Kazaa / SoulSeek / etc...
Ik heb Kazaa Lite K++, die is wel goed.
mijn soulseek staat 24/7 aan. ik laat alleen mensen downen die in me lijst staan, dus wil je van me downen, stuur me ff een PM 

Immer wieder die verdammte Holländer
werkt toppie alleen nu erg rustig.-Ray- schreef:mijn soulseek staat 24/7 aan. ik laat alleen mensen downen die in me lijst staan, dus wil je van me downen, stuur me ff een PM
trouwens wel jammer dat je maar een nummer tegelijk kan doen.
Ik gebruik sinds kort veel DC++. Dan heb ik mn films in 2 a 3 uur binnen ipv in 2 dagen 
Alleen bereik ik mn limiet van 10gig nu wel vrij snel

Alleen bereik ik mn limiet van 10gig nu wel vrij snel

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hebben er hier mensen verstand van Divx/Xvid codecs ?? Ik heb een filmpie gedownload maar er zit alleen geen geluid bij...welke codecs heb ik nodig, en waar haal ik ze vandaan ?? (de nieuwste codecs)
kan zijn dat er ac3 geluid bij de divx zit, moet je ook weer een aparte codec voor installeren 
http://www.divx-ac3.com/

http://www.divx-ac3.com/
Don't walk the grass... smoke it
Met het programma GSpot kun je zien wat je nodig hebt voor een film m.b.t. beeld en geluid, erg handig 

Nog steeds problemen?MartijnG schreef:Hebben er hier mensen verstand van Divx/Xvid codecs ?? Ik heb een filmpie gedownload maar er zit alleen geen geluid bij...welke codecs heb ik nodig, en waar haal ik ze vandaan ?? (de nieuwste codecs)
ffdshow codec pack installen
En idd, GSPOT rules

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nimo codec packMartijnG schreef:Hebben er hier mensen verstand van Divx/Xvid codecs ?? Ik heb een filmpie gedownload maar er zit alleen geen geluid bij...welke codecs heb ik nodig, en waar haal ik ze vandaan ?? (de nieuwste codecs)
daar zit het meeste wel in
whoeeeei
Nimo codec pack -> bij mij beeld groen, ondersteboven, binnenstebuiten
geluid deed het wel 
De volgorde van het installeren van codecs wil ook nog wel 's van belang zijn. Bij het installen van een pack oude codecs eerst verwijderen.
Nimo codec pack -> bij mij beeld groen, ondersteboven, binnenstebuiten

De volgorde van het installeren van codecs wil ook nog wel 's van belang zijn. Bij het installen van een pack oude codecs eerst verwijderen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hebben mensen hier ervaring met WinMX?
Ik heb het nu gedownload, maar op een of andere manier krijg ik alleen maar de langzame downloads. Terwijl ik op kabel zit en dat heb ingegeven, wel geeft ie aan dat ie geen tcp gegevens kan ontvangen, omdat de pc in een LAN netwerk zit.
Ik heb het nu gedownload, maar op een of andere manier krijg ik alleen maar de langzame downloads. Terwijl ik op kabel zit en dat heb ingegeven, wel geeft ie aan dat ie geen tcp gegevens kan ontvangen, omdat de pc in een LAN netwerk zit.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
jouw downloadsnelheid is afhankelijk van andermans uploadsnelheid, deze zijn zo goed als nooit evenredig aan elkaar.
en van die tcp gegevens klinkt raar, want tcp is het protocol waar et allemaal over heen gaat dus als je dat niet ontvangt kan je ook niet internetten
en van die tcp gegevens klinkt raar, want tcp is het protocol waar et allemaal over heen gaat dus als je dat niet ontvangt kan je ook niet internetten

Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik snap dat dat van elkaar afhangt, en dat je afhankelijk bent van andermans snelheid.
Maar bij kazaa kun je niet controleren dat iemand een kabel of telefoon lijn heeft. Ik kan dat met win mx wel zien, en als ik dan bij iemand een file download met een kabel verbinding zit ik nog maar met .40 kb per sec
Je kan bijvoorbeeld eem primary of secundary connection maken. waarbij de primary voor kabel en adsl is.
Ik wil dus primary aanklikken maar dan geeft ie aan:
you cannot make a primary connection for the following reasons
-No TCp port for incoming connections
-No UDP Port for incoming and outgoing packages
Maar bij kazaa kun je niet controleren dat iemand een kabel of telefoon lijn heeft. Ik kan dat met win mx wel zien, en als ik dan bij iemand een file download met een kabel verbinding zit ik nog maar met .40 kb per sec
Je kan bijvoorbeeld eem primary of secundary connection maken. waarbij de primary voor kabel en adsl is.
Ik wil dus primary aanklikken maar dan geeft ie aan:
you cannot make a primary connection for the following reasons
-No TCp port for incoming connections
-No UDP Port for incoming and outgoing packages
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Ik heb WinMX ook, maar ik vind het niet zo goed eigenlijk.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
verklaar je nader, en wat vind je eventueel wel een goed programma?
Ik kon bij WinMX nooit goeie verbindingen vinden of het lukte helemaal niet. Ik moet wel zeggen dat ik er niet veel mee gewerkt heb hoor, het zal wel een goed programma zijn maar ik werk er niet zo graag mee.
Ik gebruik voor muziek Kazaa en voor films DC++. Die programma's hebben ook zo hun minpunten, maar ik werk er wel graag mee. Vooral bij DC++ kun je lekker hoge snelheden halen, maar t is soms wel ff zoeken naar de goeie connectie.
Ik gebruik voor muziek Kazaa en voor films DC++. Die programma's hebben ook zo hun minpunten, maar ik werk er wel graag mee. Vooral bij DC++ kun je lekker hoge snelheden halen, maar t is soms wel ff zoeken naar de goeie connectie.
Ik weet niet of die al voorbij is gekomen, maar BitTorrent is ook rete snel, zeker bij nieuw spul.olijnsma schreef:verklaar je nader, en wat vind je eventueel wel een goed programma?
Oud spul is vaak wat moeilijk, maar nieuwe spellen heb je zo binnen (1400Mb binnen 1 nacht is normaal)
Ik vind bittorent nou nie echt snel eigenlijk
Welke snelheden halen jullie dan daarbij?

Afhankelijk van me upload, bij een goede download (nieuw spel oid) toch wel rond de 50 minimaal, met maximums van 100-200Kb/s..SToRM666 schreef:Ik vind bittorent nou nie echt snel eigenlijkWelke snelheden halen jullie dan daarbij?
Ik upload regelmatig met 40Kb/s, dan merk ik wel dat ik dan ook sneller kan downloaden..
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vraagje voor de experts onder ons...
Ik heb een recente film gedownload, dit is een .tar file. Deze kan ik gewoon openen met WinRAR. Hierin staan dan de mappen CD1 en CD2. In elke map zitten tientallen kleine .rar files met daarin weer (overal hetzelfde) een .bin file. Alleen bij de eerste staat er ook een .cue file in.
Nu is mn vraag; hoe kan ik deze film nu op CD of iets dergelijks branden ??
Ik heb een recente film gedownload, dit is een .tar file. Deze kan ik gewoon openen met WinRAR. Hierin staan dan de mappen CD1 en CD2. In elke map zitten tientallen kleine .rar files met daarin weer (overal hetzelfde) een .bin file. Alleen bij de eerste staat er ook een .cue file in.
Nu is mn vraag; hoe kan ik deze film nu op CD of iets dergelijks branden ??