Martin en ik gaan proberen mee te doen aan de zeepkisten race in Nijmegen.
Zijn er meer die mee doen? en weten er hier mensen hoe het parcours eruit gaat zien?
Wie hebben er strategiën??
En eventueel kunnen we er ook een meeting doen. als er toch een aantal mensen er zijn
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
als het goed is krijg je hem nu, is idd een beetje thunderbirds idee. maar dan anders . Zeg maar een kruising tussen een 1970m tyrell F1 wagen en een caddilac en een alfa SZ. En de auto uit the league of extraordinairy gentlemen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
hee mensen als je dit interesant wilt maken als topic moet je wel met wat interesants komen zoals tekeningen of foto's van het kistje
dit lijkt tot nu toe meer op een msn chat
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:hee mensen als je dit interesant wilt maken als topic moet je wel met wat interesants komen zoals tekeningen of foto's van het kistje
dit lijkt tot nu toe meer op een msn chat
Sven heeft gelijk. Laat wat leuks zien. Anders hebben we niet veel hieraan hé
Hierbij 2 schetsen van de kist, de 1e is gewoon de zijkant en de voorkant, de 2e tekening is een ruwe schets van de besturing, die nogal gecompliceerd zal worden.
wij doen ook mee met ons bedrijf ( GAM Cuijk ). ofja dat zijn we van plan, moet eerst door de loting heenkomen en ik had gehoord dat ze nu al 2x zoveel aanmeldingen hadden als vorigjaar. populaire hobby dus. wij bouwen een 3wieler. met een wiel achter natuurlijk. achterwielophanging van een motor en voor wat spulletjes van een soesoekie alto ( renault 5 is iets te breed ) en een buizeframepje. ben benieuwt of het een beetje gaat werken.
haan schreef:wij doen ook mee met ons bedrijf ( GAM Cuijk ). ofja dat zijn we van plan, moet eerst door de loting heenkomen en ik had gehoord dat ze nu al 2x zoveel aanmeldingen hadden als vorigjaar. populaire hobby dus. wij bouwen een 3wieler. met een wiel achter natuurlijk. achterwielophanging van een motor en voor wat spulletjes van een soesoekie alto ( renault 5 is iets te breed ) en een buizeframepje. ben benieuwt of het een beetje gaat werken.
Waarom 1 wiel achter, andersom zou mij logischer lijken. of , nou ja ik moet me er ook niet mee bemoeien.
Ik ben ook al druk aan het zoeken geweest, maar nog niets kunnen vinden. Hangt ook even van de afdalingspercentage af, wat voor soort wagen je moet maken.