[5 GTE] 17" gejat !! De afloop...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Remco T. schreef:die bouten lieten ze liggen om tijd te sparen en
omdat de bouten afgeslepen zijn op lengte. de krik
en alles hebben ze ook laten liggen waarschijnlijk
hebben ze er 100den van en gaan ze met een busje op
pad met al het gereedschap erin.
Het lijkt mij dat als het echt pro's waren (als je in deze bizz al van pro's kan spreken) dat ze toch voor een andere oplossing hadden gekozen dan eerst zelf de straatstenen uit de grond te trekken. Is geen leuk werkje, volgens mij! :S
Thierry

Het zou me niet verbazen als die nu al in Duitsland zitten ofzo en dat ze die daar dan verkopen.
ChrisClio16V

GENAAID!!!!!! *@%^$#@*lijers!
Aan de positieve kant: ze vonden het iig mooie velgen. Maar het blijft natuurlijk kut
evo
Contacteer:

Wat een verschrikkelijke klote streek!!! :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@

Mijn auto heb ik altijd vlak naast een stoeprand staan, erg moeilijk dus om hem dan op te krikken!
Remi16v

Wat een klootzakken sorry voor de taal!
Echte hufters!Ik heb er gewoon geen woorden voor! :@
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Wat een hoeren! Slotbouten helpen dus ook geen fuck.

Succes man!
* Stefan T-SPORT *
Remco T.
Contacteer:

ff een resumé de krik die ze gebruikt hebben komt hoogst waarschijnlijk van een golf en in de doos waar de krik in zat die ze hebben laten liggen hebben we een slotmoer gevonden die waarschijnlijk ook van een golf afkomstig is. mn pa is nu naar het bureau met wat dingen zoals de krik en de bout enzo en foto's van mn auto waar die velgen onder zitten.. dus ff afwachten wat daar uitkomt en wat de politie zegt.. zal wel nie veel boeinds wezen.. :@
Ollie

Tja, wat kunnen ze er aan doen, vrij weinig ben ik bang :(
Misschien dat je wat kunt krijgen van de verzekering, ik hoop het voor je!
Rémi clio ph3

anders ebay ook in duitsland even in de gaten houden. Vader van mijn vriendin is ook monteur, die heeft een speciaale dop met ripjes erin en die kan hij op een slotbout meppen, en dan draai je hem ook zo er af, dus ik denk dat je met slotbouten alleen de toevallige gelegenheids dief tegen kunt houden :@
Geluk bij een k*t streek is wel dat ze de auto hebben heel gelaten! Tja en wat dat betreft hadden ze misschien wel schade gemaakt als je slot bouten had gehad.
Maar voor het gevoel zou ik ze er ook op schroeven
One clio to rule them all
Twingo_maarten

Dit is even k*t zeg! waar gaat het heen met deze wereld?
Joost R

Dit is echt niet normaal meer zeg, waar halen ze het gore lef vandaan. Allemaal even goed marktplaats en dergelijke in de gaten houden.
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Jezus wat een HUFTERS :@ !!

Ik zal ook alle auto's vanaf nu in de gaten houden!

Groeten,

Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
~thijs~
Contacteer:

tering :(
Donleben
Contacteer:

Das weer minder zeg... Als ik jou was, zou ik alles goed in de gaten houden in de buurt. Waarschijnlijk zijn de velgen dan voor een Golf gebruikt. De velgen passen waarschijnlijk wel op een Golf I, II en III. Ik weet niet wat nog meer gangbare auto's zijn waar de velgen opkunnen. Volgens mij zit er wel een verschil in de naafdiameter bij een Golf en een 5je. Altijd handig om dit bij twijfel te controleren. De aangifte en de foto's moet je gewoon bij je hebben in de auto. Mocht je dan een verdachte auto zien moet je de politie bellen en dan is er misschien wel wat te regelen.
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Riël
Über-Spammer

De naaf is groter, met 4 opvulringen heb je de velgen perfect op je golf!! Vooral voor corrado zijn ze ideaal ivm et.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bart V

Jezus wat een klotezooi zeg....... :evil: :evil:

Alarm met hellingdetectie erop zetten helpt absoluut voor dit soort dingen, en sowieso zou ik voor jouw auto die er errug goed uitziet een goed alarm (clifford) aanschaffen. Straks jatten ze je hele auto, en daar sta je dan met lege handen...
Chris@R5

Wat een naaistreek.

Plaats op marktplaats en andere sites advertenties dat je dat soort velgen zoekt voor 'je auto', een golf ofzo.
Misschien geeft die lijpo gehoor.
Tsja, wat je dan doet... >-)
Stefan S.

Echt aso, zulke lui moet je ophangen aan de hoogste boom die er bestaat :D
SimonBalk
Contacteer:

Dat is echt klote! mijn velgen zijn niet meer zo mooit meer, dus dat zal niet al te snel gebeuren bij mij, maar er zit wel een leuke geluids installatie in. Daar ben ik al en toe wel bang voor.

Ik zal iig me ogen openhouden op marktplaats etc. Succes!
Robert dB.

Bart V schreef:Alarm met hellingdetectie erop zetten helpt absoluut voor dit soort dingen, en sowieso zou ik voor jouw auto die er errug goed uitziet een goed alarm (clifford) aanschaffen. Straks jatten ze je hele auto, en daar sta je dan met lege handen...
jeps, vanaf alarmklasse III zou de dief betrapt zijn, opzoek naar 'n Clifford (bijvoorbeeld Concept 600) 8) (Y)
Mike N

Erg minder zeg, Het is de laatste tijd wel raak in papendrecht. Jaartje geleden werd mijn crx nog gestolen in papendrecht, 8 maanden daarna vond ik hem terug bij een garage in ablasserdam, dus mischien heb je nog geluk en vind je ze ook nog terug.
Renault 5 gtt. Mods: Peco uitlaat, zuigerdumpvalve.
Matijs
Contacteer:

Dit soort acties zijn toch niet te geloven?!?! |:
En waarom was het eerste dat mij als oorsprong van de krik door mijn hoofd schoot een Golf? Wat is dat toch voor soort mensen dat in Golfjes rijdt?!
Echt køt voor je. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je je velgen op rechtmatige wijze terug krijgt, zelfs als je één of andere loser met jouw velgen onder zijn rotte hitlermobiel ziet rijden :@
evo
Contacteer:

Matijs schreef:En waarom was het eerste dat mij als oorsprong van de krik door mijn hoofd schoot een Golf? Wat is dat toch voor soort mensen dat in Golfjes rijdt?!
Een krik kan je van elke willekeurig sloop e.d. afhalen... dus dit heeft niks met Golf-rijders te maken! :X
-Ray-
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Bart V schreef:Alarm met hellingdetectie erop zetten helpt absoluut voor dit soort dingen, en sowieso zou ik voor jouw auto die er errug goed uitziet een goed alarm (clifford) aanschaffen. Straks jatten ze je hele auto, en daar sta je dan met lege handen...
jeps, vanaf alarmklasse III zou de dief betrapt zijn, opzoek naar 'n Clifford (bijvoorbeeld Concept 600) 8) (Y)
idd (Y)

voor dit soort auto's waar zoveel in is geinvesteerd is het toch wel een must. balen voor je rem, echt lullig als je zo beneden komt :(:(
Immer wieder die verdammte Holländer
Matijs
Contacteer:

evo schreef:
Matijs schreef:En waarom was het eerste dat mij als oorsprong van de krik door mijn hoofd schoot een Golf? Wat is dat toch voor soort mensen dat in Golfjes rijdt?!
Een krik kan je van elke willekeurig sloop e.d. afhalen... dus dit heeft niks met Golf-rijders te maken! :X
Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik het niet zo heb op die mensen en het wel weer 'heel toevallig' vind. Maar dat doet verder inderdaad niet terzake.
Merijn
Über-Spammer

Een Clifford, alsjeblieft zeg! :) Je betaald bij zo'n ding voor een hoop onzinnige extra's als je het mij vraagt. Ik wil niet dat de auto tegen me begint te praten als ik het alarm erop zet! :( ;)
-Ray-
Contacteer:

dat is een optie, zit er niet standaard bij. voor die onzin kies je dus bewust.

hellingshoek detectie had in dit geval een reddende engel geweest.
Immer wieder die verdammte Holländer
Bennie

Hoerenzooi zeg, niet te geloven!! Je zou je wielen onderhand vast willen lassen :@ (N)
Merijn
Über-Spammer

-Ray- schreef:dat is een optie, zit er niet standaard bij. voor die onzin kies je dus bewust.

hellingshoek detectie had in dit geval een reddende engel geweest.
Dat is zeker zo... :( Ik vraag me dan echt af hoe ze zoiets weten. Is dat gewoon een kwestie van proberen of hebben ze al langer op de uitkijk gestaan?
Maus

'k Heb d'r geen woorden voor...
Bij Scheveningen de grens over met zulk soort gasten!
bartuitlauwe
Contacteer:

Dit is echt klote voor je

Hopelijk blijven ze van de mijne af, de klootzakken.
Gewoon van andersmans spullen afblijven.
Twingo Sport

Dit soort gasten moeten ze tot hun nek in het asfalt stoppen op de rechterbaan en dan wachten tot er een vrachtwagen aankomt. :@
Jasper16v

Asociaal is het :@ hoop dat ze boven water komen, al is die kans erg klein...
Droes

owww dit is erg pijnlijk :evil:
dit hou je toch ni voor mogelijk :(
anyway, tis mss ver gezocht maar hier (belgië :wink: ) wordt er ook op gelet.
Men broer rijdt alle dagen in Brussel houdt ook ze'n ogen open.. en ik aalst, toch twee grote stadjes hier in belgenland :smoke:
hopelijk vind je ze trg maat, meer kannek er ni op zeggen..
sterkte!!
Droes

het ligt mss niet in iedereen zijn budget, maar heb mijn 5'je in een privégarage gezet. stond hier ook alle dagen voor de deur buiten te slapen.. en kon eigenlijk niet met een gerust hart slapen.
zo'n 5je valt meteen op en zeker hier in belgië, nog zeldzamer dan in nederland zeg maar..
is maar een idee'tje uiteraard, wou het toch ff meedelen.. (Y)
Plaats reactie