maakt jou het uit..... mij niet in ieder geval.... ik heb net mijn arm naar de klote gegooid door jou sneeuwballen... maar die gladheid hee....echt lache lekker met je handremmetje spelen alleen echt ziek van roeland zijn velg.... is echt kut!!!

Over je onderdeeltjes hebben we het nog ok? We gaan een oplossing zoekenKoen RS schreef:hee robert wil jij mijn velgen hebben of niet...? je weet wat je er voor moet doen....
alleen een luchthapper en booskijkers.... krijg je de banden er ook bijen daar zit zeker 7 mm nog op en als dan die kap gespoten moet worden breng ik mijn andere zooi effe en wil ik daar nog wel aan mee betalen..... goeie deal toch
en let op het zijn vijf velgen he...!!
denk je dat je de cd nog voor zondag af hebt?? en ga jij eigenlijk mee?? ja denk??
ach daniel ik wil best bij smeeing alleen robert is veel goedkoper.....beter moet ie nog laten zien maar daar heb ik vertrouwen in...
Gewoon komen joh, hebben we een keer een andere alpine blauwe om op te kwijlenRobert Clio S. schreef:Weet ik nog niet, moet eerst voetballen (als het door gaat). Misschien ga ik wel mee, maar ja, ben bang dat ik uit de toon val met mijn bak. Of te mooi voor een wagen uit '92 of omdat er helemaal niets aparts op zit. Ben er nog niet over uit!
niet zo grappig zijn smeeingKoen RS schreef:ach ja idd heel wat van plan ja
ja als je geen vriendin meer hebt hou je knaken over.... moet je ook es proberen??!!? haha:)
hee robert ga je zondag wel mee naar breda??
en inderdaad daar komen we wel uit!!
versteeg je kan niet eens een bal vast houdenRobert Clio S. schreef:Weet ik nog niet, moet eerst voetballen (als het door gaat). Misschien ga ik wel mee, maar ja, ben bang dat ik uit de toon val met mijn bak. Of te mooi voor een wagen uit '92 of omdat er helemaal niets aparts op zit. Ben er nog niet over uit!
hahaah ja zoals een Clio 12 jaar geleden in de showroom stond, maar dan zonder meegespoten shit!roeland twingo schreef:gewoon meegaan man, zien de mensen ook een keer een orginele clio....![]()
En voetbal gaat NIET voor, en ferrari al helemaal niet....!!!!!
Nee Ferrari's uitdeuken. Ga 2 weken daar op het schadebedrijf werken. Uitwisselingsproject van school.Koen RS schreef:das mooi robert dus je bent er gewoon bij!!
wat ga je doen dan bij ferrari?? velgen poetsen??
![]()
en nu ff voor jeff..... idd alle vrouwen zijn ukterneho!!!!
maarre robert ik mot mijn velgen nog steeds kwijt heb je interesse of niet??
donderdag ben ik er ook eindelijk eens op zeker...
kussjjeessss voor een ieder...
en een hele dikke voor het CJIB en jeff.... ach das eigenlijk een pot nat...alleen jeff dokt en CJIB int....
Ook al zou ik velgen moeten poetsen, je hebt toch een baantje wat niet iedereen kan zeggen.Koen RS schreef:das mooi robert dus je bent er gewoon bij!!
wat ga je doen dan bij ferrari?? velgen poetsen??
![]()
automaxx zomer editie op sixflaggs is het laatste weekend in juni. 25/27.Koen RS schreef:ik moet het af hebben voor automaxx (5 juni meen ik)??
Gr.FritsJuni
18: AUTOMAXX HOT STREET NIGHT (AIRSTRIP DRACHTEN)
25/27: AUTOMAXX SUMMER EDITION (SIX FLAGS HOLLAND)
Juli
He je vergeet de belangrijkste....Robert Clio S. schreef:Tuurlijk, als er wat mee te nemen valt van een Ferrari, dan neem ik het zeker weten mee. Een luchthapper is inderdaad dik, zal kijken of dat lukt! Heb er dan 3 nodig, voor jou, voor Jeff en voor mijzelf!