[r5gtt]: onregelmatig stationair na schoonmaken

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jackel

ik heb weer wat :( : omdat mijn kilometerteller het niet meer deed heb ik het stekkerblok bij de koplamp uitelkaar getrokken en schoongemaakt + ingespoten met wd-40, hetzelfde gedaan bij het stekkertje met de grijze kabel van de snelheidsgever van de versnellingsbak. Tellerbak alle stekkers gecleaned. Nou ik kan weer zien hoe hard ik ga :foto: dus das mooi!!, maar nu blijkt het blokkie in eens niet meer zo mooi te lopen!!! Heeft dit verband met dat stekkerblok o.i.d??? dacht dat die niks met ontsteking te maken had...grt jack
Dennis VK

Ik zou het gewoon nog eens los halen en opnieuw in elkaar klikken en dan kijken of het wel werkt.

Ik doe er ook altijd meteen wat vaseline in (op die contactjes) om roestvorming te voorkomen en schuif dan die connectors weer in elkaar.
Bart V

Voor dat soort dingen kan je beter ff contactspray gebruiken. Vaseline en WD40 zijn wat vettig, en niet bevordelijk voor de geleiding van de contacten.

Verder zou ik ook even de bedrading zelf doormeten tussen de stekker op weerstand, mischien een draadbreukje o.i.d

Succes
Plaats reactie