werkplaatshandboek welke?
Dialogys is geen boek, maar het magazijnprogramma wat ze bij Renault gebruiken.
Heb ik hier wel op cd liggen, dus als je die wilt hebben moet je maar effe PM'en.
Je moet verder effe zoeken op Haynes en dan krijg je volgens mij gewoon alle titels die er zijn.

Je moet verder effe zoeken op Haynes en dan krijg je volgens mij gewoon alle titels die er zijn.
-
bazzer2k schreef:ff bol.com checke naar die titles danke!
-
Ik wil dat haynes Renault19 repair and manual boek wel bestellen, zal dus nog ff kijken hoe dat moet.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
-
Hey, das beter, zal hem gelijk ff bestellen.Robert dB. schreef:ajb: http://www.asnbooks.nl/

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Heb je de windows versie? Werkt ie makkelijk? Op m'n werk hebben we de mac versie, als je weet hoe het werkt dan gaat het wel, maar in het begin was het zwaar klote! Er staan idd alle werkplaatshandboeken op van alle types Renault. Nadeel van de originele werkplaatshandboeken dat de plaatjes vaak onduidelijk zijn.Merijn schreef:Dialogys is geen boek, maar het magazijnprogramma wat ze bij Renault gebruiken.Heb ik hier wel op cd liggen, dus als je die wilt hebben moet je maar effe PM'en.
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
Heb het Haynes R19 1989-1996 repair en manual boek ff besteld.
Olijnsma heeft 1 van de r5, boek ziet er mooi uit, met goede info en foto's.
Olijnsma heeft 1 van de r5, boek ziet er mooi uit, met goede info en foto's.
Renault 5 GT Turbo "EVO"