Verkoop 5 turbo phase2

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
GTT__Geert

Zoals sommige van jullie vast al gezien hebben, ben ik van plan om mijn turbo te verkopen. De grootste reden zijn de financien :( Ik kan het me niet veroorloven om de GTT als dagelijkse auto te gaan gebruiken en dat wordt binnenkort wel het geval. Ik zal dus binnenkort op zoek gaan naar een ander alternatief vervoermiddel.

Nu wil ik graag jullie mening weten over de verkoop van de auto en met name de vraagprijs enz. Momenteel vraag ik er +-1750 euro voor,omdat het een goede auto is (de koeling is nu ook (Y) ) Een aantal mensen van het renault forum zijn het met mij eens (oa JJ) dat ik er wel 1750 voor moet kunnen vragen.

Momenteel zit ik nog een beetje in dubio wat ik ga doen als de auto niet verkocht wordt (het liefst uiteraard aan een liefhebber :smile: ) de auto schorsen en aan de kant zetten is ook geen optie, dit is gewoon zonde van zo'n goede auto.

Wat denken jullie er van??

[img]http://pic3.picturetrail.com/VOL19/1982 ... 312500.jpg[/img]
[img]http://pic3.picturetrail.com/VOL19/1982 ... 312456.jpg[/img]
[img]http://pic3.picturetrail.com/VOL19/1982 ... 312438.jpg[/img]
[img]http://pic3.picturetrail.com/VOL19/1982 ... 312448.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door GTT__Geert op di 2 mar 2004 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
don't be a fool, wrap your tool
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dikke wagen... :) Twijfel, twijfel... ;)

Hoe staat het met de roest?
GTT__Geert

Met de roest gaat het wel (Y) een aantal kleine plekjes heb ik zelf al proffessorisch weggewerkt bij de raamstijl etc. Alleen de dorpeltjes zullen in de toekomst wat aandacht nodig hebben, maar ook dat is een klein werkje :)

Het is zeker een leuke wagen en daarom ben ik er ook niet zo heel gellukkig mee dat die dingen zo duur zijn in de verzekering etc.. Dit is nog wel te doen, maar om hem ook als dagelijkse auto te gebruiken (S) dat is in mijn ogen wel zonde, veel mensen van de rtc hebben ook 2de auto erbij :worship: maar ik moet nog even een jaartje wachten totdat ik ben afgestudeerd. Want dan wordt ik echt klant bij K-TECK
Negotiator
Contacteer:

Ik zoek nog een goede 5 GTT
maar dan moek eerst de Laguna verkopen
GTT__Geert

Tja, als ik het geld zou hebben dan zou het voor mij niet een moeilijke keuze zijn. Gewoon een tweede auto kopen en de GTT lekker voor het weekend :D

Maar ook al wil ik een andere auto kopen, zal ik eerst de GTT kwijt moeten. Als ik nou echt een leuke betaalbare auto vind, dan doe ik gewoon een aanbetaling en zorg dat die auto vastgehouden wordt totdat de mijne verkocht is :) maar ja, zo makkelijk is het allemaal nog niet.
Rudo

GTT__Geert schreef:...... maar ik moet nog even een jaartje wachten totdat ik ben afgestudeerd. Want dan wordt ik echt klant bij K-TECK

Dat snap ik niet. Als je nu een knappe GT hebt dan probeer je 'm toch ergens voor een jaar te stallen? Anders moet je over een jaar opnieuw gaan zoekenen zie dan maar eens iets knaps te vinden. Er is toch vast wel ergens een stalling in de buurt voor een jaartje?
GTT__Geert

In omgeving den helder een schuurtje zoeken is al relatief moeilijk. Daarbij komen dan ook nog vaste lasten per maand. En om hem voor een paar jaar te stallen vind ik ook zonde, dan heb ik liever dat iemand anders hem overneemt en er gebruik van maakt.

Wanneer ik een goeie baan heb kunnen vinden (over een paar jaar) en de verdiensten zijn goed dan lijkt het me ook wel wat op een geheel restauratieproject te starten om vervolgens een volledig uitgebouwde en getunede turbo te hebben :smoke:

Maar ja dat is nog heel wat nachtjes (S)
Anonymous

Is dit een coupe op kenteken ?
GTT__Geert

Volgens mij staat ie niet op kenteken als coupe, dit zal waarschijnlijk komen doordat ie een keer is omgekeurd van grijs naar geel kenteken dus dat is jammer :)

Maar wat ik me net wel bedenk is dat ik hem een keer heb laten wegen, omdat hij te zwaar geregistreerd op het kenteken stond. Nu heb ik een nieuw kentekenbewijs, dus het is best mogelijk dat het er wel 1 is alleen nu niet meer op kenteken :(
Anonymous

GTT__Geert schreef:Volgens mij staat ie niet op kenteken als coupe, dit zal waarschijnlijk komen doordat ie een keer is omgekeurd van grijs naar geel kenteken dus dat is jammer :)

Maar wat ik me net wel bedenk is dat ik hem een keer heb laten wegen, omdat hij te zwaar geregistreerd op het kenteken stond. Nu heb ik een nieuw kentekenbewijs, dus het is best mogelijk dat het er wel 1 is alleen nu niet meer op kenteken :(
Mhhhh dat kun je checken.... ander interrieur enzo.... of is dat alleen bij een copa ?
Ben

Wat ik denk is doneren dat hok :) dan doneer ik hem later terug (I):beer:

Of ik kom even langs met me (Z) en dan ben je ook van al je zorgen af :D
Martijnberk
Contacteer:

Wat onwijzs jammer dat je je 5 GTT verkoopt!!!!
Zag hem vorige week nog staan in schagen op een parkeerplaats en kreeg al helemaal weer de kriebels....
Helaas is ie een beetje te klein voor een hond en een kinderwagen, maar anders...
Vind het nog steeds een superwagen!!
Kan er nog steeds niet bij dat er zo'n emotionele waarde aan een auto kan zitten!!

(dit is trouwens niet martijn, maar Sindy (wist mijn gegevens even niet meer...))
Riël
Über-Spammer

Ik zou hem houden.

En sorry, maar het is toch teveel een verkooptopic, en het is niet eerlijk tov andere mensen dat dat voor jou wel wordt toegestaan, dus zet hem in rtc markt wil je hem verkopen ...

*slotje*
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten