Begin het zat te worden.
Nu de vraag heeft elke clio dit of zit er iets niet goed in de stoel?
Punt 2 ik heb de stoel los proberen te krijgen maar kom maar op 3 punten makkelijk bij de bouten en bij de 3de kom ik niet bij

Het Willnie bij mij, ook maar eens checken dus!Merijn schreef:De stoelen van mijn Willie kan ik echt wel strak rechtop zetten...
Jaaaaja... Volgens mij moet 'ie plat voor andere doeleinden!Paskie schreef:Wat ook zwaar irritant is aan die 16v stoelen , is dat ze ook niet geheel plat achterover kunnen![]()
![]()
(dus iets langs vervoeren is er niet bij)
Wahahahah lijerMerijn schreef:Jaaaaja... Volgens mij moet 'ie plat voor andere doeleinden!Paskie schreef:Wat ook zwaar irritant is aan die 16v stoelen , is dat ze ook niet geheel plat achterover kunnen![]()
![]()
zolang is je vriendin toch nietMerijn schreef:Jaaaaja... Volgens mij moet 'ie plat voor andere doeleinden!Paskie schreef:Wat ook zwaar irritant is aan die 16v stoelen , is dat ze ook niet geheel plat achterover kunnen![]()
![]()
Een typische Ben opmerkingBen schreef:Hehe ja later pas gedaan
Ik hoopte het op een nogal luie manier los te krijgen
Nu zit 1 bout muur vast en heb niet de juiste maat en me ouwe zit te zeike dat ik ze auto niet mag lenen anders is hij ze plekkie in de straat kwijt
Waar ouderen zich al niet druk om maken.....
Hehe ik heb de oorzaak gevondenOllie schreef:Een typische Ben opmerkingBen schreef:Hehe ja later pas gedaan
Ik hoopte het op een nogal luie manier los te krijgen
Nu zit 1 bout muur vast en heb niet de juiste maat en me ouwe zit te zeike dat ik ze auto niet mag lenen anders is hij ze plekkie in de straat kwijt
Waar ouderen zich al niet druk om maken.....![]()