Thx allemaal , volgende week ga ik mijn velgen ophalen bij de Renault dealer. Ik heb vandaag de Uniroyal Rainsport 1 195-45-14 besteld op autobandenmarkt, dus die zal ook wel over drie werkdagen komen. Dan is mijn Twingo zo als ik hem graag zie. Misschien monteer ik nog alleen aangelaste booskijkers, maar dat zie ik dan nog wel.
dtune_stefan schreef:Thx allemaal , volgende week ga ik mijn velgen ophalen bij de Renault dealer. Ik heb vandaag de Uniroyal Rainsport 1 195-45-14 besteld op autobandenmarkt, dus die zal ook wel over drie werkdagen komen. Dan is mijn Twingo zo als ik hem graag zie. Misschien monteer ik nog alleen aangelaste booskijkers, maar dat zie ik dan nog wel.
mischien als we meerdere motorkappen leveren krijgen we msichien wel wat korting want martijn en ik willen wel doen alleen het kost zoon 150 euro
Na deze wasbeurt, zag ik helaas ook dat de kleur van mijn sideskirts iets afwijkt t.o.v. de carrosoriekleur Nu ben ik aan het twijfelen of ik deze weer demonteer en opnieuw spuit of dat ik deze M3 sideskirts verkoop, aangezien ik een paar andere skirts heb gezien die ook erg mooi zijn.
dtune_stefan schreef:Na deze wasbeurt, zag ik helaas ook dat de kleur van mijn sideskirts iets afwijkt t.o.v. de carrosoriekleur Nu ben ik aan het twijfelen of ik deze weer demonteer en opnieuw spuit of dat ik deze M3 sideskirts verkoop, aangezien ik een paar andere skirts heb gezien die ook erg mooi zijn.
Ik vind ook niet echt dat deze side skirts een geheel maken van je auto. Je ziet echt dat ze eronder zitten omdat de lijnen niet mooi doorlopen. Dat is de reden dat ik deze skirts niet genomen heb. Maarja over smaak valt niet te twisten. Jouw uitlaat is weer mooier
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Vandaag zijn Uniroyal Rainsport 1 banden ook bezorg Ik heb ze zaterdag besteld via http://www.autobandenmarkt.nl en heb ze vandaag al gekregen, superbedrijf
Thx voor de leuke reacties.
@Neobyte: ik heb de sideskirts gedemonteerd, omdat ik baalde van het kleurverschil. Nu nog zien of ik ze kan verkopen, zo niet dan spuit ik ze gewoon weer opnieuw