Renaults op tv

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Remi16v

:D Ja even kijken of dit een beetje leuk is zo'n topic..zo niet dan niet..
Dit zag ik toevallig op internet:

[img]http://www.ich-bin-autobahnraser.de/images/bild01.jpg[/img]

Dit is een nieuwe film in duitsland,een beetje the fast and the furious style/Taxi genaamd:Autobahnraser
Maar kijk eens goed..Dat rose ding!Misschien een Clio? :worship:
Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die renaults op de tv hebben gezien en of plaatjes hebben etc... :p
Bennie

Geen Renault Clio iig, de hoek van de grille is te breed en de antenne staan aan de zijkant :)
canonballman

Lijkt me een beetje een moderne versie van Manta Manta!, maar dan met verschillende merken en mooiere vrouwen :wink:
-Ray-
Contacteer:

die paarse is een punto, ik heb er nog ergens een foto van van de meeting in maasmechelen van vorig jaar :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

hmmm nu we weten dat het geen renault is, zal dit topic aangzien het niet renault gerelateerd is weer snel gelocked worden.

[locked :lol: ]
Remi16v

:) Ik weet t niet zeker hoor kijk eens goed naar de achterklep die omhoogstaat En de grille anders kan toch misschien verbouwde voorkant? :p en die antenne?Ehmm jah zou toch kunnen volgens mij is het een clio 2 fase 1.
Wie gaat met me mee?wie denkt dit ook? :~
Jasper16v

Der zit wel een reno in die film...

[img]http://www.stevens.cistron.nl/jasper/reno.jpg[/img]

:D
Patrick RS
Moderator

Jasper16v schreef:Der zit wel een reno in die film...

[img]http://www.stevens.cistron.nl/jasper/reno.jpg[/img]

:D
lol wel een hoofdrol zeker :lol: :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Remi16v schreef::) Ik weet t niet zeker hoor kijk eens goed naar de achterklep die omhoogstaat En de grille anders kan toch misschien verbouwde voorkant? :p en die antenne?Ehmm jah zou toch kunnen volgens mij is het een clio 2 fase 1.
Dit IS een Clio2 Ph1. kijk maar naar die grille, naar het strookje onder de koplamp, en al helemaal naar de achterklep, die is uniek in deze klasse, en een punto heeft een rechte achterklep. deze heeft Clio-rondingen.

En de heuvel op het dash is ook clio, de punto is rechthoekig
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Remi16v schreef::) Ik weet t niet zeker hoor kijk eens goed naar de achterklep die omhoogstaat En de grille anders kan toch misschien verbouwde voorkant? :p en die antenne?Ehmm jah zou toch kunnen volgens mij is het een clio 2 fase 1.
Over die achterklep kan ik half met je meegaan op mijn gevoel zal ik maar zeggen! Maar ik zit er dan meestal naast :wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik wil er wel 25 euro om verwedden dat he een clio is :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Patrick RS
Moderator

ik heb ook nog is goed gekeken maar ik ben overtuigd en het is idd een clio :)
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Voel wel wat voor dit topic. (Y) Iemand teovallig pics/screens van de meest omgebouwd clio (binne en buitenland) die je kent? Ben benieuwd!

Elmo
Remi16v

:lol: :beer: Dacht t ook ja :wink: ik zou der ook wel 25 euro op willen leggen!Heb ik dat even goed gezien (D) Hoe meer renaults op TV hoe beter! :worship:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDgAkkZ ... 4596081088[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDLAiMT ... 461314559o[/img]

zoiets?Maare iemand nog pics van reno's op de BUIS?
Laatst gewijzigd door Remi16v op vr 13 feb 2004 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert dB.

hoop lekkere duitse chicks in die film :p , tjeck de trailer : http://www.autobahnraser.film.de/
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

SilverRS

Remi16v schreef::D Ja even kijken of dit een beetje leuk is zo'n topic..zo niet dan niet..
Dit zag ik toevallig op internet:

[img]http://www.ich-bin-autobahnraser.de/images/bild01.jpg[/img]

Dit is een nieuwe film in duitsland,een beetje the fast and the furious style/Taxi genaamd:Autobahnraser
Maar kijk eens goed..Dat rose ding!Misschien een Clio? :worship:
Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die renaults op de tv hebben gezien en of plaatjes hebben etc... :p
:worship: Is een clio!! :worship:

Die 25 Euro is snel verdient, het is een clio 2 phase 1 van 2000, Voor het bewijs lees hieronder :D :D

Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft maar die rolze clio staat ook in de Tuning mag februari editie op pagina 39. Is een goede overall foto helaas geen reportage. Dit is de Euro Racing Show in Luxemburg
Als het maar hard gaat!
Bennie

furious_tuning schreef:Geen Renault Clio iig, de hoek van de grille is te breed en de antenne staan aan de zijkant :)
Ja, ik zat meer naar mijn eigen Cliootje te kijken, jullie zullen waarschijnlijk wel gelijk hebben :)
Alleycat
Contacteer:

Robert dB. schreef:hoop lekkere duitse chicks in die film :p , tjeck de trailer : http://www.autobahnraser.film.de/
Ziet er wel geinig uit!
Een beetje een mix van TFTF, Gone in 60 secs. en the Blues brothers :P
Remi16v

elmotheelk schreef:De nieuwe Clio RS en 1.5Dci:

http://www.rtl.nl/system/media/html/fff ... io.avi.xml

End de Clio in de rally sport:

http://www.rtl.nl/system/media/html/fff ... io.avi.xml

Copyright RTL Autowereld...
http://www.rtl.nl/automotor/rtlautowereld/

Gave filmpjes goeie kwaliteit! (Y)
Allard rijd behoorlijk door in de RS!! :worship:
Remi16v

Heeft er iemand toevallig de aflevering van top gear van afgelopen jaar van de cliov6?
En heeft niemand verder een renoŽtje op de televisie gezien?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb de clio gezien op top gear!, Jeremy was er best wle enthousiast over, hij wou m in zijn persoonlijke top 10 hebben :wink:
Marcel B.

Remi16v schreef:Heeft er iemand toevallig de aflevering van top gear van afgelopen jaar van de cliov6?
En heeft niemand verder een renoŽtje op de televisie gezien?
Heb ik ja, volgens mij van kazaa afgehaald ofzo
Don't walk the grass... smoke it
~thijs~
Contacteer:

dat stukje met die V6 was toch dat de Stig door wilde gaan voor een betere tijd en toen het klokje rond ging in het grasveld?
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

klopt ja! :D
Remi16v

:lol: klopt jah.Oww van kazaa ok zal ffies kijken :p
Wie wil die clio niet in zn top 10! :D ~
Remi16v

http://www.autovisie.nl/download/clipar ... ertest.wmv

Bekijk deze eens :p Als je hem nog niet heb gezien :smile: Wat je allemaal met onderandere een Clio v6 kan doen(kwa driften!) (Y) :worship:
Douwe

Binnenkort wij misschien zelf op TV :D

Vandaag een kerel van de TV langs geweest voor een of ander nieuw auto programma. (Hij zelf niet welke en door de camera vergat ik verder door te vragen :s)Hij had via via contact met mijn vriendin opgenomen omdat hij gehoord had dat ik bij een Renault Club zat en veel interesse in auto's heb dus vandaag kwam die als verrassing langs met camera :s maar wat ik begreep wordt dat nog niet voor de TV gebruikt. Maar gaat dat meenemen naar zijn collega's hij vindt het namelijk wel leuk om eens met een TV ploeg naar een meeting te gaan.

Hij zou me nog bellen en als zijn collega's akkoord gaan ze een meeting filmen ik heb zelf voorgesteld de openings meeting aangezien daar dan veel te zien zal zijn. Of anders een FNO maar daar heb je een stuk minder volk dat komt.
Tijn
Contacteer:

is dat soms dat programma van sbs6 met Yorinde Mol ?
there is no spoon.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Positieve publuciteit kan nooit kwaad zou ik zeggen. Dus of het de openingsmeeting of een FNO wordt, als we zelf het handig aanpakken kan er vast wel wat goed geregeld worden toch??
Douwe

Tijn schreef:is dat soms dat programma van sbs6 met Yorinde Mol ?
Ik heb geen flauw idee ik stond rustig af te drogen toen een vreemde man met een camera in mijn huiskamer stond :s daardoor vergat ik te vragen welk auto programma. Alleen mijn vriendin wist dat hij zou komen. :lol:
Frits schreef:Positieve publuciteit kan nooit kwaad zou ik zeggen. Dus of het de openingsmeeting of een FNO wordt, als we zelf het handig aanpakken kan er vast wel wat goed geregeld worden toch??
Vind ik ook zover ik er invloed op kan uitoefenen probeer ik als ze gaan filmen ze naar de openingsmeeting te krijgen een FNO ofzo is leuk maar een landelijke meeting is iets indrukwekkender en beter georganiseerd (Y)
Ferdy
Über-Spammer

bij een FNO krijgen ze een verkeerd beeld van de RTC

:lol: :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Douwe schreef: Vind ik ook zover ik er invloed op kan uitoefenen probeer ik als ze gaan filmen ze naar de openingsmeeting te krijgen een FNO ofzo is leuk maar een landelijke meeting is iets indrukwekkender en beter georganiseerd (Y)
En anders gewoon een grote FNO organiseren, want of er bepaalde mensen naar leiden gaan of naar beuningen zal misschien niet veel uitmaken. En misschien ook iemand uit het bestuur die misschien wat kan zeggen, tom/chris????
Ollie

Zag net op de herhaling van Actienieuws (SBS6) een reportage over een Fridaynight meeting in Leiden...niet van Renault, maar veel opgeschmuckte autookes :D
Zou een leuke stunt zijn als we gefilmd werden op de openingsmeeting, al is het maar door de regionale televisie aldaar (Y)
Chris, bereid je speech maar alvast voor :wink:
Douwe

Hij zei wel dat het een landelijk televisie programma is/word das eigenlijk alle info die ik verder heb krijg ik meer info horen jullie meer (Y)
Plaats reactie