wie wil mij helpen? - trouwstoet
hai die hai,
Ik weet niet of mijn andere topic ook is aangekomen, maar wie wil mij helpen?Op 2 augustus gaan mijn vriend en ik trouwen, we zijn lid geweest van rtc. En helaas hebben we de renault er uit moeten doen. Aangezien cor er heel veel moeite mee had, lijkt het me leuk,om dan met een aantal ( of iedereen,al zal dat niet lukken) renault's de trouwstoet te volgen naar het gemeente huis en uiteraard mogen de gene die meegaan ook mee naar de receptie waar een hapje en een drankje staan.
lijkt het je wat? laat dan een berichtje voor me achter of mail me voor de rest gegevens demme106@planet.nl
Ik zou het een geweldige verassing voor Cor vinden want hij heeft er nog steeds heel veel moeite mee dat de renault er uit moest.
groetjes Jantine
sorry sorry sorry,
Het is in Veenendaal, en nee ik had geen gtt, we hadden een 19 16v.
Als je zeker weet dat je kan geef het optijt door, want van de politie hebben we toestemming, alleen willen ze weten hoeveel er dan komen.
En mischien wel leuk, wie wil er eventueel ons rijden?
Er is info naar de plaatselijke krant gegaan.
En komen dan in de krant!!!!!!!!
Nou ben ik hoopelijk niks vergeten.
zowel dan laat je het maar even weten. je hebt mijn e-mail adres
Ik weet niet of mijn andere topic ook is aangekomen, maar wie wil mij helpen?Op 2 augustus gaan mijn vriend en ik trouwen, we zijn lid geweest van rtc. En helaas hebben we de renault er uit moeten doen. Aangezien cor er heel veel moeite mee had, lijkt het me leuk,om dan met een aantal ( of iedereen,al zal dat niet lukken) renault's de trouwstoet te volgen naar het gemeente huis en uiteraard mogen de gene die meegaan ook mee naar de receptie waar een hapje en een drankje staan.
lijkt het je wat? laat dan een berichtje voor me achter of mail me voor de rest gegevens demme106@planet.nl
Ik zou het een geweldige verassing voor Cor vinden want hij heeft er nog steeds heel veel moeite mee dat de renault er uit moest.
groetjes Jantine
sorry sorry sorry,
Het is in Veenendaal, en nee ik had geen gtt, we hadden een 19 16v.
Als je zeker weet dat je kan geef het optijt door, want van de politie hebben we toestemming, alleen willen ze weten hoeveel er dan komen.
En mischien wel leuk, wie wil er eventueel ons rijden?
Er is info naar de plaatselijke krant gegaan.
En komen dan in de krant!!!!!!!!
Nou ben ik hoopelijk niks vergeten.
zowel dan laat je het maar even weten. je hebt mijn e-mail adres
Laatst gewijzigd door jantine op wo 11 feb 2004 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja leuk excuus om een blokje kaas te gaan halen, maar misschien is het leuk als we weten waar dat dan zou moeten plaatsvinden 

Leuk!
Waar is deze trouwerij?

Waar is deze trouwerij?

Goed plan
Maar ook ik zou wel willen weten waar dat dan gaat plaatsvinden 

Bezoekt hij niet af en toe het forum?jantine schreef:... een geweldige verassing voor Cor ...

Leuk idee!

Noorden is al redelijk dichtbij!Calle schreef:Als Jantine degene is die niet al te lang geleden een blauwe gtt heeft verkocht, dan is het ergens in het noorden, maar we wachten af...

-
- Moderator
- Car: Megane
lachuh,
misschien kom ik ook wel waar is het???
(miscchien kom ik wel in mijn nieuwe auto hehehe)
misschien kom ik ook wel waar is het???
(miscchien kom ik wel in mijn nieuwe auto hehehe)
Om wat voor een type-stoet-renault gaat het? 
het maakt niet uit, is gewoon heel leuk om met een hele stoet renaultjes te komenFloris schreef:Om wat voor een type-stoet-renault gaat het?
-
maar waar is het???? 

-
En waar vindt de trouwerij plaats? Is misschien ook wel handig om te weten. 

wat heeft dat mijn trouwerij te maken??? mischien ben ik daar te dom voor?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:En waar vindt de trouwerij plaats? Is misschien ook wel handig om te weten.
maar als je geen zin hebt dan kan dat ook hoor.
je zegt het maar. Maar ik zou het gewoon erg leuk vinden met al die renaultjes
sorry lees foutje gemaakt.jantine schreef:wat heeft dat mijn trouwerij te maken??? mischien ben ik daar te dom voor?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:En waar vindt de trouwerij plaats? Is misschien ook wel handig om te weten.
maar als je geen zin hebt dan kan dat ook hoor.
je zegt het maar. Maar ik zou het gewoon erg leuk vinden met al die renaultjes

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
up^^^^^^ is inmiddels bijgewerkt in de allereerste schrijven van deze topic, dus in Veenendaal.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Animo is er... ik kijk tegen die tijd wel weer! 

Waar ligt veenendaal? 

http://www.routenet.nlRiël schreef:Waar ligt veenendaal?
-
- Moderator
sja het is op een maandag dus ik wacht nog even af het valt net buiten mijn vakantie.
Dus ik misschien.
Dus ik misschien.

-
- Moderator
*TROUWTOURSTOET maandag 2 augustus 2004 Veenendaal*
Wie komen er:
-
Twijfelaars:
- P@TB@D - Renault ??
Wie komen er:
-
Twijfelaars:
- P@TB@D - Renault ??

weet je nog waar je toen, met de ik geloof afsluiting was het,was? Dat was het ac veenendaalevo schreef:http://www.routenet.nlRiël schreef:Waar ligt veenendaal?
Nou als je dan de volgende afslag pakt dan zit je al in veenendaal.
Veenendaal? Vorige week donderdag stond er een artikel over de straatracers in de Spits/Metro (ik weet niet meer welk vod) die elke week verzamelden bij de Mac Donalds in Veendaal...
Lijkt me dus wel goed dat de politie op de hoogte gaat zijn, die waren daar namelijk niet zo blij mee.
Er stond wel een grote advertentie van de Mac op de tegenoverliggende pagina.
Lijkt me dus wel goed dat de politie op de hoogte gaat zijn, die waren daar namelijk niet zo blij mee.

heb je die nog? en trouwens ja ik weet wel dat het daar iedere zaterdag en zondag is. maar ja heb je intresse om ook te komen?Calle schreef:Veenendaal? Vorige week donderdag stond er een artikel over de straatracers in de Spits/Metro (ik weet niet meer welk vod) die elke week verzamelden bij de Mac Donalds in Veendaal...
Mmm dat is wel goed te doen 

Sorry ik heb die in de trein laten liggen. De trein ja... Mijn renaultje wordt dit weekend voorzien van een nieuwe krukas en nog wat andere delen en het is nog maar de vraag of ik hem in augustus nog heb... Geld begint een beetje tekort te schietenjantine schreef:heb je die nog? en trouwens ja ik weet wel dat het daar iedere zaterdag en zondag is. maar ja heb je intresse om ook te komen?Calle schreef:Veenendaal? Vorige week donderdag stond er een artikel over de straatracers in de Spits/Metro (ik weet niet meer welk vod) die elke week verzamelden bij de Mac Donalds in Veendaal...

-
Hoi Jantine,
Ik had je graag geholpen, mar zit dan als het goed is, met mijn luie kont vakantie te vieren op Terschelling. En de Renault('s) gaan mee. Heel veel plezier alvast in ieder geval. Ben zelf ook net getrouwd en het was tig keer luker dan dat we hadden durven te verwachten!
Groetjes Marjolijn
Ik had je graag geholpen, mar zit dan als het goed is, met mijn luie kont vakantie te vieren op Terschelling. En de Renault('s) gaan mee. Heel veel plezier alvast in ieder geval. Ben zelf ook net getrouwd en het was tig keer luker dan dat we hadden durven te verwachten!
Groetjes Marjolijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
*TROUWTOURSTOET maandag 2 augustus 2004 Veenendaal*
Wie komen er:
-
Twijfelaars:
- P@TB@D - Renault ??
- Rick & Elise - 5GTT of Clio16v of Megane
- Olijnsma GTT of de Clio2
- P@TB@D - Renault ??