En plek hebben we al gevonden, er is een frietkot vlakbij en van drempels zullen we weinig last hebben.
Nou willen we alleen nog weten of er meer mensen zijn die hier iets voor voelen.(misschien ook wel mensen uit België)

vind het zelf net iets te ver rijden, dus dacht ik dat er mischien animo is om hier bij ons in de buurt een friday nightmeeting te houden.Chris schreef:Joeri, er bestaat al een meeting in Hasselt. Is dat bij jullie in de buurt?
Zitten je nummerplaathouders er al op?
kan ook, maar ik dacht dat het misschien ook wel leuk zou zijn om in de buurt van Hulst zoiets te doen.Chris schreef:Ik bedoelde dus ook Schoten, dank je Bruno.
Is het niet slimmer om die meeting weer wat leven in te blazen?
Succes met je Clio BTW.
Deze meeting zal sowiso terug leven worden ingeblazen. Waarschijnlijk zal het iets worden van 1 keer per maand schoten, 1 keer hasselt, en dan tussendoor eventueel voor de harde kern die niet zonder hamburgers kan een quick bezoek op vrijdag avond(bijna alle weken).Chris schreef:Ik bedoelde dus ook Schoten, dank je Bruno.
Is het niet slimmer om die meeting weer wat leven in te blazen?
Succes met je Clio BTW.
ben ik mee eenschris-r19 schreef:zit je alleen met elke keer 8 euro voor de tunnel
Hasselt is voor mij te ver,schoten ga ik wel voor weg![]()
Anders leven roepen in de F.N.ZN meeting (Roosendaal)
er is ook niemand die zegt dat je MOET komen heJordi - Clio 16V schreef:ben ik mee eenschris-r19 schreef:zit je alleen met elke keer 8 euro voor de tunnel
Hasselt is voor mij te ver,schoten ga ik wel voor weg![]()
Anders leven roepen in de F.N.ZN meeting (Roosendaal)
maar ik zeg ook niet dat ik niet komjoeri_clio_power schreef: er is ook niemand die zegt dat je MOET komen he, zou wel leuker zijn natuurlijk.
maak daar maar "we" vanJordi - Clio 16V schreef:maar ik zeg ook niet dat ik niet komjoeri_clio_power schreef: er is ook niemand die zegt dat je MOET komen he, zou wel leuker zijn natuurlijk.
"we"chris-r19 schreef:maak daar maar "we" vanJordi - Clio 16V schreef:maar ik zeg ook niet dat ik niet komjoeri_clio_power schreef: er is ook niemand die zegt dat je MOET komen he, zou wel leuker zijn natuurlijk.
Dat gaan we zeker doenchris-mc schreef:
mischien beter om ff een korte route beschijving te maken.
SToRM666 schreef:Het lijkt me beter dat de meeting met een weekje wordt verzet, omdat het anders gelijk met carnaval is. Is dat voor iedereen goed of moet ie zo blijven staan?