gelukkig maar, is trouwens wel snel hoor bij zilver kleurverschil.
Ik heb er ook tegen aangelopen.
RSi aangereden door een Exrpess (DY)...........
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Heeft ie alleen de deur gespoten dan? normaal moet er bij dit soort dingen de voor en achterschermen ook mee "uitgespoten" worden. tenminste dat ik wat ik van mijn spuiter heb begrepen toen ik er naar vroeg voor mn eigen deuren.ClioRSI-115pk schreef:Wordt ik afgelopen zaterdag gebeld dat de auto klaar is, blijkt dat de deur flink kleurverschil heeft!![]()
De spuiter heeft een verkeerde metalliclak gebruikt.
Dus vandaag gaat die weer terug naar de spuiter en hopelijk kan ik hem dan morgen ophalen.....
Dan is die eindelijk weer mooi
Project: GTT Blue Sport
Jep, dit vind ik ook vrij normaal.
Op deze manier zul je dus geen kleurverschil krijgen en het is ietsie goedkoperClioRSI-115pk Posted: Sun Feb 08, 2004 7:41 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Afgelopen vrijdag heeft de pa van Stefan een stukje uit de deur gehakt.... . A.d.v. het stukje deur kan de spuiter bepalen hoeveel lagen lak de deur heeft. Zo zul je geen kleurverschil krijgen

zijn die stootlijsten in kleur mee gespoten?dtune_stefan schreef:Zo, de auto is weer klaar, de foto's zullen zsm geplaatst worden, maar ik kan alvast verklappen dat het resultaat mooi is vooral met de phase 2 stootlijsten
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
We zien het as vrijdag toch ook, of niet? Je komt toch wel he?
Ik zal voorzichtig rijden hoor
Ik zal voorzichtig rijden hoor