Heb een 16V R19 Cabrio Phase II met lekkage aan kachel of kachelpijpje. Zoek iemand die kan helpen met dashboard openmaken en dit repareren/vervangen.
Renault dealer is me iets te duur.
Ik kan nog wel met de auto rijden dus evt ergens afspreken.
hoor t wel
Groet
Victor
[R19 16V] hulp bij lekkage gevraagd
je had toch al een topic lopen???? http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 97#1387797
ja wist niet waar te posten
Trouwes verder heerlijke wagen die R19 16V en cabrio erg leuk. Ik snap wel dat er af en toe 1tje in de prak gereden wordt, want de mijne heeft echt moeite met zn vermogen op de weg krijgen.

Trouwes verder heerlijke wagen die R19 16V en cabrio erg leuk. Ik snap wel dat er af en toe 1tje in de prak gereden wordt, want de mijne heeft echt moeite met zn vermogen op de weg krijgen.
-
Dat lijkt me niet echt goed als hij er moeite mee heeft zn vermogen op de weg te krijgen...Victor schreef:ja wist niet waar te posten![]()
some people are alive only because it's illegal to kill them
Misschien was z'n vorige auto een 1 liter blokje ofzo? Dan merk je wel verschil! Vol gas trappen op een natte weg wil niet meer 

geen moeite om mijn vermogen op de weg te krijgen hoor (ok, wel de auto totall loss, maar dat had een andere oorzaak)
ALs je er moeite mee hebt zou je idd beheersder moeten rijden!
Waarom zou trouwens je dash eruit moeten?
ALs je er moeite mee hebt zou je idd beheersder moeten rijden!

Waarom zou trouwens je dash eruit moeten?

-
kan je de titel van het topic niet ff aanpassen...vaag onderwerp zo.
tevens, welkom hiero: stel je nog even aan ons voor in het: Wie is Wie topic.
tevens, welkom hiero: stel je nog even aan ons voor in het: Wie is Wie topic.
schijnt te kunnen zonder dash uitbouwen, maar dan heb je dikke kans dan je 1 en ander forceert.
Dash eruit bouwen dus.....hoeft niet helemaal weg, alleen los zodat je erachter bij kan.
Al een search gedaan op het forum?? tis al vaker besproken dacht ik.
Dash eruit bouwen dus.....hoeft niet helemaal weg, alleen los zodat je erachter bij kan.
Al een search gedaan op het forum?? tis al vaker besproken dacht ik.