ACT : Formule 1 Deel I
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Het blijft afwachten met Jos. Ze geven geen commentaar vanwege de radiostilte, maar Eddie meldt dat ze nog aan het onderhandelen zijn.
Ik weet het niet meer. Geduld dus.......
Groeten,
Rik
Ik weet het niet meer. Geduld dus.......
Groeten,
Rik
Na alle verhalen en foto's met Trust logo's verduidelijkt Trust-eigenaar Michel Perridon nog eens in welk licht zijn financiële steun moet worden gezien met betrekking tot Jos Verstappen en het Jordan F1 team. "Als Jos Verstappen komend seizoen niet voor Jordan rijdt dan heeft Trust ook geen zakelijke verbintenis met Jordan en zullen er ook geen logo's van Trust op de Jordan auto's staan", aldus Perridon. "De fans hoeven zich wat dat betreft niet druk te maken dat ik met Jordan in zee zou gaan terwijl Jos daar niet zou rijden. Nogmaals, voor alle duidelijkheid: Trust laat Jos Verstappen niet vallen, we blijven hem steunen!" 

Ok mensen inloggen maar op de formule 1 manager van mijn huisgenoot
http://f1manager.the-units.com/
Ik heb RTC voor mijn naam gezet, als de rest dat nou ook doet, kunnen we zien hoeveel RTC'ers er mee draaien in de top van het klassement
En effe allemaal inloggen in de Renault Tuning Subleague!!!!!!!
Inlognaam: RTC
Password: RTC
Simpel
Laterzzz,
Dennis

http://f1manager.the-units.com/
Ik heb RTC voor mijn naam gezet, als de rest dat nou ook doet, kunnen we zien hoeveel RTC'ers er mee draaien in de top van het klassement

En effe allemaal inloggen in de Renault Tuning Subleague!!!!!!!
Inlognaam: RTC
Password: RTC
Simpel

Laterzzz,
Dennis
Laatst gewijzigd door Dennis VK op do 5 feb 2004 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo, da's duidelijk...www.verstappen.nl schreef:(05 februari 2004) Na uitvoerige onderhandelingen over alle betrokken contracten hebben Trust en het management van Jos Verstappen besloten de onderhandelingen met Jordan definitief te stoppen. Ondanks het feit dat alle betrokken partijen hun uiterste best hebben gedaan, blijven er contractuele obstakels waar men het niet over eens kan worden.
Trust International blijft zeker nog wel achter Jos Verstappen staan. "We hebben ons voor de volle 100% ingezet. Er kunnen zich altijd nog mogelijkheden voordoen, waardoor Jos Verstappen later in het seizoen alsnog een stoel in de Formule 1 kan bemachtigen", aldus de marketingmanager van Trust Muriel Wolda in een verklaring.
Jos Verstappen betreurt het feit niet op de grid te kunnen staan voor de renstal van Jordan: "we hebben allemaal ons best gedaan om tot overeenstemming te komen, maar ondanks alle tijd en moeite is het ons niet gelukt om het op alle punten eens te worden.

Tsja was ook wel te verwachten hé
Maar goed zolang Renault en McLaren(is voor de fanclub van mij vooral van belang
) het maar een beetje goed doet, is het voor mij al feest 
Die Renault lijkt alvast een aardige wagen te zijn gezien de testtijden, maar goed we kunnen niet een conclusie gaan trekken uit testtijden.
Zie Prost 2001 en Arrows 2000 !.

Maar goed zolang Renault en McLaren(is voor de fanclub van mij vooral van belang

Die Renault lijkt alvast een aardige wagen te zijn gezien de testtijden, maar goed we kunnen niet een conclusie gaan trekken uit testtijden.
Zie Prost 2001 en Arrows 2000 !.
Merijn schreef:Zo, da's duidelijk...www.verstappen.nl schreef:(05 februari 2004) Na uitvoerige onderhandelingen over alle betrokken contracten hebben Trust en het management van Jos Verstappen besloten de onderhandelingen met Jordan definitief te stoppen. Ondanks het feit dat alle betrokken partijen hun uiterste best hebben gedaan, blijven er contractuele obstakels waar men het niet over eens kan worden.
Trust International blijft zeker nog wel achter Jos Verstappen staan. "We hebben ons voor de volle 100% ingezet. Er kunnen zich altijd nog mogelijkheden voordoen, waardoor Jos Verstappen later in het seizoen alsnog een stoel in de Formule 1 kan bemachtigen", aldus de marketingmanager van Trust Muriel Wolda in een verklaring.
Jos Verstappen betreurt het feit niet op de grid te kunnen staan voor de renstal van Jordan: "we hebben allemaal ons best gedaan om tot overeenstemming te komen, maar ondanks alle tijd en moeite is het ons niet gelukt om het op alle punten eens te worden.
Dit bericht had ook het bericht van vorige week kunnen zijn.
Staat er volgende week weer zo'n bericht op de site? En de week daarop, en....
Ik bedoel: dat dachten (en zeiden ze) we vorige week ook. En plots wastie weer in gesprek. En nu gaat het toch weer niet door. Maar Jordan heeft toch centjes nodig, dus het zou me niets verbazen als Verstappen volgende week toch weer aan het onderhandelen is.Merijn schreef:Tja... Ik quote alleen iets.Ik denk dat er nu geen kansen meer zijn voor Jos.
Zooo, hoofdtuk Verstappen afgesloten, kunnen we eindelijk weer terug naar het echte werk
:

R24: betrouwbaar én snel
Het Renault-kamp is uiterst tevreden over de testresultaten van de afgelopen week. Fernando Alonso en Franck Montagny werkten verder aan de ontwikkeling van de R24. Vandaag op de laatste dag op het Circuit de Catalunya werd er nog gewerkt aan de banden en de afstelling.
"We kenden een verbazingwekkende laatste testdag, die een zeer positieve week beeindigd. We zijn al onze betrouwbaarheidsdoelen met de R24 aan het bereiken. Nu kunnen we uitkijken naar nog meer vooruitgang in zijn prestaties. Maar met de huidige situatie zijn we zonder twijfel al heel verwonderd", vertelde Pat Symonds.
Renault test volgende week drie dagen te Jerez. Jarno Trulli zal de R24 besturen terwijl Franck Montagny met de R23 blijft testen.
[img]http://www.renaultf1.com/en/binaries/60 ... -18218.jpg[/img]
Oh ja? Ik heb meerdere berichten gelezen met de strekking zoals hierboven. Maar ja, het is altijd afwachten. bijna alle teams roepen elk jaar weer in de voorbereiding dat het zo goed gaat en bla bla bla. Zelfs Minardi roept dat elk jaar weer.Merijn schreef:Ik heb Briatore en Alonso een aantal dagen geleden juist het omgekeerde horen zeggen...

Alleen bij Jaguar lopen ze altijd te klagen, en tot nu toe terecht..

-
- Contacteer:
Dit zijn de nieuwe ferrari's met een Duitse en Belgische versie;
http://home.quicknet.nl/qn/prive/hj.bos ... e1nlsd.pps
http://home.quicknet.nl/qn/prive/hj.bos ... e1nlsd.pps
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Dat sampletje komt me nu wel zo de keel uit, 2 jaar geleden was ie leuk toen ik op een scooterforum een serieus topic las waarin iemand zette dat ze uitlaat nogal gaar klonk.
Maar nu issie gewoon uitgekauwd...
Maar nu issie gewoon uitgekauwd...
Ik wil ook hier even iedereen uitnodigen voor de RTC sub-league van het Mikewes.com formule 1 manager spel:
Ik heb maar weer een RTC sub-league aangemaakt
Doet allen (weer) mee!
Aanmeldnaam: RTsee
Password: RTsee
(tsja, het moest minimaal 4 karakters zijn )
http://www.mikewes.com/formule1/
en in het menu rechts klikken op AANMELDEN
en als je dan ingelogd bent onder Sub-Leagues aanmelden voor de RTsee league
Iedereen veel succes gewenst, en ik zie jullie daar!
Doet allen (weer) mee!
Ja daarom had ik het maar gedaan 
En weet je wat nou de grap is? Ik had ook Renault als inlognaam gekozen, en Tuning als password, en toen zei hij dat die combinatie al bestond. Toen had ik het natuurlijk eigenlijk al moeten weten
Nou goed, kom ik bij jou subleague als jij bij die van mij komt

En weet je wat nou de grap is? Ik had ook Renault als inlognaam gekozen, en Tuning als password, en toen zei hij dat die combinatie al bestond. Toen had ik het natuurlijk eigenlijk al moeten weten

Nou goed, kom ik bij jou subleague als jij bij die van mij komt

Me 2 

-
Heb me aangemeld.Matijs schreef:Ik wil ook hier even iedereen uitnodigen voor de RTC sub-league van het Mikewes.com formule 1 manager spel:
Doet allen (weer) mee!

En soap gaat weer vrolijk verder:
Er is weer nieuwe hoop voor Jos Verstappen en al zijn fans. Teambaas Eddie Jordan heeft woensdagmiddag namelijk toenadering gezocht tot de coureur en zijn sponsors. Hij heeft daarbij Verstappen iets meer salaris en de sponsors betere voorwaarden in het vooruitzicht gesteld. Verstappen en zijn management willen niets over de toenadering zeggen.
Vorige week werden de onderhandelingen nog afgebroken, volgens Jordan door het team zelf omdat Verstappen te veel geld eiste. Het team stelde toen dat de gesprekken definitief waren beëindigd, maar lijkt hier nu op terug te komen. Het nieuwe bod bereikt echter nog niet de wens van de Limburgse coureur, die nu weer de enige kandidaat voor het stoeltje lijkt.
De toenadering van Jordan komt nadat het team had onderhandeld met de Italiaanse coureur Giorgio Pantano. Die zei dat hij 5 miljoen dollar van sponsors mee kon krijgen, maar kon voor de gestelde deadline van woensdagmiddag tegen twaalven niet met een bankgarantie komen. Toen bleek dat de betalingstermijn niet werd gehaald, kon de 25-jarige coureur meteen vertrekken van de baan waar hij samen met Jordancoureur Nick Heidfeld aan het testen was.
Er is weer nieuwe hoop voor Jos Verstappen en al zijn fans. Teambaas Eddie Jordan heeft woensdagmiddag namelijk toenadering gezocht tot de coureur en zijn sponsors. Hij heeft daarbij Verstappen iets meer salaris en de sponsors betere voorwaarden in het vooruitzicht gesteld. Verstappen en zijn management willen niets over de toenadering zeggen.
Vorige week werden de onderhandelingen nog afgebroken, volgens Jordan door het team zelf omdat Verstappen te veel geld eiste. Het team stelde toen dat de gesprekken definitief waren beëindigd, maar lijkt hier nu op terug te komen. Het nieuwe bod bereikt echter nog niet de wens van de Limburgse coureur, die nu weer de enige kandidaat voor het stoeltje lijkt.
De toenadering van Jordan komt nadat het team had onderhandeld met de Italiaanse coureur Giorgio Pantano. Die zei dat hij 5 miljoen dollar van sponsors mee kon krijgen, maar kon voor de gestelde deadline van woensdagmiddag tegen twaalven niet met een bankgarantie komen. Toen bleek dat de betalingstermijn niet werd gehaald, kon de 25-jarige coureur meteen vertrekken van de baan waar hij samen met Jordancoureur Nick Heidfeld aan het testen was.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat over twee weken Jos ineens toch in die Jordan zit... Volgens mij zijn ze gewoon op het scherpst van de snede aan het onderhandelen, en valt het Eddie een beetje tegen dat hij Verstappen niet heel goedkoop kan krijgen nu de seizoenstart nogal nadert. Maar Jos is natuurlijk ook niet gek, die wil wel een beetje fatsoenlijk betaald worden, en gaat niet voor een fooi zitten rijden. Bovendien begint het toch wel duidelijk worden dat Jordan ook niet echt een andere serieuze kandidaat klaar heeft staan.
We blijven het volgen
En nog een huishoudelijke mededeling:
er resten nog 22 dagen om je aan te melden voor het www.mikewes.com F1 manager spel!
We blijven het volgen

En nog een huishoudelijke mededeling:
er resten nog 22 dagen om je aan te melden voor het www.mikewes.com F1 manager spel!
Hmmm...zou Jos dan toch nog in de F1 komen? 

Ik heb vernomen dat Jos, samen met zijn maat Butje luxe busreizen naar Oss gaat organiseren. Zie: http://www.butjedereus.nl

Laatst gewijzigd door Merijn op do 12 feb 2004 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault Clio III RS
Jeroen schreef:En soap gaat weer vrolijk verder:
dit komt van pitstop.tv .Zoek de verschillen,volgensmij weten ze het zelf niet meerF1 - Weer contact tussen Jordan en Verstappen
Datum 11/02/2004
Het management van Jos Verstappen heeft na het afspringen van de onderhandelingen vorige week met Jordan weer contact opgenomen met het team. Verstappen zou zelfs Minardi gecontacteerd hebben.
Vorige week donderdag liep het definitief spaak tussen Jordan en Verstappen. Naar het team liet verstaan, waren de eisen van Verstappens management exuberant hoog. Maar de dag erna, op vrijdag, zou Verstappen weer contact hebben genomen met Eddie Jordan om te melden dat hij nu wel akkoord kon gaan met de voorwaarden. Jos kreeg te horen dat hij niet langer eerste keuze was ...
Diezelfde vrijdag moet er ook een contact geweest zijn met Minardi. Of het nog kon, misschien voor later op het seizoen. Maar ook daar ving Verstappen bot. Tenzij Zsolt Baumgartner er niet in zou slagen het beloofde budget in te brengen.
En waarom blijft de bevestiging uit van het contract tussen Giorgio Pantano en Jordan?

Bronnen bij het Jordan team melden F1Racing.nl dat Trust eruit is met het Jordan team, echter het management van Verstappen leggen de laatste hand deze dagen aan het contract. Indien het management van Verstappen er ook uit komt met het Jordan team zou de deal rond moeten zijn.
Don't walk the grass... smoke it
het zou meer dan geweldig zijn als het dan toch nog zou gaan lukken,ik hoop echt op een positieve afloop want ik baalde enorm dat het niet door zou gaan.
dus gaaaaaaaaan met die banaaaaaaaaaaan
dus gaaaaaaaaan met die banaaaaaaaaaaan

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Nu ga ik niemeer blij zijn voordat Jos echt een contract getekend heeft