Nou, laten we eerst maar blij zijn dat Roelof niets heeft - of niet? Voor hetzelfde geld was hij regelrecht in die paal gevlogen .. en dan hadden we misschien een hele andere post gehad hier.
Tis klote, dat is het enige wat ik erover kan zeggen en ik weet precies wat je bedoeld hoor.. ik kan wel wijzen en zeggen "dat was stom" maar goed, ik heb zelf ook nog wel eens haast en dan haal ik ook wel eens in waar het niet mag. Gelukkig gaat dat altijd goed maar ik hou inderdaad wel rekening met zulke onoplettende idioten.
Een .. tja, hoe zal ik het zeggen.. een typsiche oude MB 190 rijder, zat heftig te telefoneren zonder handsfree set en had bijna mijn afslaande R19 16V compleet aan gort gereden, had ik niet snel een andere weghelft op kunnen zoeken.

Vent reed al bellend door maar ik ben ff gestopt om luchtje te scheppen, was dus bijna mijn 19 16V geweest.
En WITTE 19 16V Phase I's zijn zeldzaam. Maar hebben we het nu over dezelfde Roelof die al eerder z'n zwarte 19 16V in elkaar gereden heeft en waarvan ik het interieur overgenomen heb?
En mooi wit is nie lelijk
http://www.xs4all.nl/~eroelofs/private/ ... 916V_3.jpg[/img]