[Clio16v] Ph1 Leder interieur? (hulp voor foto's)
hallo mensen,
ik heb me een tijdje geleden een 16v gekocht om me mee bezig te houden ( opkuiswerk ) en nu ze zo beter om beter komt te staan zou ik er nog een leder interieur willen in krijgen.
nu mijn vraag is om mijn project zo te doen lukken is het vindbaar zo een leder.
indien er iemand moest zijn die mij kan helpen graag als opleg wil ik zelf mijn 16v interieur er bij geven in hele goede staat.
greets tommy.
ik heb me een tijdje geleden een 16v gekocht om me mee bezig te houden ( opkuiswerk ) en nu ze zo beter om beter komt te staan zou ik er nog een leder interieur willen in krijgen.
nu mijn vraag is om mijn project zo te doen lukken is het vindbaar zo een leder.
indien er iemand moest zijn die mij kan helpen graag als opleg wil ik zelf mijn 16v interieur er bij geven in hele goede staat.
greets tommy.
Laatst gewijzigd door hilfiger op vr 4 jun 2004 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat je heel goed zult moeten zoeken om een lederen Clio 16V interieur te vinden! In levende lijven heb ik tot op heden nog maar 2 Clio's met lederen interieur gezien. Erg mooi, dat zeker, maar helaas enorm schaars! 

ik weet het zal moeilijk zijn maar toch geef ik de hoop niet op in mijn vorige wagen heb ik ook 4 maan dop gedaan maar het stak er dan toch in dus wie weet en zeggen dat ik eens een baccara heb gezien op de afbraak met een grijs leder der in had ik het toen geweten dat ik deze nu kon gebruiken was ik gered maarja.
Een Baccara interieur zal er mooi staan in een Clio 16V denk ik zelf!
Heb namelijk zelf een Baccara uitvoering van de Clio!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ja en nee.Popov schreef:Een Baccara interieur zal er mooi staan in een Clio 16V denk ik zelf!![]()
Een leren interieur is mooi, maar de sportievere stoelen van een 16v zitten ook lekker, al zijn ze van een 19 beter. Dus een leren 19 16v interieur zou dan perfect zijn. Jammer dat je ze zo weinig nog in goede staat vind.
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
[img]http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/leer.jpg[/img]
Dit zijn de originele leren stoelen voor de clio

ik irriteer me aan de topic titel 

Immer wieder die verdammte Holländer
wat deed je daar bert?
Immer wieder die verdammte Holländer
Volgens mij zijn dit zeker niet de originele lederen stoelen die geleverd zijn in de Clio 16V. Voor zover ik weet zijn alleen de Williams/19 16V stoelen in leder uitgevoerd vanaf de fabriek.Marcel (mlg) schreef:http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/leer.jpg
-
- Moderator
- Car: Megane
toch zijn ze vet 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik zou gewoon je huidige stoelen laten bekleden.
Heb je toch originele 16v stoelen in een kleur die jij het mooiste vindt.
Heb je toch originele 16v stoelen in een kleur die jij het mooiste vindt.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Dit zijn wel originele lederen stoelen voor de clio ze staan ook in dialogys . Heb nog gekeken of ik de bekleding los zou bestellen , maar het frame bleek ook iets anders te zijn . Dus werd het veel te duur .Merijn schreef:Volgens mij zijn dit zeker niet de originele lederen stoelen die geleverd zijn in de Clio 16V. Voor zover ik weet zijn alleen de Williams/19 16V stoelen in leder uitgevoerd vanaf de fabriek.Marcel (mlg) schreef:http://members1.chello.nl/~m.haasdijk/rtc/leer.jpg
ik zal een des dagen proberen foto's te nemen als men digitaal toestel terug is gemaakt.
het leder interieur heb ik 350euro betaald dus geen geld en zeker niet om te twijfelen van het te kopen want dees kom je ni rap tegen en dan nog voor zo een prijs en staat.
moesten er geintereseerde zijn ik heb hier nog men origineel 16v interieur liggen in hele goede staat het staat hier toch dus kan het eventueel verkopen 125euro en het mag weg.
het leder interieur heb ik 350euro betaald dus geen geld en zeker niet om te twijfelen van het te kopen want dees kom je ni rap tegen en dan nog voor zo een prijs en staat.
moesten er geintereseerde zijn ik heb hier nog men origineel 16v interieur liggen in hele goede staat het staat hier toch dus kan het eventueel verkopen 125euro en het mag weg.
-
Ben benieuwd naar de
Gr, Frits.

Gr, Frits.