De Onbekende Renault.
-
vanmorgen gespot op de a2 nabij utrecht toen ik naar het buitenland was.
de PP-08-PP
een 5 gtt met spoiler en vol met stickers!
Was een waar genoegen deze auto voorbij zien rijden ..
Heb hem weleens eerder gezien , maar weet niet precies meer wanneer..
Ik reed in een nieuwe scenic2 duzzzz, ikke ben nie gezien .
de PP-08-PP
een 5 gtt met spoiler en vol met stickers!
Was een waar genoegen deze auto voorbij zien rijden ..
Heb hem weleens eerder gezien , maar weet niet precies meer wanneer..
Ik reed in een nieuwe scenic2 duzzzz, ikke ben nie gezien .
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
vannacht rond half 2 een verlaagde williams gespot op de nieuwe binnenweg...kenteken vergeten 

That was me I guessRudo schreef:Vanochtend in Beverwijk:
Zwarte GT Turbo fase 1 met fase 2 velgen, wagen was voorzien van een sidepipe. Het kenteken was totaal onleesbaar omdat het
op dat moment aardig aan het sneeuwen was.

Gister in Hengelo op een hoek bij de snackbar en tabakwinkel een zilvergrijze/parelmoer achtige clio 16v gespot... Zat te snacken en vroeg om een raspatatje. Krijg je als randstatter te horen wat is raspatat? Zegt een andere mede werker dat is kreukel friet dat is nieuw... Mijn rugharen gingen uiteraard al omhoog staan en heb maar een normaal patatje besteld... Toen zag ik die 16v aan komen rijden en reed dacht ik verder in die straat maar nadat ik de nogal smerige parfum achtig smakende patat aan de kant geschoven had en naar buiten liep zag i kdat hij hem voor mijn autogeparkeerd had alleen hij was nergens te bekennen. ik had geen zin om een pen te zoeken en ggevens te noteren... Had geen rtc kenmerken. En meer spaaks 16"velgen en donkere achter ruitje volgens mij.
Ik hoop niet dat ik nog meer van die raspatatjes incidenten in deze kant van het land tegen kom dan keer ik weer om richting home sweat home... Moet het nog een week uithouden hier...
Dat wordt
Ik hoop niet dat ik nog meer van die raspatatjes incidenten in deze kant van het land tegen kom dan keer ik weer om richting home sweat home... Moet het nog een week uithouden hier...

Dat wordt

-
- Contacteer:
Het is een 1.6 16v en hij woont in Alkmaar. Hij staat vaak in (oud-) Overdie. Wanneer ik hem tegenkom zal ik hem wel ff aanspreken.R(ay)Si schreef:Ben hem al wel een keer tegen gekomen op de leeghwater brugRemi16v schreef:Donleben schreef:Tsja, dat kan ook wel eens gebeuren Remi!Remi16v schreef:Hahaha misschien wel!Heb ik ook meegemaakt!!In ALkmaar!GTT__Geert schreef:2 minuten geleden gespot in Alkmaar bij winkelcentrum de hoef!
die agent was er vast niet om gezellig een praatje te maken
PS Die gozer had ik zondag nog gespot!
IK heb gespot een half uur geleden een Witte GTT Ging de stad in van schagen!En vlak daarvoor een rode Clio RSEN Daarvoor OP Texel Wachtend op de boot een blauwe clio 16v met behoorlijke luchthapperd op de motorkap!Geblindeerde ramen!15"+vlammewerper(uitlaat
)
Ik heb deze clio nog niet gezien in Alkmaar. Ik zal kijken of ik van de week hem een keer kan tegen komen. Misschien is het ook een 1.6je. Toch maar even rondvragen van wie die Clio is...
Hahaha ja kan gebeuren!
Ja als ik hem toevallig ook tegenhetlijf loop zal ik het hem wel even vragen wie hij is etc..Volgens mij is het een 1.4 16v weet niet zeker..
, maar ze ramen zijn goed geblindeerd dus kon hem niet zien zitten
.
En voor zo ver ik kon zien was het wel een 16V, maar wat voor 1? dat kon ik niet zienGingen te snel langs elkaar heen
PS, die clio die ik had gezien, was dezelfde als die op de boot. Hij komt dus uit Texel.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Dat is Roelof volgens mij. En die rode 19 16V met rtc sticker is van Bert gaan allebei naar Breda.RobertR19 schreef:Die 19 16V met spaakvelgen was ook op de meeting in Assen.
Gaat hij ook naar Breda toe?
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Ben al maanden geen andere Wilie tegengekomen, zie ik er gewoon 2 gisteravond, waaronder de door Frank M gespotte Willie, kenteken begon met een N.Frank M schreef:vannacht rond half 2 een verlaagde williams gespot op de nieuwe binnenweg...kenteken vergeten
Naast Nighttown stond er ook 1tje, kenteken begon met een x, zag er origineel uit.
Gistermiddag nabij centrum van Leeuwarden blauwe clio 16V met schoepvelgen, geen rtc kenmerken hebben elkaar nog even gegroet.
Vannacht in het centrum van Leeuwarden gele twingo met dtm brulpijp.
Vannacht in het centrum van Leeuwarden gele twingo met dtm brulpijp.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij zijn alle velgen met spaken uitgerustRobertR19 schreef:Die 19 16V met spaakvelgen was ook op de meeting in Assen

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Kijk weer een alkmaarder die een knappe renault rijd das beter!En die clio van texel ik zal die gozer als het kan even aanspreken las ik hem weer op de boot zie.PS Ik ben aangehouden door je collega's Melvin!Donleben schreef:Het is een 1.6 16v en hij woont in Alkmaar. Hij staat vaak in (oud-) Overdie. Wanneer ik hem tegenkom zal ik hem wel ff aanspreken.R(ay)Si schreef:Ben hem al wel een keer tegen gekomen op de leeghwater brugRemi16v schreef:Donleben schreef:Tsja, dat kan ook wel eens gebeuren Remi!Remi16v schreef:Hahaha misschien wel!Heb ik ook meegemaakt!!In ALkmaar!GTT__Geert schreef:2 minuten geleden gespot in Alkmaar bij winkelcentrum de hoef!
die agent was er vast niet om gezellig een praatje te maken
PS Die gozer had ik zondag nog gespot!
IK heb gespot een half uur geleden een Witte GTT Ging de stad in van schagen!En vlak daarvoor een rode Clio RSEN Daarvoor OP Texel Wachtend op de boot een blauwe clio 16v met behoorlijke luchthapperd op de motorkap!Geblindeerde ramen!15"+vlammewerper(uitlaat
)
Ik heb deze clio nog niet gezien in Alkmaar. Ik zal kijken of ik van de week hem een keer kan tegen komen. Misschien is het ook een 1.6je. Toch maar even rondvragen van wie die Clio is...
Hahaha ja kan gebeuren!
Ja als ik hem toevallig ook tegenhetlijf loop zal ik het hem wel even vragen wie hij is etc..Volgens mij is het een 1.4 16v weet niet zeker..
, maar ze ramen zijn goed geblindeerd dus kon hem niet zien zitten
.
En voor zo ver ik kon zien was het wel een 16V, maar wat voor 1? dat kon ik niet zienGingen te snel langs elkaar heen
PS, die clio die ik had gezien, was dezelfde als die op de boot. Hij komt dus uit Texel.
-
Nope, heb je niet gezien.Bart V schreef:Vandaag Marcel gespot in zn zilveren 1916V op de aflsluitdijk. ik reed in een Peugot 307, dus hij zal me wel niet gezien hebben.
-
Gisteren gespot op de parking van de zwarte markt te Beverwijk:
- Renault 19 16v phase 1
- Kleur: blauw
- Staat: redelijk netjes afgezien dat ie een wasbeurtje kon gebruiken (wie niet?)
- Bijzonderheden: zag geen rtc kenmerken, sticker onder ruitenwisser gedaan.
Vandaag gespot op de weg terug naar huis:
- Renault Sport Spider
- Kleur: rood
- Bijzonderheden: dit was op de A9 voor Alkmaar en de bestuurder had erg veel haast.
- Renault Megane Coupe
- Tuning: high wing achterop, lexus style achterlichten.
Bijzonderheden: zaten zwarte velgen onder (winterbanden), auto gespot op de oude rijksweg tussen Hoogezand en Groningen.
- Renault 19 16v phase 1
- Staat: redelijk netjes afgezien dat ie een wasbeurtje kon gebruiken (wie niet?)
- Bijzonderheden: zag geen rtc kenmerken, sticker onder ruitenwisser gedaan.
Vandaag gespot op de weg terug naar huis:
- Renault Sport Spider
- Kleur: rood
- Bijzonderheden: dit was op de A9 voor Alkmaar en de bestuurder had erg veel haast.
- Renault Megane Coupe
- Tuning: high wing achterop, lexus style achterlichten.
Bijzonderheden: zaten zwarte velgen onder (winterbanden), auto gespot op de oude rijksweg tussen Hoogezand en Groningen.
gisteravond rond half 7 in de haven van terneuzen:
witte gtturbo met mooie 15 of 16" metaaltjes eronder....was ook best wel laag.
witte gtturbo met mooie 15 of 16" metaaltjes eronder....was ook best wel laag.

-
- Contacteer:
Na een weekendje zeeland.
gespot bij de mercedes dealer in Burgh-haamstede.
19 16V Renault sport blauw
dikke 17'' spaak
bumperset rondom
keneteken: YZ-04-ND
gespot bij de mercedes dealer in Burgh-haamstede.
19 16V Renault sport blauw
dikke 17'' spaak
bumperset rondom
keneteken: YZ-04-ND
Twingo te koop!!!!
-
- Contacteer:
Gespto in randje wassenaar.
Vlakbij het distributiecentrum van de post.
Donker blauwe 5 met vijfspaaks velgen.
Geen rtc-kenmerken
Zaterdag avond bij a nightmare in rotterdam. Een witte zwaar verlaagde 19 3 deurs. Dikke spoiler erop.
Gr. Jop
Vlakbij het distributiecentrum van de post.
Donker blauwe 5 met vijfspaaks velgen.
Geen rtc-kenmerken
Zaterdag avond bij a nightmare in rotterdam. Een witte zwaar verlaagde 19 3 deurs. Dikke spoiler erop.
Gr. Jop
Wat ik maar niet begrijp is dat ik het afgelopen weekend half nederland doorgereden heb met mn 1916V cabrio, en diezelfde dag zijn we ook nog eens vanaf maastricht naar Twello gereden met een 1916V ph1 op de autoambulance, en gewoon NIEMAND die ons gespot heeft

-
Vanmiddag gespot bij de karwei in Joure.
R19 16V ph1.
Met deze jongen heb ik al eens gesproken.
Werkt bij de Renault sloop in Oudehaske.
Toen ik met hem praate zei dat er nog wel wat aan de auto mankeerde,hij had hem net gekocht.
Wat ik zie van de vorige keer dat ik hem zag, hij heeft er andere velgen onder.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/59_diversen%20005.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/59_diversen%20004.jpg[/img]
Ziet er wel leuk uit.
Vanmiddag in Jubbega een grijs/groene R5 GTT.
Zag er goed uit, kenteken heb ik niet.
R19 16V ph1.
Met deze jongen heb ik al eens gesproken.
Werkt bij de Renault sloop in Oudehaske.
Toen ik met hem praate zei dat er nog wel wat aan de auto mankeerde,hij had hem net gekocht.
Wat ik zie van de vorige keer dat ik hem zag, hij heeft er andere velgen onder.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/59_diversen%20005.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/59_diversen%20004.jpg[/img]
Ziet er wel leuk uit.

Vanmiddag in Jubbega een grijs/groene R5 GTT.
Zag er goed uit, kenteken heb ik niet.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Bart dat probleem heb ik nou ook altijd. Niet dat ik graag gespot wil worden maar het valt me altijd op.Bart V schreef:Wat ik maar niet begrijp is dat ik het afgelopen weekend half nederland doorgereden heb met mn 1916V cabrio, en diezelfde dag zijn we ook nog eens vanaf maastricht naar Twello gereden met een 1916V ph1 op de autoambulance, en gewoon NIEMAND die ons gespot heeft![]()
![]()
Zelfs wordt ik niet gesport als een clio 16v nog express voor mijn neus parkeerd terwijl ik zit te snackken
Vanmiddag in IJmuiden over de kromhoutstraat
Een GTT met Devil, hoe de auto eruit zag weet ik niet exact want ik hoorde alleen de Devil en een PSSST.
Vermoed dat dit de ex-tack-bak is die nog steeds van Marcel Krab is?
Die Devils blijven toch uit 1000-en herkenbaar, zeker als je em elke dag hoort
Een GTT met Devil, hoe de auto eruit zag weet ik niet exact want ik hoorde alleen de Devil en een PSSST.
Die Devils blijven toch uit 1000-en herkenbaar, zeker als je em elke dag hoort

Nope, is van eigenaar gewisseld.Steven schreef:Vanmiddag in IJmuiden over de kromhoutstraat
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Die ex 5 van Tack heeft geen Devil meer, die zit nu onder de alpine blauwe GT van ene Dave uit Beverwijk.Steven schreef:Ik heb em al 2x in Haarlem ergens zien rijden.
Dus vermoed nog steeds dat dit em is, welke Devil anders? Ik stond naast me eigen dus die was het niet
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Gisteren gespot bj Itho BV in Sliedrecht.
Een blauwe clio 16v met VETTE velgen.
Vanmorgen gespot een rooie clio 16v in Prinsenbeek
Een blauwe clio 16v met VETTE velgen.
Vanmorgen gespot een rooie clio 16v in Prinsenbeek
-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag op de coolsingel rdam, een zeer nette velrode 19 16v phase II.
er reed een oud baasje in
er reed een oud baasje in

-
- Moderator
- Car: Megane
moet hem zijn geweest hij is de enigste donkere in een willieMarcel B. schreef:Net in Rijswijk/Den Haag/Voorburg/Leidschendam weet niet precies van wie et daar iseen willi, donkere gozer erin, maar volgens mij was't sunil niet

Misschien reed er een kennis van hem in
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_DSC01599.JPG

Dave woont nog steeds in IJmuiden zover ik weet, maar it makes sense....Chris schreef:Die ex 5 van Tack heeft geen Devil meer, die zit nu onder de alpine blauwe GT van ene Dave uit Beverwijk.Steven schreef:Ik heb em al 2x in Haarlem ergens zien rijden.
Dus vermoed nog steeds dat dit em is, welke Devil anders? Ik stond naast me eigen dus die was het niet
Dave ze auto met de devil van tack en mijn ouwe Forge dumpieSteven schreef:Ik heb em al 2x in Haarlem ergens zien rijden.

zal jullie ff uit de droom helpen

Immer wieder die verdammte Holländer