AB voor pioneer radio

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anton (R1916V)

Hoi :)

Heb sinds kort Pioneer radio KEH-P7900R. Het schijnt te wezen dat deze radio AB voor bereid is. Maar welke AB moet ik of kan ik voor de radio het beste pakken??

Gr. 8)
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

je kan het eitje bestellen bij Pioneer, is nog steeds gangbaar voor de huidige modellen, en deze kun je aan de binnenkant van het stuur monteren.
Ik geloof dat toen ik hem kocht een 99 gulden moest betalen, dus zeg maar nu een 50 euro ofzo.
Dit is denk de enigste en beste optie, ik heb zelf ook nog de losse standaard ab, maar dat ding slingert toch maar wat in de rondte, terwijl die bij het stuur altijd in het bereik is, en blindelings bedient.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ChrisClio16V

Staat dat niet in de handleiding? Bij mijn JVC staat uit welke afstandsbedieningen ik kan kiezen.
Anton (R1916V)

ChrisClio16V schreef:Staat dat niet in de handleiding? Bij mijn JVC staat uit welke afstandsbedieningen ik kan kiezen.
Moet er wel een handleiding bij zitten :D
Ollie

Als ik nu een KEH-P7900R zou hebben gehad en die zou recent ontvreemd zijn, dan ging ik nu volledig over de zeik...
Anton (R1916V)

Ollie schreef:Als ik nu een KEH-P7900R zou hebben gehad en die zou recent ontvreemd zijn, dan ging ik nu volledig over de zeik...
haha net als met de KENWOOD zeker :p :lol:
Ollie

Ha, een oplettende lezer ja. Idd is recentelijk mijn Kenwood gestolen en als ik ooit zo'n gozer die zoiets doet in de handen krijg, dan is ie echt nog niet jarig! Ik kan mij hier enorm over ergeren, maar andere mensen schijnen het leuk te vinden om een radiootje voor een schijntje te kunnen kopen. En zolang er kopers zijn, zullen die dingen gejat worden! Misschien gebeurt het je zelf eens, dat je ruit ingetikt wordt, of misschien zelfs je deur en slot naar de haaien gaat. Lekkere financiële schade. Daar wordt ik gewoon niet goed van van zo'n instelling!
Anton (R1916V)

Rustig Ollie :)

De Kenwood was van mijn vader en was nieuw, deze pioneer is van een bekende die in een of ander management iets zit (die zie ik dit ook nog niet zo snel doen) snap :wink:
Joost R

Anton (R1916V) schreef:
ChrisClio16V schreef:Staat dat niet in de handleiding? Bij mijn JVC staat uit welke afstandsbedieningen ik kan kiezen.
Moet er wel een handleiding bij zitten :D
Check de site van pioneer daar staan de meeste handleidingen wel in pdf-formaat.
ActionHank
Contacteer:

snik :evil: ik weet hoe het is.
achterruitje ingetikt. boxjes kwijt. slot uit deur gehaald maar dit haalde gelukkig niets uit. leve het alarm!
maar volgens mij heb ik zo'n zelfde pioneer, omdat ze tegen mij zeiden dat alleen pioneer het doet in een renault 5.
zoek ook al een tijdje naar een ab.
hoe heb je het opgelost?
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain :smoke:
Diede is my name, the pain is insane! :(
Tom
Moderator
Car: MB

dat heeft me nog heel wat uurtjes gekost, dat alarm :wink: . Pioneer, Kenwood en Alpine zijn denk ik de merken die het het beste doen onder grote hoeken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ActionHank
Contacteer:

maar heeft wel mijn radiootje gered en versterker!
waar zit dat alarm eigenlijk?
Diede is my name, fast is my game!
Diede is my name, no I'm not insane...
Diede is my name, livin' in vain :smoke:
Diede is my name, the pain is insane! :(
Plaats reactie