en weer een renault met schade

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
roelof

Dank voor al jullie steunbetuigingen! (Y)
En Robert had het heel aardig geschat, de schade die even grof door stuivenberg in weesp werd opgegeven liep inderdaad ook tegen de 3000 euro aan. :(
Nu maar afwachten of ik geld ga krijgen en dan maar weer op zoek naar de volgende 19 16V.

Groeten Roelof
Bart V

Abel schreef:Tja ik wil ook nog een duit in het zakje doen!

Achterop komend verkeer is altijd fout toch?
Al zou dat zo zijn geweest, dan was dat niet echt ter sprake in deze situatie denk ik.....
Marcel J.

Abel schreef:Achterop komend verkeer is altijd fout toch?
Als dit zou kloppen kets ik de eerste de beste die mij wilt inhalen van de weg...lekker mijn auto laten spuiten op andermans kosten :D

Lijkt mij dat als je inhaalt dat die andere op zijn weg helft moet blijven (S)

IIG Tis weer K*T, lijkt elke dag weer prijs :@ Succes
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Ze moeten die 19's wel hebben de laatste tijd. Maar het had slechter af kunnen lopen, een 360 of zoiets, en dan happen met de wielen in het zand en dan over de kop................gelukkig niets van dit alles.

Veel succes bij het herstellen van de schade (Y) !

Groeten,

Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
H8bal

marcel16v schreef:
Abel schreef: Achterop komend verkeer is altijd fout toch?
In Duitsland wel, in Nederland niet altijd. Als de schuld van diegene die voorop reed kan worden aangetoond is deze dan ook gewoon schuldig.
Geen flauw idee hoe dat in Nederland is maar hier mag je niet versnellen of uitwijken als je wordt ingehaald. De inhaler heeft altijd voorrang.
roelof

Gellukkig heb ik iemand in mijn naaste omgeving die erg met me begaan is :worship: en het is nu voor 90% zeker dat de auto weer gerepareerd gaat worden!!! :)
Verslag zal in de komende weken wel gaan volgen.

groeten Roelof
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Das zeker goed nieuws, hoe kan dat dan?
een schadehersteller in vriendekring? Zou (Y) zijn!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
roelof

Een hele goede Baas, Moet nog even precies gaan kijken hoe of wat maar het gaat weer goed komen!!

groeten Roelof
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

succes met de afhandeling het is niet best de laatste tijd!Succes
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Da's mooi klote Roelof! :(
Suc6 met het opknappen van je 19! (Y)
jeroen.k

klote dit...een witte zie je al niet veel en aan de rest van de auto te zien was hij erg strak...de kerel die hem raakte heeft idd zitten slapen, maar daarom hoeft het nog geen hufter te zijn dat ligt eraan hoe hij de rest van de afhandeling doet...

ergste is dat hoeveel geld je ook in je auto pompt het is als je de auto echt gebruikt niet mogelijk om hem tegen een meerwaarde te verzekeren :S Toevallig net even nagevraagd ivm met mn chamade straks namelijk...

Succes ermee Roelof...hoop dat hij er weer mooi uitkomt! :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

jeroen.k schreef:...

ergste is dat hoeveel geld je ook in je auto pompt het is als je de auto echt gebruikt niet mogelijk om hem tegen een meerwaarde te verzekeren :S Toevallig net even nagevraagd ivm met mn chamade straks namelijk...
Hoezo jeroen, als je de auto laat taxeren en verzekeren voor de taxatie waarde krijg je er dan niet meer voor terug dan de normale dagwaarde??? Lijkt me een beedje vreemd.....

En ja, helaas is dit weer een renault die met schade zit. Roelof succes met de verdere afhandeling.

GR.Frits
Bart V

Frits schreef:
jeroen.k schreef:...

Hoezo jeroen, als je de auto laat taxeren en verzekeren voor de taxatie waarde krijg je er dan niet meer voor terug dan de normale dagwaarde??? Lijkt me een beedje vreemd.....

En ja, helaas is dit weer een renault die met schade zit. Roelof succes met de verdere afhandeling.

GR.Frits
Daar laat je hem nou juist voor taxeren....voor de dagwaarde dus. Taxatie waarde is dan de dagwaarde voor de verzekering, en met al die "oude barrels" hier in de club kan ik het niet vaak genoeg zeggen: TAXEREN DIE HANDEL. auto's ouder dan 10 jaar zijn nou eenmaal geen moer waard voor de verzekering..ookal denk jij daar heel anders over, ze kijken puur naar jaartal en kmstand.

Bij mijn verzekering kan ik mijn auto wel voor een meerwaarde verzekeren, mist dit aangetoond kan worden d.m.v een taxatie rapport.
Tazzman

Nou, laten we eerst maar blij zijn dat Roelof niets heeft - of niet? Voor hetzelfde geld was hij regelrecht in die paal gevlogen .. en dan hadden we misschien een hele andere post gehad hier. :(

Tis klote, dat is het enige wat ik erover kan zeggen en ik weet precies wat je bedoeld hoor.. ik kan wel wijzen en zeggen "dat was stom" maar goed, ik heb zelf ook nog wel eens haast en dan haal ik ook wel eens in waar het niet mag. Gelukkig gaat dat altijd goed maar ik hou inderdaad wel rekening met zulke onoplettende idioten.

Een .. tja, hoe zal ik het zeggen.. een typsiche oude MB 190 rijder, zat heftig te telefoneren zonder handsfree set en had bijna mijn afslaande R19 16V compleet aan gort gereden, had ik niet snel een andere weghelft op kunnen zoeken. :evil: Vent reed al bellend door maar ik ben ff gestopt om luchtje te scheppen, was dus bijna mijn 19 16V geweest.

En WITTE 19 16V Phase I's zijn zeldzaam. Maar hebben we het nu over dezelfde Roelof die al eerder z'n zwarte 19 16V in elkaar gereden heeft en waarvan ik het interieur overgenomen heb?

En mooi wit is nie lelijk :D :D

[img]http://www.xs4all.nl/~eroelofs/private/ ... 916V_3.jpg[/img]
Tazzman

Abel schreef:Tja ik wil ook nog een duit in het zakje doen!

Achterop komend verkeer is altijd fout toch?
Dit is anders. De man die Roelof aan reedt, ging een bijzondere handeling uitvoeren .. wisselen van weghelft om een auto in te halen. Dat mag alleen wanneer je geen ander verkeer kan hinderen of in gevaar brengen natuurlijk. Die man heeft gewoon NIET gekeken en is daarom FOUT. Daar kan geen discussie over mogelijk zijn.

Zelfs al MOCHT je daar niet inhalen dan weet ik niet of Roelof fout zat (ja, je mocht niet in halen). Ondanks een inhaalverbod, ben je toch altijd verplicht te KIJKEN voordat je gaan inhalen.

Denk ik hoor :)
Bram (vospower)

Zwaar klote!!! Veel succes met de verzekering. Als je daar niet mag inhalen, heb je kans dat misschien beide verzekeringen niet uitkeren :@ maar ik weet het ook niet
Droes

Al met al zal de schade waarschijnlijk de dagwaarde overschrijden, en dus zal de auto wel totall los zijn....
dit vind ik eigenlijk nog meer k*t!!
weet ook wel als je boven de cataloguswaarde gaat dat i dan perto is.. zooooo zonde als je de staat van wagen bekijkt!!

vraagje hierover:
als je wagen perto wordt verklaard mag je hiermee dan nog rondstuiven?? (na de herstelling wel te verstaan)
want deze schade is zeer zeker nog te fixen hé??
curious about it :wink:
greetzz
Droes
Plaats reactie