Hi..
Wederom (het wordt eentonig..) lang geleden dat ik hier ben geweest..
Heb mijn GTtje laten keuren, en er moest wat gelast worden.. Alleen even de dorpels eraf, en we zijn klaar werd er gezegd. Nu na 4 dagen lassen en nieuwe dorpels ( zelf (zelf gemaakt omdat Mr. Renault 150 Euro per dorpel vroeg!!!!) is ie eindelijk klaar, en heeft ie de APK zelfs al gehaald. Het enige is dat de haakjes waar je bovenin de dorpel in hangt compleet verrot zijn. Deze moeten vervangen worden, maar heb geen idee waar je ze kan krijgen..
Weet iemand waar ik deze kan krijgen (lijken op van die klemmetjes waar je de dorpel inhangt..) of nog beter heeft iemand deze toevallig ergens liggen? Heb ze voor allebei de kanten nodig..
Muchos Gracias..
Nils
ps.. Ligt het nou aan mij of zijn er echt veel minder R5 GTtjes op de weg.. Kom ze nu bijna nooit meer tegen.. Rotterdam waar zijn ze???
haakjes om dorpel vast te zetten (duidelijk he..)
Imitatie?? Mmmh, was ook wel relaxt geweest ja.. Dit gelas viel gelukkig ook mee. Mijn garage is een stichting, en rekenen maar iets van 15Euro arbeidskosten per uur... Maar imitatie.. iets te onthouden voor de volgende keer (alsof ik ooit nog een keer dorpels ga vervangen... 
Zal even kijken bij Reno, maar dacht dat ze het daar al geprobeerd hadden.
Thanks..
Nils
Zal even kijken bij Reno, maar dacht dat ze het daar al geprobeerd hadden.
Thanks..
Nils
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
haakjes zijn gewoon te bestellen bij de reno dealer, ik heb zo ook al klaar liggen. kan dit weekend even het nummer opzoeken, ze kosten niet veel iig.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
gewoon even bellen is het beste, ze hebben daar een mooi comp. programma waarin ze pcies kunnen zien welk onderdeel het is, naam weet ik niet, maar eeehm dorpelklemmetjes klinkt wel goed toch! 
-
- Moderator
- Car: MB
dat programma heb ik net in gekeken, maar is vrij lastig zoekenstormaniac schreef:gewoon even bellen is het beste, ze hebben daar een mooi comp. programma waarin ze pcies kunnen zien welk onderdeel het is, naam weet ik niet, maar eeehm dorpelklemmetjes klinkt wel goed toch!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gewoon bellen, ik heb er gisteren toevallig ook 7 setjes besteld ( bestaat ieder uit de klem en een revetje). Ik geloof dat je er een vijftal nodig hebt per kant, maar kost toch niet <3 per set, dus <20 voor een hele zijkant.
Voor de mensen die een wat oudere versie van dialogis hebben (apple versie), de prijzen die daar staan zijn niet echt te vertrouwen. Ik heb net het eerste uitlaatbochtje van een GTT (ook wel downpipe, en nee niet de turbopipe of -elbow) gekocht bij Mr. reno en ipv van de ruime 10 euro die dialogis aangaf wilden ze er 56 !! euro voor hebben.H8bal schreef:Gewoon bellen, ik heb er gisteren toevallig ook 7 setjes besteld ( bestaat ieder uit de klem en een revetje). Ik geloof dat je er een vijftal nodig hebt per kant, maar kost toch niet <3 per set, dus <20 voor een hele zijkant.

Calle schreef:Voor de mensen die een wat oudere versie van dialogis hebben (apple versie), de prijzen die daar staan zijn niet echt te vertrouwen. Ik heb net het eerste uitlaatbochtje van een GTT (ook wel downpipe, en nee niet de turbopipe of -elbow) gekocht bij Mr. reno en ipv van de ruime 10 euro die dialogis aangaf wilden ze er 56 !! euro voor hebben.H8bal schreef:Gewoon bellen, ik heb er gisteren toevallig ook 7 setjes besteld ( bestaat ieder uit de klem en een revetje). Ik geloof dat je er een vijftal nodig hebt per kant, maar kost toch niet <3 per set, dus <20 voor een hele zijkant.
Ik spreek niet over dialogsysprijzen. Ik heb ze gisteren telefonisch besteld bij een originele Renault garage hier.
Dat zeg ik ook niet, was alleen een soort algemene waarschuwing, ik was in ieder geval onaangenaam verrast. Er lijkt geen peil op te trekken welke prijs Mr. Reno aan zijn onderdelen hangt, dus een belletje naar de dealer is verstandig.H8bal schreef:Calle schreef:Voor de mensen die een wat oudere versie van dialogis hebben (apple versie), de prijzen die daar staan zijn niet echt te vertrouwen. Ik heb net het eerste uitlaatbochtje van een GTT (ook wel downpipe, en nee niet de turbopipe of -elbow) gekocht bij Mr. reno en ipv van de ruime 10 euro die dialogis aangaf wilden ze er 56 !! euro voor hebben.H8bal schreef:Gewoon bellen, ik heb er gisteren toevallig ook 7 setjes besteld ( bestaat ieder uit de klem en een revetje). Ik geloof dat je er een vijftal nodig hebt per kant, maar kost toch niet <3 per set, dus <20 voor een hele zijkant.
Ik spreek niet over dialogsysprijzen. Ik heb ze gisteren telefonisch besteld bij een originele Renault garage hier.
Owkee, geen probleem. Toch wel een dure oom soms he, die ome RenaultCalle schreef:Dat zeg ik ook niet, was alleen een soort algemene waarschuwing, ik was in ieder geval onaangenaam verrast. Er lijkt geen peil op te trekken welke prijs Mr. Reno aan zijn onderdelen hangt, dus een belletje naar de dealer is verstandig.H8bal schreef:Calle schreef:Voor de mensen die een wat oudere versie van dialogis hebben (apple versie), de prijzen die daar staan zijn niet echt te vertrouwen. Ik heb net het eerste uitlaatbochtje van een GTT (ook wel downpipe, en nee niet de turbopipe of -elbow) gekocht bij Mr. reno en ipv van de ruime 10 euro die dialogis aangaf wilden ze er 56 !! euro voor hebben.H8bal schreef:Gewoon bellen, ik heb er gisteren toevallig ook 7 setjes besteld ( bestaat ieder uit de klem en een revetje). Ik geloof dat je er een vijftal nodig hebt per kant, maar kost toch niet <3 per set, dus <20 voor een hele zijkant.
Ja der is geen pijl op te trekken. De ene keer is het goedkoper dan de Dialogys aangeeft (vaak bij kleine dingetjes) of belachelijk veel duurder (bijv.140 euro voor een montagesetje voor de turbo).
Het lijkt soms echt of die computer bij de dealer random prijzen genereerd
Het lijkt soms echt of die computer bij de dealer random prijzen genereerd

-
- Contacteer:
Dit zijn dus die klemmetjes waaar je je side skirt aanhangt op je dorpel?

-
- Contacteer:
Mooi, dan zal ik die ff gaan halen kan me pa aan het lassen