Kazaa / SoulSeek / etc...

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Roy
Moderator

Weet iemand waar je kazaa-lite nog vandaan kan halen? Ik ben hem kwijt nadat mn pc opnieuw geinstaleerd is. En op k-lite.nl staat dat ie niet meer beschikbaar is???
5 GT Turbo '88 GT5
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Rick D.

Ik heb op mijn site ook nog wat staan.

http://www2.clio-16v.com/kazaa.zip
Thierry

Ik heb Kazaa Lite K++, die is wel goed.
Steven
Car: M536

-Ray-
Contacteer:

mijn soulseek staat 24/7 aan. ik laat alleen mensen downen die in me lijst staan, dus wil je van me downen, stuur me ff een PM :)
Immer wieder die verdammte Holländer
martin rs

-Ray- schreef:mijn soulseek staat 24/7 aan. ik laat alleen mensen downen die in me lijst staan, dus wil je van me downen, stuur me ff een PM :)
werkt toppie alleen nu erg rustig.
trouwens wel jammer dat je maar een nummer tegelijk kan doen.
Dennis VK

hacking with ramzi :D :D !!
Thierry

Ik gebruik sinds kort veel DC++. Dan heb ik mn films in 2 a 3 uur binnen ipv in 2 dagen :)
Alleen bereik ik mn limiet van 10gig nu wel vrij snel :(
martin rs

nu nog mensen op soulseek?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Hebben er hier mensen verstand van Divx/Xvid codecs ?? Ik heb een filmpie gedownload maar er zit alleen geen geluid bij...welke codecs heb ik nodig, en waar haal ik ze vandaan ?? (de nieuwste codecs)
Marcel B.

kan zijn dat er ac3 geluid bij de divx zit, moet je ook weer een aparte codec voor installeren :D

http://www.divx-ac3.com/
Don't walk the grass... smoke it
Thierry

Met het programma GSpot kun je zien wat je nodig hebt voor een film m.b.t. beeld en geluid, erg handig :)
MartijnG
Über-Spammer

Ja, ik heb m gedownload en geinstalleerd, alleen het geluid is nu nog heel zacht :( Maar dat zal dan wel weer aan de film liggen...:s
Goof

MartijnG schreef:Hebben er hier mensen verstand van Divx/Xvid codecs ?? Ik heb een filmpie gedownload maar er zit alleen geen geluid bij...welke codecs heb ik nodig, en waar haal ik ze vandaan ?? (de nieuwste codecs)
Nog steeds problemen?
ffdshow codec pack installen

En idd, GSPOT rules :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

MartijnG schreef:Hebben er hier mensen verstand van Divx/Xvid codecs ?? Ik heb een filmpie gedownload maar er zit alleen geen geluid bij...welke codecs heb ik nodig, en waar haal ik ze vandaan ?? (de nieuwste codecs)
nimo codec pack
daar zit het meeste wel in
Goof

whoeeeei
Nimo codec pack -> bij mij beeld groen, ondersteboven, binnenstebuiten :( geluid deed het wel :lol:

De volgorde van het installeren van codecs wil ook nog wel 's van belang zijn. Bij het installen van een pack oude codecs eerst verwijderen.
Ferdy
Über-Spammer

Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Hebben mensen hier ervaring met WinMX?
Ik heb het nu gedownload, maar op een of andere manier krijg ik alleen maar de langzame downloads. Terwijl ik op kabel zit en dat heb ingegeven, wel geeft ie aan dat ie geen tcp gegevens kan ontvangen, omdat de pc in een LAN netwerk zit.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Marcel B.

jouw downloadsnelheid is afhankelijk van andermans uploadsnelheid, deze zijn zo goed als nooit evenredig aan elkaar.

en van die tcp gegevens klinkt raar, want tcp is het protocol waar et allemaal over heen gaat dus als je dat niet ontvangt kan je ook niet internetten :p
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik snap dat dat van elkaar afhangt, en dat je afhankelijk bent van andermans snelheid.

Maar bij kazaa kun je niet controleren dat iemand een kabel of telefoon lijn heeft. Ik kan dat met win mx wel zien, en als ik dan bij iemand een file download met een kabel verbinding zit ik nog maar met .40 kb per sec

Je kan bijvoorbeeld eem primary of secundary connection maken. waarbij de primary voor kabel en adsl is.
Ik wil dus primary aanklikken maar dan geeft ie aan:

you cannot make a primary connection for the following reasons
-No TCp port for incoming connections
-No UDP Port for incoming and outgoing packages
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Thierry

Ik heb WinMX ook, maar ik vind het niet zo goed eigenlijk.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

verklaar je nader, en wat vind je eventueel wel een goed programma?
Thierry

Ik kon bij WinMX nooit goeie verbindingen vinden of het lukte helemaal niet. Ik moet wel zeggen dat ik er niet veel mee gewerkt heb hoor, het zal wel een goed programma zijn maar ik werk er niet zo graag mee.

Ik gebruik voor muziek Kazaa en voor films DC++. Die programma's hebben ook zo hun minpunten, maar ik werk er wel graag mee. Vooral bij DC++ kun je lekker hoge snelheden halen, maar t is soms wel ff zoeken naar de goeie connectie.
SandeR16v

olijnsma schreef:verklaar je nader, en wat vind je eventueel wel een goed programma?
Ik weet niet of die al voorbij is gekomen, maar BitTorrent is ook rete snel, zeker bij nieuw spul.
Oud spul is vaak wat moeilijk, maar nieuwe spellen heb je zo binnen (1400Mb binnen 1 nacht is normaal)
Ferdy
Über-Spammer

BitTorrent heb ik al vaker aangeprezen
echt een toppie
en snel !
Thierry

Ik vind bittorent nou nie echt snel eigenlijk :S Welke snelheden halen jullie dan daarbij?
SandeR16v

SToRM666 schreef:Ik vind bittorent nou nie echt snel eigenlijk :S Welke snelheden halen jullie dan daarbij?
Afhankelijk van me upload, bij een goede download (nieuw spel oid) toch wel rond de 50 minimaal, met maximums van 100-200Kb/s..

Ik upload regelmatig met 40Kb/s, dan merk ik wel dat ik dan ook sneller kan downloaden..
Ferdy
Über-Spammer

max was laatst 105
meestal rond de 50/60
MartijnG
Über-Spammer

Vraagje voor de experts onder ons...

Ik heb een recente film gedownload, dit is een .tar file. Deze kan ik gewoon openen met WinRAR. Hierin staan dan de mappen CD1 en CD2. In elke map zitten tientallen kleine .rar files met daarin weer (overal hetzelfde) een .bin file. Alleen bij de eerste staat er ook een .cue file in.

Nu is mn vraag; hoe kan ik deze film nu op CD of iets dergelijks branden ??
Marcel B.

jep, die .bin en .cue heb je nodig, kan je branden met Nero bijv, maar ook met fireburner, of alcohol.

Ook kan je em als een virtual drive mounten met daemon tools
MartijnG
Über-Spammer

Maar alle .bin bestanden zijn hetzelfde ?? Kan dat ?? Waarom zouden er dan tientallen kleine .rar files zijn met dezelfde .bin file erin ??
Marcel B.

die kleine rar files horen zegmaar bij mekaar, dus das gewoon een serie files waar 1 bestand in staat, logisch dat je iedere keer dezelfde ziet als je er eentje opent :)
Panoramix

De bin is bv 700mb en die wordt als het goed is verdeeld in rar files van 15 mb (of 50 bij een dvd), wel zo makkelijk als er eentje niet goed is om die ff op nieuw te downloaden :)
MartijnG
Über-Spammer

Ja bedankt voor de info !! :worship:

Hij is nu aan het branden :) Kijken of het op het CDtje past ;)
Plaats reactie