computer staat aan maar ben met wat anders bezig. en nee niet aan het wankenFerdy schreef:bijna de hele FNO crew is online, maar niemand post wat...
wankers...
Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
kom maar ff op msn dan vertel ik het wel. johanclio@hotmail.comFerdy schreef:@johan
hoe is het zondag afgelopen met die GTT ?
-
is goed!Douwe schreef:@Ronald ziet er mooi uitTrouwens zullen we volgende week vrijdag samen op rijden naar het FNO!???
weer is een FNO meemaken, en de bolides bekijken!

K dan! We hebben nog wel contact over hoe laat bij de Mac. Drive.ronald clio schreef:is goed!Douwe schreef:@Ronald ziet er mooi uitTrouwens zullen we volgende week vrijdag samen op rijden naar het FNO!???
weer is een FNO meemaken, en de bolides bekijken!
-
is goed!
hoest verder met het twingo-project??
Al af??
hoest verder met het twingo-project??
Al af??

-
je was toch met de bumpers bezig etc??
he lui wie komen er trouwens vrijdag weer naar de mac?? Ik ben nieuwsgierig ja ik weet het
mnaar toch 

Ik moet er niet aan denken om elke week Rob/Merijn/Frits/Ferdy te moeten zien!Merijn schreef:Nee, vrijdag is er geen meeting, Sebastiaan. Om het een beetje leuk te houden doen we het eens per 2 weken. Als je ons een paar keer gezien hebt weet je waarom.

Elke 2 weken is leuk, elke week word een verplichting en een aanslag op de km's en op de portomonee

is goed maatje ik denk dat ik het doorheb wat je zegt ahahahahaha ik hoor hetw el danMerijn schreef:Nee, vrijdag is er geen meeting, Sebastiaan. Om het een beetje leuk te houden doen we het eens per 2 weken. Als je ons een paar keer gezien hebt weet je waarom.

O.a. ja je zult het wel zien volgende weekronald clio schreef:je was toch met de bumpers bezig etc??

Hmmm ik wil je niet bang maken maar ik denk dat het wel een paar meetings duurt voordat je alles door hebt wat betreft FNO en van sommige FNO lieden daarvan heb je pas door hoe het zit als je bijvoorbeeld merkt dat opeens het zitten pijn gaat doenSebastiaan schreef:is goed maatje ik denk dat ik het doorheb wat je zegt ahahahahaha ik hoor hetw el danMerijn schreef:Nee, vrijdag is er geen meeting, Sebastiaan. Om het een beetje leuk te houden doen we het eens per 2 weken. Als je ons een paar keer gezien hebt weet je waarom.![]()

WHahahahaahahh geintje hoor

jo dudes! Sorry, dat ik er vrijdag niet ben geweest..ben toch maar gaan carnavallen en da was geen verkeerde keuze
Toch mooi dat t nog een fatsoenlijke opkomst is geworden 
Valt me mee btw hoeveel er is gepost..de ranzige verhalen nemen wel erg af in aantal hier de laatste tijd. Nog niet zo lang geleden stond er een pagina per dag met die onzin, nu als je geluk hebt 1 post..Niet dat ik daarom iets te kort kom ofzo hoor, maar t valt me alleen op..

Valt me mee btw hoeveel er is gepost..de ranzige verhalen nemen wel erg af in aantal hier de laatste tijd. Nog niet zo lang geleden stond er een pagina per dag met die onzin, nu als je geluk hebt 1 post..Niet dat ik daarom iets te kort kom ofzo hoor, maar t valt me alleen op..
weet iemand btw hoe het met rob is en zijn ombouwpraktijken?
Was er iets mis met zn oude carrosserie dan?
@Rob: goed bezig, dat hoor ik alweer 
Als er nog mensen zijn met goede ideeen: ik ga met vier vrienden meedoen aan de Red Bull zeepkistenrace
(En nee, mijn clio gaan we er niet voor gebruiken
)

Als er nog mensen zijn met goede ideeen: ik ga met vier vrienden meedoen aan de Red Bull zeepkistenrace

@Merijn: ga je je willi verkopen?
Of meer, zo van: als er iemand t geld voor geeft gaatie weg?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
[quote="~Haas]
[/quote]
Bouw iets wat zo veel mogelijk op een kart lijkt. lekker gooien en smijten in de bochten, liefts Alu, of zo. en KISS

Bouw iets wat zo veel mogelijk op een kart lijkt. lekker gooien en smijten in de bochten, liefts Alu, of zo. en KISS
Project: GTT Blue Sport
Ik wou net voorstellen om naar die zeepkistenrace te gaan maar dan om te kijken en~Haas~ schreef:@Rob: goed bezig, dat hoor ik alweer
Als er nog mensen zijn met goede ideeen: ik ga met vier vrienden meedoen aan de Red Bull zeepkistenrace(En nee, mijn clio gaan we er niet voor gebruiken
)

-
Lijkt me ook wel lachen om te zien