[clio] achterbumper loshalen?

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
bazzer2k

alloa.

kan iemand me vertellen ik de achterbumper van mn clio eraf haal en waar op te letten?

heb de search gebruikt maar niets gevonden.

past de achterbumper van een gewone clio trouwens ook op de 16v?

mzzlz :smoke:
Hansjebeta
Contacteer:

Je moet gewoon de bouten losdraaien. :p waar je op moet letten is dat je de kentekenverlichting ff losmaakt.

Voor zover ik weet is een bumper van een 16v breder dan die van een gewone clit.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Achter je binnenschermen van de achterwielen zitten aan allebei de kanten nog een bout. (11 uit mn hoofd). die moetje niet vergeten. dan als je onder de auto ligt zie je 6 bouten zitten als je die allemaal los, hoeven maar een aantal slagen los en niet er uit, hebt rustig eerst de ene kant iets los halen, en dan de andere. dan trek je hem zo naar achteren. vergeet idd niet de kenteken verlichting los te maken. maar dat is een stekker die je bijna niet kan missen.

Terug er op, omgekeerde volgorde alleen let wel op dat je bouten met de plaatjes goed zitten anders moet je als nog je bumper ff een keer opnieuw erop zetten.

en een 16v bumper is idd. breder en het past eigenlijk niet. ik heb er nog geen gezien die mooi zit op een niet 16v.

GR.Frits
bazzer2k

dank u. (Y)

ik heb een 16v en vroeg me af of er ook een gewone achterbumper op kon maar da gaat dus niet lukken omdat ie te smal is.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

bazzer2k schreef:dank u. (Y)

ik heb een 16v en vroeg me af of er ook een gewone achterbumper op kon maar da gaat dus niet lukken omdat ie te smal is.
Nope zal waarschijnlijk niet passen, maar waarom zou je er een bumper van een gewone op willen hebben dan???
bazzer2k

is natuurlijk veel mooier toch dan zo'n 16v bumper :D

t was eigenlijk bedoeld als nood bumpertje voor de tijd dat de achterbumper eraf ligt. :wink:
Plaats reactie