[R1916V]Klep luchteverdeelhuis

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bart V

De klep van het luchtverdeelhuis van de kachel die je bediend met de linker draaiknop op het kachelpaneel loopt bij mij zo stroef, dan bedienen met de schakelaar niet lukt. Als je de klep met de hand bediend is er wel beweging in te krijgen, maar loopt allemaal zeer stroef. Heb alles al ingespoten met WD40, maar het helpt helemaal niks. Ik vraag me af wat er zo stroef kan lopen, het zijn alleen wat tandwieltjes die 2 kleppen bedienen in dat luchtverdeelhuis. Heeft iemand dit probleem wel eens gehad?? en wat was de oorzaak??? Ik weet het zo 1 2 3 niet meer nu :(
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Is het niet de kabel die van het paneel naar de klep loopt?? en anders een ander paneeltje scoren?

GR.Frits
Bart V

Tis niet het paneel, en ook niet de kabel. Het zit echt in het machanisme van die klep.....
Emiel

Bart in tegenstelling wat ik gister zei, heb ik nog wel een paneeltje voor je liggen, dus dat probleem is weer verholpen. Nu nog ff die kleppen gangbaar maken :S
Bart V

ja die klote klep, ik moet eigenlijk een opengewerkte tekening hebben om te kijken wat er precies inzit. In dialogys staat het inelgeval niet, en er moet toch IETS zwaar lopen.... :@
Plaats reactie