weer een 5 minder
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Foto van de gordels?? En als het wat lijkt wat moet je er voor hebben.
Gr.frits
Gr.frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ bram. Waar haal je die nu dan weer vandaan?
en martin dat kleurtje past goed bij mn clio dus wat moet je er voor hebbe??
Project: GTT Blue Sport
ben je erbij 7 maart? neem het hele zwikkie maar mee ajbmartin rs schreef:auto staat op de sloop en ik alles eruit gesloopt.
kon het toch niet laten.
knoppen kabels en stekkers alles erbij
ook nog een setje sparco gordels in de aanbieding blauwe.
verder een hele berg zooi onderdelen eraf gapulkt

Immer wieder die verdammte Holländer
-
balen
, sterkte allebei

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Contacteer:
je radio stond die aan terwijl dat het gebeurde?
Zonee laat hem dan LANG HEEL GOED drogen.
Dan is er waarschijnlijk niets mee aan de hand.
Ookal stond hij wel aan. zet hem voorlopig niet meer aan, en laat hem enrom goed drogen bijna altijd werkt de boel dan weer.
tuurlijk wel het beste dat hij niet aan is geweest dan kan er geen spanning over je print zijn gaan lopen.
Zonee laat hem dan LANG HEEL GOED drogen.
Dan is er waarschijnlijk niets mee aan de hand.
Ookal stond hij wel aan. zet hem voorlopig niet meer aan, en laat hem enrom goed drogen bijna altijd werkt de boel dan weer.
tuurlijk wel het beste dat hij niet aan is geweest dan kan er geen spanning over je print zijn gaan lopen.
Sow... das lekker kut
Gelukkig hebben jij en Sanne niets ... maar blijft erg balen natuurlijk.
Electronica (radio, wisselaar, amp, enz) kun je voor een paar euro laten behandelen. Als er geen kortsluiting is geweest tenminste want dan heet het reparatie. Bij zo'n behandelingen spuiten ze de printplaten en alle contacten schoon met gedemineraliseerd water waarna ze er een dun laagje epoxy-hars wordt opgespoten. Dit is tegen het oxyderen. Doe je dit niet dan kun je ervanuit gaan dat als je radio nu nog werkt dat je hem over een jaar alsnog kunt weggooien.
Suc6 met de afhandeling jongen!

Gelukkig hebben jij en Sanne niets ... maar blijft erg balen natuurlijk.
Electronica (radio, wisselaar, amp, enz) kun je voor een paar euro laten behandelen. Als er geen kortsluiting is geweest tenminste want dan heet het reparatie. Bij zo'n behandelingen spuiten ze de printplaten en alle contacten schoon met gedemineraliseerd water waarna ze er een dun laagje epoxy-hars wordt opgespoten. Dit is tegen het oxyderen. Doe je dit niet dan kun je ervanuit gaan dat als je radio nu nog werkt dat je hem over een jaar alsnog kunt weggooien.
Suc6 met de afhandeling jongen!

-
Ja, echt klote Martin.martin rs schreef:auto staat op de sloop en ik alles eruit gesloopt.
kon het toch niet laten.
knoppen kabels en stekkers alles erbij
ook nog een setje sparco gordels in de aanbieding blauwe.
verder een hele berg zooi onderdelen eraf gapulkt
Maare vergeten we niet iemand.

Ik heb ook geholpen om alles uit de auto te slopen en de 19 16V heeft hem naar de sloop gesleept.
Echt raar om te zien, dat hij op de vorken van de heftruck ging.
Het is goed , dat jullie niks hebben, das belangrijkste.
In Memory: XL-33-PJ
Renault 5 GT Turbo "EVO"
ghehehe he robert thanks he voor de hulp.
eh erik wat jij nu zegt.... wat kos da???met die printen.
wisselaar kwam het water gewoon uitdruppelen maar de radio niet die was alleen vochtig aan de 8terkant.
die ligt nog steeds bij de kachel te drogen.
eh erik wat jij nu zegt.... wat kos da???met die printen.
wisselaar kwam het water gewoon uitdruppelen maar de radio niet die was alleen vochtig aan de 8terkant.
die ligt nog steeds bij de kachel te drogen.
-
Das altijd goed, jij hebt me geholpen om mijn 16V uit Leeuwarden te slepen en ik help jou dan weer.martin rs schreef:ghehehe he robert thanks he voor de hulp.
Daar zijn we Reno collega's voor.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Fred zal niet blij zijn ..... Martin ...
Maar boven alles ... met jullie is niets aan de hand dus... .. het blijft materieel..
En nu ?? De auto van Marcel opknappen ??
.. jaja , ik weet alles ...
Groet jasper
Maar boven alles ... met jullie is niets aan de hand dus... .. het blijft materieel..
En nu ?? De auto van Marcel opknappen ??
.. jaja , ik weet alles ...
Groet jasper
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
he he net even alles gekeken.
alle pm in de goede volgorde.
het komt hier op neer:
- achterlichten en wite knippers naar olijnsma
- gordels naar frits
- ray je hebt pm voor de ramen.
- riel wat doen we met de cv?
- console als ie past bij robert en anders heb ik die nog liggen.
ditheb ik nog liggen:
- spiegels
- 4 velgen met glasse banden 13" sportvelgies op mijn site te zien
- 4 14" stalen velgen standaard met goede banden.
- verbreders voor
- kapjes voor boven de achterlichten
- korte console
- en nog meer overbodige materialen.
alle pm in de goede volgorde.
het komt hier op neer:
- achterlichten en wite knippers naar olijnsma
- gordels naar frits
- ray je hebt pm voor de ramen.
- riel wat doen we met de cv?
- console als ie past bij robert en anders heb ik die nog liggen.
ditheb ik nog liggen:
- spiegels
- 4 velgen met glasse banden 13" sportvelgies op mijn site te zien
- 4 14" stalen velgen standaard met goede banden.
- verbreders voor
- kapjes voor boven de achterlichten
- korte console
- en nog meer overbodige materialen.
printplaten schoon laten maken kostte mij twee jaar geleden voor:
2x PA versterker
1x Dubbele CD-Speler (loopwerk + bediening)
1x 6 kanaals mixer
1x x-over
gehele behandeling was ik iets van 40 a 60 euro kwijt...
2x PA versterker
1x Dubbele CD-Speler (loopwerk + bediening)
1x 6 kanaals mixer
1x x-over
gehele behandeling was ik iets van 40 a 60 euro kwijt...
geregeld 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zoals ik dit hoor is de radio nog wel te redden, alleen lang wachten met aansluiten en voor die tijd wil ik hem wel ff openmaken en bekijken naar eventuele waterschade.
Persoonlijk denk ik wel dat de wisselaar niet meer gaat zingen en dat dan aan Sanne en jij over laat
Persoonlijk denk ik wel dat de wisselaar niet meer gaat zingen en dat dan aan Sanne en jij over laat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Zullen we dat maar niet doen want zingen is echt niet 1 van onze goeiuuh kanten.olijnsma schreef:zoals ik dit hoor is de radio nog wel te redden, alleen lang wachten met aansluiten en voor die tijd wil ik hem wel ff openmaken en bekijken naar eventuele waterschade.
1 van de slechtsten zelfs
Ik wou dat ik al in z'n vette renault kon rijden maar eerst maar mijn rijbewijs halen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wordt dus geen idols dit jaar 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Ik wil iedereen nog even bedanken voor al jullie steun.
Heb ik ook echt wel nodig ik was zo erg geschrokken echt trilde vrijdag avond nog steeds een beetje.
Ik wist niet dat een ongeluk zo eng kon zijn en wat gaat dat dan snel echt een paar seconden.
Ik ben erg blij dat Martin reed want die heeft de auto nog recht kunnen houden want ik voelde gewoon dat de auto anders echt over de kop zou gaan want die berm was ook erg schuin.
Toen Martin de auto naar de sloop bracht was ik niet thuis.
Maar het is niet zo ver hier vandaan dus moest gewoon nog even langs om te kijken en dat doet dan toch best pijn het is dan maar wat blik zeggen ze maar Martin is niets zonder zijn auto Renault's zijn alles voor hem.
En nu moet hij fietsen dat is dan wel goed voor um maar ik hoop dat we snel weer een andere auto voor de deur hebben staan.
En wat die politie betreft
wat een domme lui zeg ik moest me wel inhouden maar wou ze echt heel graag een volle laag geven.
Heb ik ook echt wel nodig ik was zo erg geschrokken echt trilde vrijdag avond nog steeds een beetje.
Ik wist niet dat een ongeluk zo eng kon zijn en wat gaat dat dan snel echt een paar seconden.
Ik ben erg blij dat Martin reed want die heeft de auto nog recht kunnen houden want ik voelde gewoon dat de auto anders echt over de kop zou gaan want die berm was ook erg schuin.
Toen Martin de auto naar de sloop bracht was ik niet thuis.
Maar het is niet zo ver hier vandaan dus moest gewoon nog even langs om te kijken en dat doet dan toch best pijn het is dan maar wat blik zeggen ze maar Martin is niets zonder zijn auto Renault's zijn alles voor hem.
En nu moet hij fietsen dat is dan wel goed voor um maar ik hoop dat we snel weer een andere auto voor de deur hebben staan.
En wat die politie betreft

Ik wou dat ik al in z'n vette renault kon rijden maar eerst maar mijn rijbewijs halen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoe ze jullie daar hebben behandeld is echt a-sociaal. Is niet echt reklame voor hun, of juist wel weer
stelletje hufters( met alle respect voor de goeden
). Spreek uit ervaring dat er een aantal gasten zijn die lekker aan machtmisbruik doen en dat nog ok vinden ook