Lidmaatschap!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
21turbo
Contacteer:

Hi guys......

Ik heb mezelf online aangemeld voor de rtc op 7 december 2003 en 35 euro overgemaakt op 8 december 2003.

Ik heb tot op heden niks mogen ontvangen van jullie.
aangezien er geen telefoon nummer op de site staat waar ik terecht kan met m,n vragen, doe ik het maar via deze weg.

Maar ok ff ter zaken nu...

Waar blijft m,n account en wachtwoord.????
:evil:
met vriendelijke groet Jim Korzelius
Tom
Moderator
Car: MB

sorry voor de vertraging. We zullen meteen even kijken of je al aangemeld staat ed....
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
rasit..

:)
Dennis VK

ja als we dan toch bezig zijn, check dan mijn naam ook even. Ik heb die 35 euri een paar weken terug over gemaakt en ben op de hoogte van het feit dat het verwerken van de data nogal wat tijd kost :D

Mijn volledige naam is:
Dennis van Kroonenburg
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Dennis WBJ schreef:ja als we dan toch bezig zijn, check dan mijn naam ook even. Ik heb die 35 euri een paar weken terug over gemaakt en ben op de hoogte van het feit dat het verwerken van de data nogal wat tijd kost :D

Mijn volledige naam is:
Dennis van Kroonenburg
jij staat als betaald, dus je staat nu in de ledengroep. :)

Jim: voor jou moet ik ff zoeken.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Zaakje voor Riël lijkt me?
Onder ledenadministratie hoort toch ook nieuwe leden asap verwelkomen?
Ollie

Het wordt toch uitgezocht geeft Dennis al aan. Dan zal Riël er ook van op de hoogte gesteld worden. Meesten is ondertussen wel bekend dat het vorig jaar niet helemaal lekker ging met de ledenadministratie en Jim heeft zich vorig jaar aangemeld. Hier gaat asap naar gekeken worden hoor, no problem (Y)
Riël
Über-Spammer

Ik ben er al uit. Iedereen krijgt ASAP een brief thuis hoor ;) Morgen gaat weer een nieuwe lading de deur uit, dus iedereen die nu niets heeft krijgt het van de week :)

En 21 turbo: PM, ik kreeg de brief met Retour Afzender, hij is vorige maand al verstuurd. Maken we even goed :) Voor verdere vragen zie 'Vragen over je lidmaatschap'-topic.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten