Thursday Nightmeeting Soest.
-
Jeff, binnenkort dus effe in de middag bij Schadex langs komen he! Niet omdat je schade hebt, maar m'n collega's willen hem ook zien!
Clio 1.4 S strak in de lak!
-
- Contacteer:
Jeff ICE z'n clio net bewonderd, echt vakwerk. zeker mooi geworden. Foto's komen nog wel online.
KLASSE

KLASSE
Twingo te koop!!!!
-
- Contacteer:
wordt t vanaaf nog een beetje appetijtelijk...
weer???? Ik ben weer van de partij 

Twingo te koop!!!!
ja jeff echt dik vooral dat timmerwerk in de kofferbak en dat ontwerp echt zo mooi....

Fight till the end!!!
zo net ff een spoiler gekocht..... zelfde als jeff...ja dat is en blijft toch mijn grote voorbeeld....

Fight till the end!!!
a koen dat vind ik lief van je. maar jij bent wel degene met de dos litros dus wie is nou wie ze voorbeeld. dikke kus je maatKoen RS schreef:zo net ff een spoiler gekocht..... zelfde als jeff...ja dat is en blijft toch mijn grote voorbeeld....
![]()

booop booop beng beng beng...
-
- Contacteer:
niet te close worden he stelletje nattuhhh
anders hou je maar een regio meeting langs de A27 genaamd de bosbergen

anders hou je maar een regio meeting langs de A27 genaamd de bosbergen

Twingo te koop!!!!
ach ja jeff je kan niet alles hebben...... 
had je zondag wat te doen...? of gaan we verder aan bumper en audio..???
had je zondag wat te doen...? of gaan we verder aan bumper en audio..???
Fight till the end!!!
-
- Contacteer:
heb me velgen binnen...
nu me banden nog...

nu me banden nog...

Twingo te koop!!!!
ja roel kan niet anders zeggen dan dat het dikke velgen zijn!!!! 

Fight till the end!!!
o ja was er nog gezeik geweest of wordt het nu getollereerd?? omdat die juten er weer waren.....
Fight till the end!!!
-
- Contacteer:
wordt getolereerd...Koen RS schreef:o ja was er nog gezeik geweest of wordt het nu getollereerd?? omdat die juten er weer waren.....

zolang er maar niet geraced wordt!!! En dat wordt er ook niet!!!!!!!!!!!!!
Er zijn af en toe van die irritante ballen die gaan bellen dat er geraced wordt, jaloezie of gewoon lekker naaien...jammer maar helaas.

Twingo te koop!!!!
oh ok ben donderdag in ieder geval weer van de partij....
Vrijdag was wel goed bij de meeting in leiden..... druk en wel leuke bakkies om te zien....
jeff trok inieder geval goed de aandacht met zijn leer en installatie...
En roeland zitten je velgen er al onder...???
Ik hoop het ben benieuwd hoe het staat???
trouwens kan niet anders dan dik zijn!!!
ik hoor het wel.....
groetjes.... en tot donderdag.....
hee robert jij weet wel wat het kost om een spoiler te laten spuiten???? wat kost het??
Vrijdag was wel goed bij de meeting in leiden..... druk en wel leuke bakkies om te zien....
jeff trok inieder geval goed de aandacht met zijn leer en installatie...
En roeland zitten je velgen er al onder...???
Ik hoop het ben benieuwd hoe het staat???
trouwens kan niet anders dan dik zijn!!!
ik hoor het wel.....
groetjes.... en tot donderdag.....
hee robert jij weet wel wat het kost om een spoiler te laten spuiten???? wat kost het??
Fight till the end!!!
-
- Contacteer:
lekker naar leiden geweest vrijdag...was zekerzzz vet, volgende keer als het goed weer is komen we weer met ze allen!!!!!
en me velgen zitten er nog niet onder, als het goed is morgen...
dus nog voor donderdagavond
en me velgen zitten er nog niet onder, als het goed is morgen...

Twingo te koop!!!!
-
- Contacteer:
is er alweer een opkomstlijstje voor donderdag????
*roeland - twingo
*
*roeland - twingo
*
Twingo te koop!!!!
-
Wat voor soort spoiler? Die Jeff ook heeft?
Zo rond de 100 euro excl. btw. Zal hem wel effe pas maken voordat er iets gespoten wordt, anders gaat de spoiler werken en krijg je hetzelfde effect als Jeff had met die spoiler, dat is op je dak aanloopt!
Zo rond de 100 euro excl. btw. Zal hem wel effe pas maken voordat er iets gespoten wordt, anders gaat de spoiler werken en krijg je hetzelfde effect als Jeff had met die spoiler, dat is op je dak aanloopt!
ok top weet ik dat ff...ja is dezelfde als jeff... gaat nog wel ff duren voor ik hem laat spuiten want ga binnen kort uitlaat kopen en dan wil ik daarvoor een achterbumper gaan maken en dan laat ik die bumper die spoiler en ook die stoot strippen aan de zijkant tegelijk spuiten....
zie je donderdag??
mij wel....
zie je donderdag??
mij wel....

Fight till the end!!!
-
Donderdag weet ik nog niet, als er schokbrekers binnenkomen moet ik die effe vervangen! niet van mijn wagen, maar van een ander Cliootje!
-
Donderdag weet ik nog niet, als er schokbrekers binnenkomen moet ik die effe vervangen! niet van mijn wagen, maar van een ander Cliootje!
-
Als jet het 1 keer zegt begrijpen we het wel hoor
Maar ik kom ook natuurlijk wel donderdag
See you there
See you there
-
Forum liep vast toen ik op post drukte. * Even geduld a.u.b. onderhoudswerkzaamheden aan het forum. * stond er, vandaar 2 maal!5 gte / gt schreef:Als jet het 1 keer zegt begrijpen we het wel hoor
See you there
-
- Contacteer:
vanavond is het weer zover, hopelijk houden we het droog....
.
Voor degene die komen, me velgen zitten eronder. Zal ook wel ff een
online zetten...

Voor degene die komen, me velgen zitten eronder. Zal ook wel ff een

Twingo te koop!!!!
roeland twingo schreef:vanavond is het weer zover, hopelijk houden we het droog.....
Voor degene die komen, me velgen zitten eronder. Zal ook wel ff eenonline zetten...
![]()
beter. wordt lekker druk vanaaf. Muziekje erbij vrouwtjes erbij...gaat helemaal goed komen.
booop booop beng beng beng...
ja er zijn foto's gemaakt door roeland, hoezo??
zal wel ff aan hem vragen of hij de moosite online wil zetten...
Vandaag zijn mijn babybruggen opgestuurd als het goed is.... dan kan ik ze morgen krijgen... ff schuren ff spuiten en mee naar de openings meeting.... nu nog hopen dat ik er op kom...en jeff... want dan gaat hij ze ook kopen...

Vandaag zijn mijn babybruggen opgestuurd als het goed is.... dan kan ik ze morgen krijgen... ff schuren ff spuiten en mee naar de openings meeting.... nu nog hopen dat ik er op kom...en jeff... want dan gaat hij ze ook kopen...

Fight till the end!!!
-
- Contacteer:
Ja, ik heb wat foto's gemaakt vorige week in leiden, heb alleen nog geen tijd gehad om ze op de compu te zetten.Koen RS schreef:ja er zijn foto's gemaakt door roeland, hoezo??
Vandaag zijn mijn babybruggen opgestuurd als het goed is.... dan kan ik ze morgen krijgen... ff schuren ff spuiten en mee naar de openings meeting.... nu nog hopen dat ik er op kom...en jeff... want dan gaat hij ze ook kopen...![]()

Is mooi dat je je oprij bruggetjes hebt, staat ie weer wat mooier tentoongesteld.

Twingo te koop!!!!
ja sry maten maar ik moest eerst weer trainen en had daarna een gesprek met trainer anders was ik echt wel ff gekomen...
en ja dan ben ik er niet en bel ik jeff effe hoe het was hoor ik dat het de drukste keer was sinds de oprichting van deze meeting...
voorspeld veel goeds voor deze zomer....!!!

en ja dan ben ik er niet en bel ik jeff effe hoe het was hoor ik dat het de drukste keer was sinds de oprichting van deze meeting...

Fight till the end!!!
-
- Contacteer:
dus deze hebben we gemist....Koen RS schreef:ja sry maten maar ik moest eerst weer trainen en had daarna een gesprek met trainer anders was ik echt wel ff gekomen...
![]()
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/62_P1300116.JPG[/img]
Twingo te koop!!!!
zo was zondag wel goed he... echt wel lache met zo'n grote groep op pad om foto's en filmpjes te maken...
ik heb weer een nieuwe aanwinst.... heb een originele achterbumper gekocht en die ga ik verbouwen en verlagen voor mijn autootje...en als het meezit zaterdag sportuitlaat halen.....en hopelijk ook eronder lassen dan...

ik heb weer een nieuwe aanwinst.... heb een originele achterbumper gekocht en die ga ik verbouwen en verlagen voor mijn autootje...en als het meezit zaterdag sportuitlaat halen.....en hopelijk ook eronder lassen dan...

Fight till the end!!!
-
- Contacteer:
dat is het betere werk koen, lekker zelf knutselen...
wel een mooie motor demper kopen he, ben benieuwd hoe dat klinkt.
vast wel ...

wel een mooie motor demper kopen he, ben benieuwd hoe dat klinkt.
vast wel ...

Twingo te koop!!!!
-
Puik idee vanavond, ik ga morgen die cd mixen voor jullie!
-
- Contacteer:
heel goed, maar je mix kwaliteiten zijn zeker goed vooruitgegaan. Heb je die cd donderdag al klaar????

Twingo te koop!!!!
-
Je hebt me nooit zo vaak horen draaien denk ikroeland twingo schreef:heel goed, maar je mix kwaliteiten zijn zeker goed vooruitgegaan. Heb je die cd donderdag al klaar????![]()

Heb nu wel wat op minidisc staan, moet ik nog beoordelen, want volgens mij zit er één foutje in, en dan gaat ie opnieuw gemixt worden voor het eggie! Donderdag redt ik niet, hopelijk volgende week!
-
Jongens heb slecht nieuws ik kom donderdag niet.
Ben dan jkarig moet bij me familie blijven
jammer genoeg maar die week erop ben ik er zekers weer
See you next weak
Ben dan jkarig moet bij me familie blijven

See you next weak