Nou ik kan ze er wel opzetten, maar niet in kleur
spoiler die ik heb liggen moet ook nog in kleur en tja dan meteen maar me bumpers ook nog he, dan wordt t pas echt wat....
Nu zondag hoop ik eindelijk zo'n schaars welkomstpakket te kunnen bemachtigen dan heb ik eindelijk RTC stickers
ziet er goed uit, ben erg benieuwd hoe ze staan !
en waar ga je ze laten spuiten en wat gaat die ongeveer kosten ?
want daar ben ik ook wel benieuwd naar
Ferdy schreef:ziet er goed uit, ben erg benieuwd hoe ze staan !
en waar ga je ze laten spuiten en wat gaat die ongeveer kosten ?
want daar ben ik ook wel benieuwd naar
Ja nou daar ben ik ook al een hele tijd mee bezig, laat ik t zo maar zeggen....project voor de lange termijn inmiddels. Ga iig in geen geval naar een "echte spuiter". Wil wel iemand een vergoeding geven voor zijn werk, maar niet bij een echt bedrijf, want dat is gewoon te duur voor mij als student.
ik wil zelf ook wel skirts + andere bumpers, maar dat spul is zoooo duur om te laten spuiten allemaal, dat is niet normaal meer
zoek dus ook iets goeds en goedkoops
Je moet trouwens ff kijken naar deze aanbieding bij rondevries.nl : Link
Die set heb ik ook gekocht en komt echt wel een lekker geluidje uit en dat voor die prijs. Compleet met (ietwat kleine kist) en kabelset.
Past ook in die kist van je, want dat is een 10". Ik had ook contact met die gozer (eric) een tijd geleden om die kist op te halen, maar ik heb t niet gedaan omdat dan weer me hele kofferbak vol ligt. En dat wilde ik niet ivm reserverband etc.
Douwe schreef:Ik weet wel een goede spuiter de mijne zijn er ook gespoten
Ik was 300,- kwijt voor het spuiten van m'n spiegels + bumpers + sideskirts + spoiler + stootranden + deurschelpen.
is wel erg goedkoop dan !!!
en ist ook goed gebeurd ?
wat zijn nog bijkomende kosten ?
voorbehandeling ?
Geen bijkomende kosten. Ik was totaal 370,- kwijt alleen die 70,- was omdat ik 2 kleuren wou en hij dus alles twee keer moest afplakken en laten drogen. Alles in 1 kleur was 300,- geweest.
Ik vindt het goed gespoten, er is wel kleurverschil maar dat komt omdat mijn originele lak gewoon een K%^$ kleur is. Moet er wel bij zeggen dat ik alles net 2 dagen heb gemonteerd dus over de verfhardheid en duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.
zondag ben ik er, vrijdag trouwens ook, dus ben erg benieuwd !
wil zelf skirts en bumpers laten spuiten, maar vind het allemaal wel duur overal, dus moet nog ff kijken wat het gaat worden, en OF het uberhaupt wel iets gaat worden, zal wel lange termijn werk gaan worden,
waarom is jouw kleur zo klote dan ?
ik heb van dat Steppegroen...das ook irri volgens mij
De mijne is Rouge oftewel rood/roos de kleur wordt niet meer gemaakt en weet je waarom? Omdat dit practisch onmogelijk is Renault dealer vertelde me dat ze gestopt zijn om het te leveren omdat er altijd klachten waren met kleur verschil
Zo'n spuiter laat het wel mengen en ze doen hun best maar als een Renault dealer de kleur van hun één van hun eigen auto's al niet kunnen mengen dan is het niet zo gek dat een andere verfmenger het ook niet 100% krijgt.
maar kleurverschil zuigt en ik ga niet rijden met bumpers enzo met kleurverschil,
weet dus niet in hoeverre dat met mijn auto een probleem zal gaan worden
Ferdy schreef:maar kleurverschil zuigt en ik ga niet rijden met bumpers enzo met kleurverschil,
weet dus niet in hoeverre dat met mijn auto een probleem zal gaan worden
Om totaal geen kleurverschil te krijgen is er maar 1 oplossing. alles over laten spuiten
Maar ff serieus geloof dat wij ff moeten praten ferdy, misschien weet ik nog wel iemand voor je.
helemaal over laten spuiten is ook geen optie
als het kleurverschil dan minimaal is, dan ist nog wel te doen
goed plan frits,
jij hebt er meer verstand van dan mij, en zo te horen ken je ook nog wat mensen
Ferdy schreef:helemaal over laten spuiten is ook geen optie
als het kleurverschil dan minimaal is, dan ist nog wel te doen
goed plan frits,
jij hebt er meer verstand van dan mij, en zo te horen ken je ook nog wat mensen
yeah hope so, vrijdag eerst nog verjaardag
enne, je merkt wel dat ik de blondie van de FNO ben,
voor technische kennis moet je echt niet bij mij zijn enzo,
maar ben meestal ook nog te terughoudend om het te komen vragen enzo.
we praten binnenkort verder...vrijdag en anders zondag