Bart V schreef:De carros gaat idd kaal weg, en word bij mij omgetoverd tot 1 van de mooiste 19's van de club
Duidelijk verhaal.
En ja een van de mooiste 19's, das niet zo moeilijk zo veel zijn er niet. Als je nu begint over de mooiste 5 of clio wordt het natuurlijk al weer anders
Emiel schreef:Anton, respect voor je hoe je Bart helpt.
Ehh anton, als ik vragen mag. Wat is er mis met jouw 19?? En doe je alleen een kas weg?
GR.Frits
3 weken geleden is de krukas met de lagers in mekaar gedraaid. Om dit weereens te laten repareren vond ik het niet meer waard, aangezien er nog een hoop aan moest gebeuren en bij mij de centen weer eens op zijn. Dus alle pas vervangen onderdelen en wat oude onderdelen worden verwijderd en Bart krijgt de carros.
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Anton (R1916V) schreef:
3 weken geleden is de krukas met de lagers in mekaar gedraaid. Om dit weereens te laten repareren vond ik het niet meer waard, aangezien er nog een hoop aan moest gebeuren en bij mij de centen weer eens op zijn. Dus alle pas vervangen onderdelen en wat oude onderdelen worden verwijderd en Bart krijgt de carros.
Zonde van weer een 19, maar helaas..... Wel tof dat je bart zo kan helpen.
En wat ga je zelf nu rijden?? Of nog niet over na gedacht.
Anton (R1916V) schreef:
Zonde van weer een 19, maar helaas..... Wel tof dat je bart zo kan helpen.
En wat ga je zelf nu rijden?? Of nog niet over na gedacht.
GR.Frits
Ik hoop dat het weer een 1916v word. Dat is gewoon de auto voor mij
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
De auto heb ik gisteravond en vanmiddag helemaal kaalgestript.
Wat betreft de schade:
- Subframe lijkt nog recht....gelukkig maar, die zit er pas net onder en is zilver gepoedercoat.
- Radiator welke pas een jaar oud was is OOK NOG recht
- motor en aandrijving hebben ook geen schade.
- Velgen en banden zijn ook nog oke...
Tis dus de carrosserie, veerkoker, chassisbalk en voorfront welke echt krom zijn.....maar wat niet uitmaakt aantgezien de auto nu toch weggaat.
Carrosserie is helemaal kaal, en gaat morgen naar haar laatste rustplaats. Hieronder nog wat fotootjes in betere kwaliteit van zowel de schade, als de demontage.
Afgelopen Zondag: Rechterportier van mijn 19 flink beschadigd door "slimme" dief, neemt een paar zelf gebrande CD's een 10 jaar oude Philips radio Cd en een bril!! mee.
Vandaag, rode 19 linker zijkant helemaal in elkaar!
Vandaag, eerst dacht ik dat ik jou zag rijden, zwarte 19 16V van voren flink in elkaar, na net jou fotos terug te hebben bekeken is die van jou toch wat meer beschadigd ;-(
Vandaag bij Anton de carrosserie opgehaald......maar het is toch niet wat ik zoek voor mn nieuwe projectje, dus de zoektocht gaat verder naar een PUNTgave 1916V.....liefst blauw, 3 deurs. Phase maakt niet zoveel uit, maar liefst ph2.
Mocht je nog iets weten, laat het me weten. Liefst heb ik een 1916V met motorschade o.i.d
Vandaag bij Anton de carrosserie opgehaald......maar het is toch niet wat ik zoek voor mn nieuwe projectje, dus de zoektocht gaat verder naar een PUNTgave 1916V.....liefst blauw, 3 deurs. Phase maakt niet zoveel uit, maar liefst ph2.
Mocht je nog iets weten, laat het me weten. Liefst heb ik een 1916V met motorschade o.i.d
Sinds wanneer heb jij liever een phase 2 dan een phase 1? Ik meende toch wel dat je de phase 1 mooier vond...
phase 1 is ook mooi, maar nu ik een poos in het bezit geweest ben van een ph2 ben ik er aan gaan wennen, en met name de voorkant vind ik toch wat netter en moderner ogen als die van een ph1. Ook interieur is wat mooier.
Maar dat wil niet zeggen dat ik PER SE en ph2 wil, tis maar wat ik tegen kom op mn pad. Voorwaarden zijn BLAUW, STRAK, en 3 deuren.
Goeiendag! echt zonde! succes met de weederopbouw
ff een vraagje: wat is dat "pijpje"met die slangenklem die ik steeds zie hangen? Is dat de aanzuigbuis voor lucht?
Dat is het benzinedampfilter, loopt een slangetje vanaf de benzinetank waardoor de benzine damp van de tank via dat filter naar de inlaat gezogen worden. Moet voor het millieu geloof ik, en zal je dus niet op auto's van voor 1990 vinden denk ik. Alle auto's vanaf 91 hebben het volgens mij........
Vandaag heb ik de vervanger voor mijn 1916V ph2 gevonden.
Ik mag me de gelukkige eigenaar noemen van een R1916V ph1 Cabrio. De auto verkeerd in goede staat, is rondom verlaagd met gele koni's. Fotoz zal ik morgen maken en online zetten.
Na de wintersport zal deze auto volledig uitelkaar gaan om deze o.a te voorzien van mijn eigen motor en andere onderdelen. Tot die tijd nog even een paar weekjes genieten