de nieuwe Renault Modus!!
-
Dit kwam ik tegen op autoweek!!
De nieuwe Renault Modus!
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/1000969.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/1000968.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/1000965.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/4321.jpg[/img]
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem best wel wennen, lijk een beetje op de scenic qua vorm. Ik hoop dat dat dashbord niet in de nieuwe gewone clio komt!
De nieuwe Renault Modus!
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/1000969.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/1000968.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/1000965.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/4321.jpg[/img]
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem best wel wennen, lijk een beetje op de scenic qua vorm. Ik hoop dat dat dashbord niet in de nieuwe gewone clio komt!
One clio to rule them all
da's de nieuwe twingo dus ?

there is no spoon.
-
Beetje een dames autootje. Als ik naar die koplampen kijk met de knipperlichten erboven, zie ik ogen met make-up... 

-
Maar waarschijnlijk niet voor een twingo prijsTijn schreef:da's de nieuwe twingo dus ?
-
Alleen de uitlaat en het interieur is wel leuk. De rest sucks naar mijn mening 

-
- Contacteer:
Leuk
Kleine Scenic = Nieuwe Twingo (mag ik aannemen). Top intrieur en uiterlijk. Voor de Twingo dan. De nieuwe Clio (far ahead helaas) mag natuurlijk wel wat stoerder/agresiever zijn.
Elmo

Elmo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij wordt de nieuwe Clio
Hij is net een maatje te groot voor de Twingo.
En ook hier weer de huidige mode, hoog en ruim. Dus veel ruimte voor de kroost. Als het een beetje meezit, en Renault aan ons denkt kan de 3-deurs een stukje aggressiever worden

En ook hier weer de huidige mode, hoog en ruim. Dus veel ruimte voor de kroost. Als het een beetje meezit, en Renault aan ons denkt kan de 3-deurs een stukje aggressiever worden

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Helemaal mee eensolijnsma schreef:Volgens mij wordt de nieuwe ClioHij is net een maatje te groot voor de Twingo.

Ik vind m ook niet echt mooi, alhoewel dat glazen dakje wel geinig is. En ik denk niet dat dit model de Clio zal gaan vervangen.
Het feit dat het een Ren...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als ik eerlijk ben vind ik hem wel grappig, ff een paar andere velgen en klaar.
Dus voor mij mag ie blijven.
GR.Frits
Dus voor mij mag ie blijven.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik vind het een echte renault
Top! Leuk! Prima nieuwe twingo.

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
't heeft wel wat, alleen die achterkant vind ik niet zo mooi met die bolling. De andere (zoals nieuwe megane) heeft al helemaal een erge bolling, dat willen ze blijkbaar toch een beetje er in houden.
Die spiegel met knipperlicht is al helemaal vaag...
Maar ziet er wel mooi ruim uit
Die spiegel met knipperlicht is al helemaal vaag...
Maar ziet er wel mooi ruim uit

Ik sluit mij helemaal aan bij Martin.
En de plaatjes die een half jaar geleden circuleerden van iets wat een nieuwe Cliko zou worden waren gelukkig wel lekker agressief. Dat hot hatch gevoel houden ze er toch wel in denk ik.
En de plaatjes die een half jaar geleden circuleerden van iets wat een nieuwe Cliko zou worden waren gelukkig wel lekker agressief. Dat hot hatch gevoel houden ze er toch wel in denk ik.
-
Ik hem hem ook even op de frontpage gepost:
Klik
Ontopic: Ik vind hem best aardig eigenlijk, beter dan de twingo iig, vooral de achterkant is met die achterlichten en uitlaat wel ok.
Klik
Ontopic: Ik vind hem best aardig eigenlijk, beter dan de twingo iig, vooral de achterkant is met die achterlichten en uitlaat wel ok.
-
- Contacteer:
Volgens autoweek.nl wordt het gewoon een nieuw model, niet ter vervanging van iets. Het moet de plaats tussen scenic en twngo opvullen (mini-SUV dus).
Goed daaraan: het clio ontwerp is nog geheel open.
Goed daaraan: het clio ontwerp is nog geheel open.

-
- Über-Spammer
Grote twingo 

-
Ik heb hem gisteren in het echt gezien. Ze kwamen hem in een container brengen op mijn werk. Op mijn werk maken ze open daken voor auto's vandaar. Vond het wel een mooi karretje eigenlijk. Mooi interieur en mooie voorkant. Achterlampen vond ik wat minder.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Contacteer:
Maak eens een paar fooooootooootjes dan.Chrisv schreef:Ik heb hem gisteren in het echt gezien. Ze kwamen hem in een container brengen op mijn werk. Op mijn werk maken ze open daken voor auto's vandaar. Vond het wel een mooi karretje eigenlijk. Mooi interieur en mooie voorkant. Achterlampen vond ik wat minder.

-
Ik heb 2 foto's gemaakt met mijn gsm, achterkant en de helft van de voorkant. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om mn wap instellingen goed te zetten. En daarbij volgensmij als ik ze hier post ben ik dadelijk kei de lul.
Geloof dat niemand nog die auto mag zien, laat staan foto's ervan maken. Toen ze hem afleverden stonden ze ook al beetje boos te kijken enzo dat wij daar stonden.
Geloof dat niemand nog die auto mag zien, laat staan foto's ervan maken. Toen ze hem afleverden stonden ze ook al beetje boos te kijken enzo dat wij daar stonden.
-
- Contacteer:
Ah dat soort bedrijven ken ik ja, die moeten speciaal voor de conceptcars dingen gaan doen.
Dan zijn ze idd niet zo blij met publiciteit van het nieuwe model
Dan zijn ze idd niet zo blij met publiciteit van het nieuwe model

Waar staat dan dat jij dat niet mag? Toch hun probleem?
-
- Contacteer:
Staat er idd niet, maar beetje netjes zijn... Je snapt zelf ook wel dat ze dat niet willen en daar ga jij dan precies tegenin. Maak je niet echt vrienden mee.
-
Leuke wagen, toch iets van Twingo en Clio, soort tegenhanger van de citroen c3 lijkt me.
Joost (DoubleYou) schreef:Staat er idd niet, maar beetje netjes zijn... Je snapt zelf ook wel dat ze dat niet willen en daar ga jij dan precies tegenin. Maak je niet echt vrienden mee.

-
ja je weet maar nooit wat er kan gebeuren als ik dat hier ga posten. Maar in het echt ziet hij er veel mooier uit als op deze foto's hier! De voorkant lijkt hier maar zo gewoontjes maar in het echt is het best een vette voorkant!
Kga nu pitten, kben net thuis
Kga nu pitten, kben net thuis