Ik was met een oom van me allerlei autozaakjes aan het afrijden voor een leuke auto. Toen zag ik een mooie williams staan. Bouwjaar weet ik niet maar hij had maar iets van 103.000 km op de teller. Voor de rest zag ie er PERFECT uit van buiten en binnen. Prijs weet ik ook niet.
Ik weet niet of ik de naam van het bedrijf mag noemen maar anders moet je me maar ff pm'en als je meer wil weten. Of hier natuurlijk reageren.
Mzl
Frank
Williams gespot
eh? waarom niet? 

mag dat niet dan? bij mijn weten wel 

Wil je die auto hier aanbieden? Of heb je er zelf interesse in? Het aanbieden van gespotte auto's word hier niet toegestaan. Althans niet in aparte topics, normaal kan je het in de ACT posten, maar dies tot nader bericht gesloten.
Deze zal wel een slotje krijgen dan...
-
- Contacteer:
ivm dat rasit het niet eens was dat zijn avatar niet mocht. en dat vond hij weer discriminatie dacht ikFlorus schreef:Hoezo is het ACT nou weer gesloten dan?
Ik wil die auto niet aanbieden..ik wil iemand die op zoek is naar zo'n auto erop attent maken dat er daar een mooie tekoop staat. Wat ie ermee doet moet ie zelf weten natuurlijk. Maar als het niet mag dan moet er maar een slotje op. Als iemand info wil dan moet ie maar ff pm'en of mailen naar f_vd_ploeg@yahoo.com
Mzzl
Mzzl
-
graag voortaan hier posten: Onbekende Renault.
Binnenkort zal het Algemeen Chat Topic volgens mij weer open gaan.
Binnenkort zal het Algemeen Chat Topic volgens mij weer open gaan.