Deurpaneel

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Frits Clio 16v

Om mijn deuren te dempen wilde ik vandaag de deurpanelen eraf halen. Alleen het probleem is dat 3 schroefjes onder de kaartenbak er niet uit komen. Die dingen waar ze ingedraaid zijn draaien mee en ik krijg ze d'r dus niet uit.

Misschien iemand een idee hoe ik ze eruit krijg zonder het deurpaneel te beschadigen??

Bedankt,
Frits.
evo
Contacteer:

Uitboren |: :s

Stel je nog ff voor in Wie=Wie topic! :)
Frits Clio 16v

Uitboren is een optie, alleen heb ik geen zin om het deurpaneel te beschadigen... :~

Misschien iemand anders een idee?

Ik zal me morgen effe voorstellen bij wie=wie.

Gr. Frits.
Robke
Car: Lexus IS250

Je kan proberen om aan het deurpaneel te trekken, terwijl je de schroefjes losdraait.
Frits Clio 16v

Ja heb ik ook al geprobeerd... :(
Maarja denk ook niet dat er een andere manier is dan gewoon een beetje klooien. Weet iemand waar de schroefjes ingedraaid zijn?

Gr. Frits.
Robert Clio S.

Ja witte nokjes die in je deur gedrukt zijn. Zit een gaatje in het midden van die nok die ervoor zorgt dat de schroef vastgedraaid kan worden.

Kan je niet met je hand en een waterpomptang die nokken opzoeken via het speakergat. Als je die nokken gevonden hebt dan hou je ze vast met de waterpomptang en draaien maar. Is effe klooien, maar het werkt wel!
Clio 1.4 S strak in de lak!
Frits Clio 16v

Ja alleen jammer dat ik geen speakergaten in de deur heb. Die wilde ik namelijk ook meteen gaan maken :lol:

Gr, Frits.
Tom
Moderator
Car: MB

dan op een kiertje trekken en met een klein tangetje tegenhouden. En anders gewoon uitboren en nieuwe in zetten. Daar beschadig je normaal gesproken niets mee
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie