Friday Nightmeeting Oldenzaal.
-
- Contacteer:
zeg ik, gamma 

-
- Contacteer:
ik zeg: Audi A3 1.8 Turbo
maar dan vraag ik me ook gelijk af, waarom geen subie!
in die vag auto's zit toch niet zo veel verschil in prijsklasse als met een impreza
maar dan vraag ik me ook gelijk af, waarom geen subie!
in die vag auto's zit toch niet zo veel verschil in prijsklasse als met een impreza
ik denk als martijn en ik niet komen
martijn heeft zen auto weer eens kapot haha nee als goed is is zen homokneet kapot en hopelijk heeft i vrijdag een nieuwe aandrijf as
jammer hopelijk komt de volgende meeting snel zo dat mijn autotje nog 1keer voor het af teleren bij de carpool plaats komt
martijn heeft zen auto weer eens kapot haha nee als goed is is zen homokneet kapot en hopelijk heeft i vrijdag een nieuwe aandrijf as
jammer hopelijk komt de volgende meeting snel zo dat mijn autotje nog 1keer voor het af teleren bij de carpool plaats komt

-
- Contacteer:
is toch zo te fixen, het is geen clio 16v 

Helaas ben ik er morgen niet bij..........
Ben morgen erg druk met het mijn nieuwe huisje
!!
De eerstvolgende keer zal ik er (bijna) zeker bij zijn!!!!
Ik wil mijn mooi clio nl. wel ff showen
!!
Zal zo snel mogelijk wel een paar pica's regelen en doorsturen zodat 1 van jullie ze op mijn topic en op de franse tuning club site kunnen plaatsen.
Ik denk dat michelRSi dan eenSeat Leonheeft gekocht!!

Ben morgen erg druk met het mijn nieuwe huisje

De eerstvolgende keer zal ik er (bijna) zeker bij zijn!!!!
Ik wil mijn mooi clio nl. wel ff showen

Zal zo snel mogelijk wel een paar pica's regelen en doorsturen zodat 1 van jullie ze op mijn topic en op de franse tuning club site kunnen plaatsen.
Ik denk dat michelRSi dan eenSeat Leonheeft gekocht!!
-
Dat het geen Reno is da's zeker!(sorry,ligt niet aan het kluppie hoor)Joost (DoubleYou) schreef:Een search leverde op:Nou meer kon ik niet echt vinden, het is dus geen Reno da's zeker!
- Audi TT coupe
- Volkswagen new Beetle
- Seat Toledo
- Seat Leon
- Seat Ibiza
- VW Passat
- Skoda Octavia
En nee het is ook geen VW(Bah,alleen de gedachte al)
En hij staat nog in het bovenstaande rijtje ook!
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
HaHadtune_stefan schreef:Zou van zijn vriendin wel geen Subaru mogen kopen, aangezien hij zijn reno nog niet eens mocht verlagen

De auto die we nu gekocht hebben is verlaagd,heeft 17" wieltjes en een lekkere pijp eronder
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
-
- Contacteer:
dtune_stefan schreef:20 februari, 19:00 uur, Carpool Oldenzaal
Joost: Express GTT
Stefan: Twingo
Michel:
Michel: Clio 16V
Vosje: 5 GTE
Is dit alles? Komen er niet meer
en er kwam ook nog als ik het goed begrepen heb een 205 gti en 205 CabrioChristian schreef:ik kom toch wel jongens martijn heeft zena auto al weg gebracht nee niet naar de sloop hahamichel 16v schreef:is toch zo te fixen, het is geen clio 16v
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik gok een Toledo 

-
- Contacteer:
Kheb fout gegokt...
Nou 't was gezellig, koud en d'r is niks ernstigs gebeurd. D'r kwam er wel iemand met de handrem de parking op rijden, maar ach
Heej Renco jou GTE heeft aardig wat pit
Ik kon hem wel bijhouden, maar ik ging niet voluit omdat jij er voor zat, ik ben de (slome) LPG gewend en bij snel optrekken gaat de auto ook een beetje slingeren
Ik moet velgen hebben met banden die wat minder breed zijn, de weg heeft nu te veel invloed op het rijden vind ik zo.
Nou nog even voor de duidelijkheid (en voornamelijk voor Renco):
Ik heb GEEN tijd, GEEN geld, dus carstyling enzo moet maar wachten. Eerst moet die motor eindelijk eens probleemloos rijden, wat betekent dat de thermostaat vervangen moet worden en dat de ontsteking achter het schutbord moet en het koelstoftankje vastgezet moet worden. Daarna komt styling. Kheb meteen ook m'n sig ge-edit.
Stickers: die DoubleYou sticker begin ik ook een beetje zat te worden dus die gaat er wel eens af. Lampjes en andere dingen: dat duurt ook wel hele tijd voordat dat af is. Alles moet eerst ontworpen worden, gebouwd, er onder/op gezet worden, en dat kan pas als er sideskirts op zitten. Er komen eerst wat subtielere dingen op. En dat is geen neon, ik laat me daar nog niet over uit.
Nou mogen jullie wel zeiken/zeuren over mijn auto hoe kut die is enzo, ik vind het niet en ik heb er veel werk en tijd in gestoken. Dus ik zou het fijn vinden als jullie daar eens mee op hielden, ik ben die grapjes die elke keer weer terug komen een beetje zat.
Nou 't was gezellig, koud en d'r is niks ernstigs gebeurd. D'r kwam er wel iemand met de handrem de parking op rijden, maar ach

Heej Renco jou GTE heeft aardig wat pit

Nou nog even voor de duidelijkheid (en voornamelijk voor Renco):
Ik heb GEEN tijd, GEEN geld, dus carstyling enzo moet maar wachten. Eerst moet die motor eindelijk eens probleemloos rijden, wat betekent dat de thermostaat vervangen moet worden en dat de ontsteking achter het schutbord moet en het koelstoftankje vastgezet moet worden. Daarna komt styling. Kheb meteen ook m'n sig ge-edit.
Stickers: die DoubleYou sticker begin ik ook een beetje zat te worden dus die gaat er wel eens af. Lampjes en andere dingen: dat duurt ook wel hele tijd voordat dat af is. Alles moet eerst ontworpen worden, gebouwd, er onder/op gezet worden, en dat kan pas als er sideskirts op zitten. Er komen eerst wat subtielere dingen op. En dat is geen neon, ik laat me daar nog niet over uit.
Nou mogen jullie wel zeiken/zeuren over mijn auto hoe kut die is enzo, ik vind het niet en ik heb er veel werk en tijd in gestoken. Dus ik zou het fijn vinden als jullie daar eens mee op hielden, ik ben die grapjes die elke keer weer terug komen een beetje zat.
Huhh, heb ik wat gemist? Als je een oranje zwaailicht op je auto zet, dan is het logisch dat je van die opmerkingen krijgt. Gewoon slap ouwehoeren Joost, don't take it to seriousJoost (DoubleYou) schreef:Fout gegokt...
Nou mogen jullie wel zeiken/zeuren over mijn auto hoe k#t die is enzo, ik vind het niet en ik heb er veel werk en tijd in gestoken. Dus ik zou het fijn vinden als jullie daar eens mee op hielden, ik ben die grapjes die elke keer weer terug komen een beetje zat.
Laatst gewijzigd door Stefan S. op vr 20 feb 2004 20:26, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Dat oranje zwaailicht was ook tijdelijk als grapje maar dan moet er niet begonnen worden over mijn andere ideeën en daarmee gespot worden. Mag ik? Als elektronica student heb ik veel andere ideeën van styling dan jullie. En jullie kunnen het niet 

-
- Contacteer:
't is ook nooit goed
hier kan ik tenminste rustig iets zeggen zonder dat er doorheen geluld wordt of ik niet serieus word genomen
hier kan ik tenminste rustig iets zeggen zonder dat er doorheen geluld wordt of ik niet serieus word genomen
hey eeuh ventje volgensmij was ik gister diegene die zei van wat loopt ie mooi!!!! heb alleen gelachen om de zwaailamp en heb je auto verder niet afgekraakt... je lachte zelfs vrolijk mee toen we in de mac aan het ouwehoeren waren dus waarschijnlijk heb ik net zoals stefan iets gemist!!!
Clio 16v.....
-
- Contacteer:
wanneer is de volgende meeting? 

-
- Contacteer:
Is wel goed dat"iemand"van zich afbijt maar hij moet ook inzien dat niet alles zo bedoelt is.
Een beetje dollen met elkaar kan/mag altijd!
of niet vosje

Een beetje dollen met elkaar kan/mag altijd!
of niet vosje

Zie je dat bedoel ik nou jij en ik hebben elkaar toch echt af lopen zeiken vrijdagmichel 16v schreef:Een beetje dollen met elkaar kan/mag altijd!
of niet vosje![]()

Clio 16v.....
-
- Contacteer:
wat moet jij dan op de website van het Riaag!dtune_stefan schreef:Jezus, dit lijkt de website wel van het Riagg. Niet zeuren allemaal en gewoon op de volgende meeting komen

kzie nog wel....michel 16v schreef:wat moet jij dan op de website van het Riaag!dtune_stefan schreef:Jezus, dit lijkt de website wel van het Riagg. Niet zeuren allemaal en gewoon op de volgende meeting komen
Clio 16v.....
-
- Contacteer:
Mwa goed ik zal jullie de volgende keer direct vertellen of ik het niet leuk vin 
Het klinkt zo alsof "de volgende keer" er niemand is, dus wordt er geen datum geprikt. Want de eerstvolgende datum is "de volgende keer". En dan komt er niemand. Dus dan gaat de limiet naar oneindig = niemand komt nooit. Da's leuk...

Het klinkt zo alsof "de volgende keer" er niemand is, dus wordt er geen datum geprikt. Want de eerstvolgende datum is "de volgende keer". En dan komt er niemand. Dus dan gaat de limiet naar oneindig = niemand komt nooit. Da's leuk...