Meeting RTC Breda, 7 maart 2004, reactietopic.
-
Ik ben er ook bij met de Clio
misschien is t al eens gevraagd en of ergens vermeld, maar heb ff geen zin of tijd om t na te spitten op 9 pagina's...
Komen er ook wederom buitenlandse gasten naar de meeting? En dan bedoel ik niet onze zuiderburen (no offense!!) Ik doel op de engelsen van vorig jaar...
Komen er ook wederom buitenlandse gasten naar de meeting? En dan bedoel ik niet onze zuiderburen (no offense!!) Ik doel op de engelsen van vorig jaar...
Lijst is wederom bijgewerkt.
Nee.Jasper16v schreef:Staat Dutch power trading ook met een stand op die meeting?
No.~Haas~ schreef:Komen er ook wederom buitenlandse gasten naar de meeting? En dan bedoel ik niet onze zuiderburen (no offense!!) Ik doel op de engelsen van vorig jaar...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik ben geen twijfelaar meer !!!!!!!!!!!!
dus je mag me verplaatsen
en dit jaar goede pica's want ik heb een nieuwe

dus je mag me verplaatsen

en dit jaar goede pica's want ik heb een nieuwe

-
- Über-Spammer
nu maar hopen dat het niet regend of sneeuwd.
Een lekker zonnetje zoals vandaag
Een lekker zonnetje zoals vandaag

Volgens teletext is het begin van deze week vrij droog, dan op donderdag opeens meer kans op regen en dan neemt dat op vrijdag weer af. Dus hopelijk daalt die kans dan nog meer op zaterdag en zondag 

Omdat de meeting a.s. zondag al is, kwam ik vorige week tot de conclusie dat ik eigenlijk nog wel wat moest doen om met mn GT naar de meeting te kunnen, dus is er vandaag weer (hard) gewerkt samen met Haas en Ronnie om de GT enigsinds toonbaar op de meeting te krijgen....
Vandaag bezig geweest met de lak helemaal machinaal te polijsten, en daarna te voorzien van een beschermende wax behandeling...., knapt ie trouwens echt goed van op....
Hopen op een beetje droog en zonnig weer a.s. zondag

Vandaag bezig geweest met de lak helemaal machinaal te polijsten, en daarna te voorzien van een beschermende wax behandeling...., knapt ie trouwens echt goed van op....

moet je maar geen dubbele afspraken maken arieAndré ter Velde schreef:Update: NOT !! Fijn hè, familie die op bezoek komt. Dus geen getinte ramen voor de meeting. Wel op de Twingo-maating.André ter Velde schreef:Yeahhhhh, de zaterdag voor de meeting worden mijn ramen getint/geblindeerd. All thanks to Ray

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Wie ik? Jij bent nog niet getrouwd zeker....-Ray- schreef:moet je maar geen dubbele afspraken maken arieAndré ter Velde schreef:Update: NOT !! Fijn hè, familie die op bezoek komt. Dus geen getinte ramen voor de meeting. Wel op de Twingo-maating.André ter Velde schreef:Yeahhhhh, de zaterdag voor de meeting worden mijn ramen getint/geblindeerd. All thanks to Ray
-
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Komt reinier, cannonbalman niet?? Kan hem nog niet vinden in het lijstje.
Zou graag onder de kap van de 11 kijken
GR.Frits
Zou graag onder de kap van de 11 kijken

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Ik ga de meeting niet halen. De turbo is dan motorloos en in de grondverf.
Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ivo8hoven schreef:Omdat de meeting a.s. zondag al is, kwam ik vorige week tot de conclusie dat ik eigenlijk nog wel wat moest doen om met mn GT naar de meeting te kunnen, dus is er vandaag weer (hard) gewerkt samen met Haas en Ronnie om de GT enigsinds toonbaar op de meeting te krijgen....![]()
Vandaag bezig geweest met de lak helemaal machinaal te polijsten, en daarna te voorzien van een beschermende wax behandeling...., knapt ie trouwens echt goed van op....![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik de hele tijd heb gedaan he

Laten we maar zeggen preventief onderhoud en das heel belangrijk

Vanavond weer ff verder .......
Goed nieuws:
De GTT van Calle doet het weer
Dus ik rijd met hem mee 
De GTT van Calle doet het weer

-
Mensen, wie gaat er na de meeting richting Mijdrecht of komt daarvandaan??? Ik heb namelijk de rode vloerkleed voor iemand van daar (wel een RTCer), maar die komt zelf niet, dus als iemand dat zou kunnen meenemen in die richting??? opsturen lijkt me een beetje te duur voor een vloerkleed.
?????
Alvast bedankt
grtz Bram
?????
Alvast bedankt

grtz Bram
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben bang dat de GTT het niet word met de meeting, dus kun je me ipv bij de gtt's indelen bij de Clio2's?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
dennis clio 2
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan ik de mijne ook brengen voor zo'n polijst beurtjejochem de haas schreef:Ivo8hoven schreef:Omdat de meeting a.s. zondag al is, kwam ik vorige week tot de conclusie dat ik eigenlijk nog wel wat moest doen om met mn GT naar de meeting te kunnen, dus is er vandaag weer (hard) gewerkt samen met Haas en Ronnie om de GT enigsinds toonbaar op de meeting te krijgen....![]()
Vandaag bezig geweest met de lak helemaal machinaal te polijsten, en daarna te voorzien van een beschermende wax behandeling...., knapt ie trouwens echt goed van op....![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik de hele tijd heb gedaan he![]()
![]()
.
Laten we maar zeggen preventief onderhoud en das heel belangrijk![]()
Vanavond weer ff verder .......

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Is dr niemand uit Mijdrecht?!?
Misschien is het al eerder gevraagd hoor, maar is er in de buurt van die meeting ook ergens iets waar we kunnen drinken en eten enzo?