Project Renault 5 Alpine.

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

BONELESS (jeroen) schreef::lol: ook al een andere vrouw???
hehe kan nog niet kiezen hehehe
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:
BONELESS (jeroen) schreef::lol: ook al een andere vrouw???
hehe kan nog niet kiezen hehehe
de lekke of het opblaasbare vrouwtjes schaap (Y)
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:) geile alpine is veel lekkerde hoor!!! (jammer dat ze niet zwanger kan worden :wink: :wink: :wink:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

heb wel wat leuks en die is wel 1 keer in de maand lek maar daar heb jij ook last van denk ik
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:lol: nu weer even serieus.... heef er iemand nog een losse waste gate liggen ??? het liefst van een audi of van een porsche . of weet je wat. ik hoor het graag (Y)
clio_16_klapper
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 23 feb 2003 20:07
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

YOOO ik zie de fotos nu pas het word allemaal alleen maar mooier :worship: !!!!!!!!!!!!!!! :worship:.
(het denk ik ook wel nooit minder worden :lol:
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

jaaa daar word je ff stil van he
http://home.planet.nl/~wisgerhof/renault
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

BONELESS (jeroen) schreef::lol: nu weer even serieus.... heef er iemand nog een losse waste gate liggen ??? het liefst van een audi of van een porsche . of weet je wat. ik hoor het graag (Y)
hmm ik heb laatst wat leuks zien liggen
ffbellen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

zag laatst een wastegate langs blazen maar een 911 turbo is sneller als mijn clio anders had je hem gehad
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:( ik heb een hoop problemen met de v-snaren. heb er nu al 3 opgerookt het is de kleine snaar die van af de nokken as de water pomp aandrijft.maar alles is goed .pomp nieuw-dynamo nieuw-snaren nieuw poelie,s zijn goed?????. de snaren roken iederekeer op tussen de 3000-6000 toeren. de moter pakt wel vrij aggeresief op maar dat mag het volgens mij niet zijn. iemand nog een idee???? ik hoor het graag. hij heeft al een keer mijn water slang kapot geslagen.....en die zijn niet meer te krijgen (N) (N) (N) . over 2 weeken weer op de test bank!!!! spannend .jammer dat de laatste loodjes zo zwaar wegen :lol: :lol: :lol:
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Is de uitlijning van de poelies wel helemaal lekker?
Check ook ff 't lagertje van de spanrol zou ik zeggen, die willen nog wel eens muiten.
rev it like a rental
robert
Berichten: 2997
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: zuid-holland *doe mee met RTC*

nadelen van een herverlicht krukdraaiwerkje?

ik heb de poelie van de dynamo iets groter gemaakt. Draait iets van 30% minder toeren (gokje)
Ja heb je inderdaad minder spanning bij stationair, maar de massatraagheid van de dynamo is zo wat minder. En daar heb je last van.
Heb je die poelieverhouding waterpomp-> dynamo wel gezien? kan best wat kleiner.
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

uitlijning is super lagers zijn nieuw. zou goed moeten zijn
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

even een up date van het project. auto gaat steeds beter lopen maar injectoren zijn iets te groot :@
op zich geen probleem aleen rond de 1000 toeren krijgt hij wat teveel(minium openings tijd). co zit dan rond de 2%. heb nu bosch .....802(rest zoek ik op) 271 cc per min. bij 2,5 bar. heeft iemand nog andere liggen???????? :D :D hoor graag van je :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

Das een lekker benzine pomp :D
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

BONELESS (jeroen) schreef:heb nu bosch .....802(rest zoek ik op) 271 cc per min. bij 2,5 bar. heeft iemand nog andere liggen???????? :D :D hoor graag van je :)
Die zijn goed voor zo'n 170/180 Pk, je moet toch niet naat veel kleinere gaan lijkt mij, of zit ik er helemaal naast? En 2%co is toch niet zo'n peobleem.

gr sander
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

volgens mijn zoek tocht moeten ze tot 200 pk kunnen leveren met de opzet van mijn motor.we zullen zien :) (p.s wat een bud ontsteking zit er op zo'n alpine schommeld alle kanten op behalve de goeie :lol: )
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

wat voor een brandstof pompen stellen jullie dan voor bij 200+ pk's ???

en wat moet deze leveren??
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

heb er een van een rs 500 coswort (kut woord) die moet mijn 1400 cc wel kunnen voeden....zelfs met 1.7 bar druk :D :D
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

BONELESS (jeroen) schreef:(p.s wat een bud ontsteking zit er op zo'n alpine schommeld alle kanten op behalve de goeie :lol: )
Heb je die van de GTT al wel eens gezien :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar euuu heb je niet je ontstekking d.m.v. je ecu geregelt dan?
Hier een tabeletje voor je:

Injectors Rating Required for Specified Horsepowerfor Turbocharged Enginesin lbs/hr and (cc/min)
Number of Injectors
Horsepower 1 2 4 5 6 8
100 65 (682) 32 (335) 16 (174) 13 (139) 11 (115) -
150 97 (1016) 48 (508) 24 (254) 20 (208) 16 (174) 12 (128)
200 - 65 (682) 32 (335) 26 (277) 22 (231) 16 (174)
250 - 81 (855) 41 (428) 32 (335) 28 (289) 20 (208)
300 - 97 (1016) 48 (508) 39 (405) 32 (335) 24 (254)
350 - - 56 (587) 45 (474) 37 (392) 29 (300)
400 - - 65 (682) 52 (543) 43 (451) 32 (335)
450 - - 73 (762) 58 (613) 48 (508) 36 (382)
500 - - 81 (855) 65 (682) 54 (567) 41 (428)
550 - - 89 (936) 72 (751) 59 (624) 44 (462)
600 - - 97 (1016) 78 (821) 65 (682) 48 (508)
based on 0.50 BSFC and 85% duty cycle


Het is niet echt duidelijk maar als je even je imailadres mailt, dan mail ik het je wel.
Je had wel gelijk qua injectors, had in het tabel gekeken voor auto's zonder turbo.

gr sander
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:) zulke tabellen zijn altijd handig. mijn email adres is beltbikes@hotmail.com. heb de ontsteking eerst standaard gelaten. kun je eerst een goed rijbare map maken ,testen ,en dan verder. niet alles teglijk he :D ook ik bouw low budged.het kan allemaal heel goed koop wat je zelf wil. een middagje shoppen op een groote slopery en je bent voor 500 euris klaar.( met ecu) maar dan moet je geen 2 linker klauwen hebben (scheeld een hoop werk)vragen ??? bel even 8) 8)
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:lol: mijn tel is 0622145833
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

bel bel hahaha
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

don't fuck with the jeroen hot line!!!!! :lol: :lol
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:worship: als er over 2 weken geen zout meer ligt kan ik rijden :) :) naar een jaar flink knooien!!
iwi
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 16 feb 2003 12:43
Locatie: Noord Holland

Dat schakelsysteem wat je voor Sfennie heb gebouwd ziet er ook top uit :worship:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

hee muts nou heb je bijna 23 jaar me naam kenne oefenen en nou nog weet je het nie???
halve gare !!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

iwi schreef:Dat schakelsysteem wat je voor Sfennie heb gebouwd ziet er ook top uit :worship:
nou nog een clio er omheen (Y)
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

dat zou je wel willen he!!! :D nothing beat a old style 5 !!! :wink:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133
Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:

5 mk 1 rules
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

jaa van daag was het zo ver ik heb de eerste kilometers gereden. heb een raggel maar raak programma in elkaar geflantst. (dus brandstof genoeg)
hij loopt mooi 800 toeren rond en pakt super op .....de v-snaar heeft er wel problemen mee maar goed, dat is voor later.vanavond met 2 man erin (bestuurder.... ik en nolke....bij rijder maar verder prutsen, gaan we het industrie gebied onveilig maken :lol: . rij nu met 0,2 bar (mietje)............je moet toch ergens beginnen :D
nieuwe verslagen volgen nog ...oja heb ook een ap 22 besteld . (zon g-kracht meter)komt deze week binnen
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

:( oke het loopt wat anders dan ik gedacht had
die avond testen. water 80 graden, olie 100 ,ontsteking netjes, 3 bar brandstof druk ,uitlaatgas 500 graden,0,2 bar lucht druk. we reden 50 kmh en toen...........................................whoesssssssssssssss. dikke witte wolk????????uit de uitlaat. ????? nee de auto pingelde ook niet. naa een kleine inspektie heel veel water uit de uitlaat ...koel water ??? mischien de water gekoelde intercooler...charge cooler lek ? . naar huis gesleept met 2 man de kop eraf getrokken ...en wat denk je ....cilinder bus nummer 2 helemaal gescheurd dus een golf koel vloeistof binnen gehad drijfstang krom ... de nieuwe turbo stuk...scheurtjes in het turbiene wiel (stond vol water). dussssss. (N) (N) (N) ook maar 2 nieuwe kleppen monteren in en uitlaat. na grondige inspektie denk ik dat de nieuwe cilinder bus niet helemaal snuffel is geweest....gevallen of giet fout of...????? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH :@ donaties en sugeties zijn altijd wel kom.
Robert Turbo
Berichten: 2134
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
Locatie: Heerenveen auto:

Jij hebt geen geluk.

Als je het nog gaat maken, succes.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Ton
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 8 aug 2003 20:14

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:5 mk 1 rules
maar niet altijd even veel :(
iwi
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 16 feb 2003 12:43
Locatie: Noord Holland

K#t zeg! :@

Helemaal omdat het nu gelijk weer zo'n dure hobby word om het weer goed te krijgen (N)
Plaats reactie