Demperloze uitlaat 11turbo??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Emiel5

Bestaat deze of is ie nooit gemaakt??
Maat van me denkt erover om er 1 onder zijn andere 11turbo te leggen :D
Zijn ze nog leverbaar?
b.v.d Emiel
Steven
Car: M536

Ff een lasser opzoeken, beetje universele pijp van autmatzaak (bijv. Brezan) en voila, paip naar keuze voor weinig :)
KennyGTT

En geluid valt goed mee. (Y) Turbo dempt erg veel.
Arjen

KennyGTT schreef:En geluid valt goed mee. (Y) Turbo dempt erg veel.
Dit is dus niet helemaal juist. Ik heb zelf een tijd rondgereden met een EPS uitlaat met 1 (holle) demper en dat geeft echt een herrie. BIj dagelijks gebruik zou ik dat zeker NIET doen. Vooral bij gas loslaten vergaat je wereld (en je gehoor).
Emiel5

Heb dus onder mijn gtt een devil openpijp liggen.
Mega geluid :)
Vooral die knallen bij het gas loslaten is zeer leuk :smoke:
Je moet er natuurlijk wel van houden, geluid is alleen hard bij het optrekken. Op de snelweg valt het nog allemaal wel mee.
Maar weet iemand of voor een 11turbo ook een open pijp te koop, cq gemaakt is (bv. devil?).
Chris@R5

[quote="Arjen] Bij dagelijks gebruik zou ik dat zeker NIET doen. Vooral bij gas loslaten vergaat je wereld (en je gehoor).[/quote]

>-) Ik zie het probleem niet...
Emiel5

>-) >-) (Y)
Arjen

Chris@R5 schreef:[quote="Arjen] Bij dagelijks gebruik zou ik dat zeker NIET doen. Vooral bij gas loslaten vergaat je wereld (en je gehoor).
>-) Ik zie het probleem niet...[/quote][/quote]

Maar neem van mij aan dat je bij 40000km per jaar het probleem wel ziet of hoort :) Zo'n lawaai is leuk naar de supermarkt op de hoek, maar op lange afstanden valt er in de auto (zeker bij gas loslaten) geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren.

Scorpion heeft ooit wel een uitlaatsysteem voor de 11 turbo gemaakt. Maar of die nog leverbaar is? Anders kom je toch bij EPS of JL-tuning uit. Ik was bij EPS zo'n 600 GULDEN kwijt voor een systeem vanaf de downpipe TOT aan de achterdemper.
Emiel5

Maar neem van mij aan dat je bij 40000km per jaar het probleem wel ziet of hoort Zo'n lawaai is leuk naar de supermarkt op de hoek, maar op lange afstanden valt er in de auto (zeker bij gas loslaten) geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren.

Scorpion heeft ooit wel een uitlaatsysteem voor de 11 turbo gemaakt. Maar of die nog leverbaar is? Anders kom je toch bij EPS of JL-tuning uit. Ik was bij EPS zo'n 600 GULDEN kwijt voor een systeem vanaf de downpipe TOT aan de achterdemper.
Als je zoveel rijdt in een jaar kan ik me dat wel voorstellen, maar smaken verschillen natuurlijk :)
Nog bedankt voor de info zal het doorgeven.

Greetz. Emiel
Plaats reactie