieterrein Avelingen West.
A27, afslag Avelingen, op de rotonde links en dan met de bocht mee naar links het industrietterrein op.
Kun je het niet vinden, kun je net niet op tijd komen? Bel me zondag dan op 06-25047784
Hoe laat? 12:30 verzamelen. 12:45 rijden.
Wie?
Groep Noord Lelystad:
- Olijnsma
- Robert, R19 16V
- Chris R5
- Maarten, R5
- Ronald, Laguna RTI
- Sinus, R19 Beverly
- Bert, 19 16v
- Roelof, 19 16v
- Foeke, clio 16V
- Rene, express
Groep Noord Zwolle:
- Jasper, clio 16v
- Chris, R5 GT-TR
- Martijn, R5 Baccara
Groep Noord Holland:
- Steven 5GTT
- Ray 5 Mega
- Thijs RSi
- Raymond RSi
- Marcel Clio16v
- Bram Clio 16V
- Wouter 21 TXI
- Juno Clio 2 Initiale
- Sven 5Alpine
- Ivar Laguna
- Jeroen 19
- JP 5GTT/Williams (waarschijnlijk)
- Mike Clio16v (waarschijnlijk)
- Stephan RSi (waarschijnlijk)
- Paul Twingoturbo (waarschijnlijk)
- Spir@l(krijn) 5GTT (waarschijnlijk)
Groep Oost:
- Michel
- Stefan en Olga (Twingo 16V)
- Joost (Express GTT)
- Vosje (en MichelRSI?)(GTE)
- Eelko (Clio RSi)
Groep Den Haag:
- Peter 5 gtturbo
- Pim (SilverRS) clio RS
- Jeroen (Twister) R19
- arthur 5 gtturbo
- mike 5 gtturbo
- frank r19 16v( nieuwe aanwinst )
- floris clio 16v
- maurice clio 16v
- mathijs 5 gtturbo
Groep Midden:
- Bart V - 19 16V
- Tony - clio 16V
- Roeland - Twingo
- Jeff - Clio II
- Toon - Clio II
- Koen - Clio RS
- Jeroen - 5 gt turbo rally 'Samson'
- Daniel - 5 gte
- Robert - clio s (twijfel)
- Rob (RMR) - clio 16V
- Michel - 5 gtx
- Mario - Laguna (twijfel)
Vergeet ik nou nog iemand?
ik rij mooi met rene in de express!!!!!!
En dan zelf met puntje enzo toegevoegd (op de best mogelijke plaatsen) is het nog niet goed Nederlands. Hopelijk gaat het praten wat beterrenault express 1.4 schreef:Ja, vorige keer stonden we ook naast elkaar. Toen was ik met mijn broer in de blauwe express. Ik zou hem wel een pm sturen, zou wel leuk zijn dat er wat meer expressjes. Zouden in duitsland zijn ook een helehoop gestylde expressjes? Weet iemand of er ook duiters komen? Vandaag de express 16v even poetsen. Als we met zen allen rijden lijkt me leuk. Hee joost jij komt ook in gorichem toch
Christian schreef:is het mischien niet makelijker om via een macdonalds ons te gaan verzamelen er zitten er 2 aan de A27 en de A15 is er ook nog 1 en die ligt in GORINCHEM de meesten hebben veel parkeer ruimte
optie 1 :
Adres: Energieweg 118
Postcode: 4231 DJ
Plaats: MEERKERK
Telefoon: 0183-351704
optie 2:
Adres: Beneluxweg 1a
Postcode: 4904 SJ
Plaats: OOSTERHOUT
Telefoon: 0162-432458
optie 3:
Adres: Franklinweg 3
Postcode: 4207 HX
Plaats: GORINCHEM
Telefoon: 0183- 699176
Ik vertrouw er ook wel op....beetje optimistisch blijvenBambi schreef:Vorige keer naar Breda ging het anders aardig goed.
zeikwijf !-Ray- schreef:leuk gezegd, maar de ervaring leert dat dat niet zo werkt...