Gewoon wel, de 16v weet ik niet. De gewone hebben naar mijn idee een onwennige achterkantSteven schreef:Gave bak hoor
De Chamade is er nooit in fase2 geweest toch? Iig nooit gezien....

http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /53468.jpg
Gewoon wel, de 16v weet ik niet. De gewone hebben naar mijn idee een onwennige achterkantSteven schreef:Gave bak hoor
Steven, de Chamade is er alleen in phase 1 geweest. Omdat Daihatsu (CharadeSteven schreef:Gave bak hoor
Deze had toch ook roest beginnende wielkuipen achter? Was nog niet rot ofzo, maar volgens mij begon ie er wel.jeroen.k schreef:Wist ikENige nadeel van de chamade wat ik tot nu toe gezien heb...
lekke (maar dan ook echt lekke) luchthapper...lak van achterbumper bladert af...die antenne op achterraam en de stickers
O ja, en die lelijke nrplaathouders natuurlijk
Deze staat voorop het boekje van de 'gebruiksaanwijzing' van de auto.Rob 16v schreef:En deze net gevonden bij onze duitse vrienden (http://www.r19.de)
[img]http://www.renault19world.de/resources/ ... 16v_03.jpg[/img]
er staan honderden chamades op marktplaats / autotrader , etc toch ?jeroen.k schreef:Alleen gaat mijn blok niet in een clio passen met deze distributie en inlaatspruitstuk heTom schreef:@ Jeroen, je kan natuurlijk ook een nog voor een clio'tje gaan
Geen roest gezien/gevoeld eigenlijk...olijnsma schreef:Deze had toch ook roest beginnende wielkuipen achter? Was nog niet rot ofzo, maar volgens mij begon ie er wel.jeroen.k schreef:Wist ikENige nadeel van de chamade wat ik tot nu toe gezien heb...
lekke (maar dan ook echt lekke) luchthapper...lak van achterbumper bladert af...die antenne op achterraam en de stickers
O ja, en die lelijke nrplaathouders natuurlijk
Voor de rest een erg strakke wagen, had ik iets meer ruimte thuis gehad, dan had ik hem mooi zelf gehaald en ooit eens een andere motor erin.
Ik vindt een originele 16v toch ook wel wat hebbenTijn schreef:er staan honderden chamades op marktplaats / autotrader , etc toch ?jeroen.k schreef:Alleen gaat mijn blok niet in een clio passen met deze distributie en inlaatspruitstuk heTom schreef:@ Jeroen, je kan natuurlijk ook een nog voor een clio'tje gaan
koop lekker een 1400 en bouw er wat moois van zou ik zeggen.... onderdelen zat... .
KLIK
Das idd minderjeroen.k schreef:Nou, gister dus mn chamade opgehaald. Ik helemaal blij, lekker sturen alles deed het goed (motorisch dan) maar vandaag moest ik weer ff weg, kom ik aanrijden op mn werk begint het lampje van de accu te branden en de auto te stotteren...toerenteller deed raar en een lucht van brandend plastik in de auto...ik dus snel onder de kap kijken, staat de kabelboom te smeulen!ik dus snel contact uitzetten, maar de motor bleef gewoon doorlopen
vervolgens wilde ik de accu lostrekken, maar net daarvoor sloeg hij al af...uiteraard nu wel de accu losgetrokken, maar nu sta ik dus WEER met dat ding!
Schiet lekker op zo...