Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Rory schreef:Hahaha zeg niet dat ik het erg vind, zeg alleen dat het aanwezig is
Dat zeg je wel, knuppel!
En ik heb voor zaterdag 10 hete, gewillige, vrijgezelle vrouwen weten te ritselen, die graag op de knietjes gaan voor jonge, wilde Renault-rijders! Alleen heren die een Clio II ph.I rijden vonden ze maar niks...
Rory schreef:Hahaha zeg niet dat ik het erg vind, zeg alleen dat het aanwezig is
Dat zeg je wel, knuppel!
En ik heb voor zaterdag 10 hete, gewillige, vrijgezelle vrouwen weten te ritselen, die graag op de knietjes gaan voor jonge, wilde Renault-rijders! Alleen heren die een Clio II ph.I rijden vonden ze maar niks...
Ik voel enige haat richting mijn persoontje worden gericht Ja helaas hebben we niet allemaal van die Fanny Magnet auto's Wacht maar, vrijdag komen die mokkels van vorige keer! *hopelijk is het iets fatsoenslijks anders ga ik ook GIGANTISCH af*
dat dacht ik !!!!!
zodra ik kom voorrijden met mijn pimprod kunnen de meisjes hun vochtigheid niet meer onder controle houden !!!
dan duw ik ze mijn lovegun in hun handen.
"wat nou, carnaval ? Hou deze scepter maar eens lekker vast !!!"
Pas wel op, he... Ik heb parket in huis, dus als die vrouwens stuk voor stuk een slijmspoor achterlaten, staat binnen een um van tijd mijn vloer zo bol als de tering!
Lijkt me wel, aangezien er maar weinig mensen weten dat ik in Uden heb gewoond. Maar goed, hij zal het wel niet zo kwaad bedoelen als dat het er staat.
maybe issie frusti omdat zn avatar weg is ofzo haha.
of tis een klote dag op zn werk.
hij zal het wel niet zo kwaad bedoelen
en anders maar wel...
not my prob.
uje is wel tof,
kom dr vaak met de vriendin,
kartbaan benk nog nooit geweest, maar heb al genoeg gehoord om te denken dat ie zwaar sux ja
~Haas~ schreef:
kijk, das iemand die weet hoe je carnaval moet vieren! De bedoeling was vrijdag naar beestenfeest in de kikvorsch, maar denk dus niet dat dat doorgaat... Normaal gesproken zit ik er van vrijdag tot woensdag
Zekers bij ons gaan we helemaal los.
Ik ben er vrijdag in de kikvorsch zeker. Dat is echt wel lachen.
(alleen minder dat ik zaterdagmorgen moet werken ) HAHA
maar dat mag de pret niet drukken.
Merijn schreef:
Hmm.. ik zou eigenlijk gaan snowboarden zaterdag, maar als ik dit zo lees.....
Zorg wel dat je ze eruit geschopt hebt voordat ze al die mooie verf van hun gezicht hebben, kun je wel eens lelijk van schrikken!
Zielig feest is het maar, dat carnaval....zelfs de lelijkste gozers en vrouwtjes hebben een one night stand, mensen die je normaal niks zeggen beginnen tegen je te lullen, de muziek SUCKS COCK IN HELL
En toch gaan we op stap hè
Godzijdank zijn we hier in Ap normaal en wordt er geen carnaval gevierd heb de lol nooit gesnapt snap het nog steeds niet zal het nooit snappen en wil het ook niet snappen