Shut up Shut up Shut up!!!!Ferdy schreef:Black Eyed Peas - Elephunk

Merijn schreef:[Rap/Hiphop]
Opgezwolle - Vloeistof
Klinkt zeker niet verkeerd voor een Nederlandse hiphop-groep!
Lekker WaifDennis WBJ schreef:Shut up Shut up Shut up!!!!Ferdy schreef:Black Eyed Peas - Elephunk![]()
![]()
Ton schreef:nope die was van west klan-Ray- schreef:er was ook een nederhop nr over Janmaat destijds, was dat van White Wolf? Ken het nergens vinden....
De eerste 5 nummers kun je zo de prullenbak ingooien, bah wat een eentonige rommelJohan schreef:Hardstyle album:
Qlusive-Mixed by DJ Luna
ook wel aardig, ook weer op emule te downloade
Nummer 18 is wel lekker idd, maar ik vind he tmaar vage shit... heb ik nooit gehoord van Luna?Johan schreef:idd. het is geen super album. maar aan het eind wordt ie wel beter.
die heb ik ook jaSteven schreef: Nummer 18 is wel lekker idd, maar ik vind he tmaar vage shit... heb ik nooit gehoord van Luna?
Zit nu Zenith en Technoboy - I Am Hardstyle te beluisteren, das beter.
is bij mij aan het binnen druppelenSteven schreef: Maar de Hardstyle Therapy and Zoom Collection is nog steeds de beste van afgelopen maanden 8
Hoort erbij he, tegenwoordig... je bent geen rapper meer als je niet minstens een paar keer bent neergeschotenMerijn schreef:Ik hoor net dat 50 cent (weer een keer) is neergeschoten...
Erg leuk gedaanmartin rs schreef:kan niet het hele nummer online zetten maar voorproefje is wel leuk.
zijn er btw nog meer mensen zie zelf mixen maken?
http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/23_dorus.mp3