Nee, ben aankomende zondag helaas niet op de meeting. Mn 11je heeft een meeting in duitsland, op een zekere nodrschleife
Voor wat betreft motorsteunen: met een clio zul je geen problemen hebben, helemaal niets!
Ik ben qua motorsteunen ook geen enkele problemen tegengekomen, en die van mij heeft nog wel de motorsteunen op de ouderwetse manier (allemaal onder, net als bijv. de r5).
Voornaamste probleem voor mij was het uitlaatspruitstuk, die liep RECHT naar de achterste middelste motorsteun. Maar die heeft een Clio daar helemaal niet. (alleen een reactie armpje) Ik heb het opgelost door een spruitstuk te gebruiken van een 2 liter Laguna/Megane/Scenic??? met AUTOMAATbak. Daar loopt het spruitstuk een stuk anders.
Mocht het originele spruitstuk niet passen, dan hoef je allen maar een spruitstuk te zoeken van een Clio Rsi, dan ben je er.
En dan de electronica, maar met hulp van hier en vastberadenheid kom je daar wel uit.
Probeer wel een computer te vinden ZONDER startblokkering.
En misschien (mocht je interesse hebben) verkoop ik mijn complete blok wel aan het einde van de zomer.