Beste allemaal

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jantine
Contacteer:

Douwe schreef:Over om bij Jantine een meetingkje te organiseren volgens mij tenminste :s Zo ja moet dit misschien in een andere vorm worden gegoten om te kijken of er animo voor is (Y) (N)
even voor de duidelijk heid,het was / is niet mijn idee.onthoud dat wel even, ik vind het overigens wel leuk, maar ik zit ook even te kijken waar al de renaults dan kwijt kunnen.
ik kom wel 7 maart naar breda en dan heb ik wel afleiding genoeg. (F)
Douwe

Heheheh ik weet dat het jouw idee niet was (F) maar desondanks vindt ik het wel een leuk idee (Y)

Maar of er animo is moet je altijd maar afwachten niet iedereen is zo'n meeting freak als ik ;) :lol:

@Jantine blij te horen dat je ondanks je knie en de andere "ellende" toch komt (Y) Als je een rode Twingo ziet met luide muziek (~) en een blonde johny :wink: met een leren jas aan achter 't stuur dat ben ik :lol:
rasit..

Douwe schreef: Als je een rode Twingo ziet met luide muziek (~) en een blonde johny :wink: met een leren jas aan achter 't stuur dat ben ik :lol:
jij hoort volkswagen golf te rijden :p
Tijn
Contacteer:

Douwe schreef: (Y) Als je een rode Twingo ziet met luide muziek (~) en een blonde johny :wink: met een leren jas aan achter 't stuur dat ben ik :lol:
ja ja, doe maar stoer, 't is gewoon een roze twingo hoor.... :lol:
there is no spoon.
Douwe

rasit.. schreef:
Douwe schreef: Als je een rode Twingo ziet met luide muziek (~) en een blonde johny :wink: met een leren jas aan achter 't stuur dat ben ik :lol:
jij hoort volkswagen golf te rijden :p
Ja ik weet 't maar ja die dingen zijn zelfs tweedehands best duur hoor ;) :lol:
Tijn schreef:
Douwe schreef: (Y) Als je een rode Twingo ziet met luide muziek (~) en een blonde johny :wink: met een leren jas aan achter 't stuur dat ben ik :lol:
ja ja, doe maar stoer, 't is gewoon een roze twingo hoor.... :lol:
:evil: sssttttt ik weet het en het dak is oranje maar dat hoeft niet iedereen te weten :P :lol:
jantine
Contacteer:

Douwe schreef:Heheheh ik weet dat het jouw idee niet was (F) maar desondanks vindt ik het wel een leuk idee (Y)

Maar of er animo is moet je altijd maar afwachten niet iedereen is zo'n meeting freak als ik ;) :lol:

@Jantine blij te horen dat je ondanks je knie en de andere "ellende" toch komt (Y) Als je een rode Twingo ziet met luide muziek (~) en een blonde johny :wink: met een leren jas aan achter 't stuur dat ben ik :lol:
Er zullen er wel zoveel rijden dat ik niet 1,2,3 weet of jij dat dan bent. Ik maak in iedergval foto's en dan zullen we wel zien of ik jou mischien ook heb gespot :foto:
jantine
Contacteer:

en euh je zult me waarschijnlijk snel herkennen want ik denk wel dat ik mijn krukken mee neem 7 maart.
jantine
Contacteer:

jeroen.k schreef:Minder Jantine...succes ermee en we spreken elkaar nog wel op msn! (Y)
Moet je wel reargeren :p
iwi

:( Wat k#t voor je/jullie zeg.....

als er wat nieuws georganiseerd word op de 2e aug. dan hoor ik het graag, want ik heb al vrij gekregen :beer:
Douwe

jantine schreef:
Er zullen er wel zoveel rijden dat ik niet 1,2,3 weet of jij dat dan bent. Ik maak in iedergval foto's en dan zullen we wel zien of ik jou mischien ook heb gespot :foto:
Ik zal zeer waarschijnlijk de enige twingo zijn met een verchroomde pijp links en eentje rechts achter >-)
Riël
Über-Spammer

Ging toch over de trouwstoet ipv chromen pijpjes?

Van mij ook nog sterkte (F)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Douwe

Riël schreef:Ging toch over de trouwstoet ipv chromen pijpjes?

:p
jantine
Contacteer:

iwi schreef::( Wat k#t voor je/jullie zeg.....

als er wat nieuws georganiseerd word op de 2e aug. dan hoor ik het graag, want ik heb al vrij gekregen :beer:

* zit nu blozend achter de pc,maar voelt zich zeker vereerd* :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
jantine
Contacteer:

Riël schreef:Ging toch over de trouwstoet ipv chromen pijpjes?

dank je wel en euh, volg het verhaal en dan snap je alles:P
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Sterkte (F)
Cleaned Style
Projecttopic
jantine
Contacteer:

allemaal bedankt voor jullie steun, en begrip en wie weet zien we elkaar wel op 7 maart. bedankt voor alles (Y)
MissKiss
Contacteer:

Heel veel sterkte
Plaats reactie