Sportuitlaat Twingo

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Stefan S.

Ik wil nu een sportuitlaat kopen voor mijn twingo 1.2 16V en heb de volgende vragen:
* Bij sommige merken maakt men bij een Twingo wel onderscheid tussen een 55Kw motor en 43Kw motor en bij andere merken weer niet, waarom bij de éne wel en de andere niet :s
* Kennen jullie nog links waar je uitlaten relatief goedkoop kunt kopen :D
Ferdy
Über-Spammer

dtune_stefan schreef:Ik wil nu een sportuitlaat kopen voor mijn twingo 1.2 16V en heb de volgende vragen:
* Bij sommige merken maakt men bij een Twingo wel onderscheid tussen een 55Kw motor en 43Kw motor en bij andere merken weer niet, waarom bij de éne wel en de andere niet :s
* Kennen jullie nog links waar je uitlaten relatief goedkoop kunt kopen :D
ik heb zelf een clio 1.2 16v
wil ook wel een sportuitlaat, maar wil eerst weten of daar dan nog wat extra geluid uit komt,
wil wel verschil kunnen horen natuurlijk.
DJ-Jasper

Autostyle zijn ze niet duur maar hier zal wel gelden; goedkoop = duurkoop maar weet ik niet zeker.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Stefan S.

Maar weet niemand waarom men bij sommige merken wel of niet onderscheid maakt bij een Twingo 16V?? Voorbeeld: Bij SK-Tuning:Sport- Tec Endschalldämpfer Twingo 2x76DTM (nicht 16V) :s
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Roeland Twingo heeft wel een supermooie pijp onder zijn twingo, althans echt mijn stijl. Zo'n japanes Blast ding zeg maar :worship:
* Stefan T-SPORT *
Stefan S.

pica's??? :D
Ferdy
Über-Spammer

Neobyte schreef:Roeland Twingo heeft wel een supermooie pijp onder zijn twingo, althans echt mijn stijl. Zo'n japanes Blast ding zeg maar :worship:
en hoe zit het met het geluid uit zo'n ding ?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Misschien heeft het met de diameter van de uitlaat te maken?? Extra kleppen is meer diameter of zo?
Stefan T-SPORT
Contacteer:

dtune_stefan schreef:pica's??? :D
Hier heb ik een plaatje van zijn Twingo, geschoten op de eindejaarsmeeting:

[img]http://www.xs4all.nl/~fiscalin/twingopi ... eern/5.jpg[/img]
* Stefan T-SPORT *
Vos

Frits schreef:Misschien heeft het met de diameter van de uitlaat te maken?? Extra kleppen is meer diameter of zo?
het verschil tussen een 8 en 16 klepper is dat een 8 klepper sneller zwaar klinkt.... met sportuitlaat dan :D das tenminste mijn ervaring....
Clio 16v.....
Stefan S.

Ik heb vanmiddag een dubbele dtm uitlaat gekocht bij de Renault dealer in Duitsland. Ook nog effe gevraagd waarom sommige merken onderscheid maakt tussen een 16V, maar deze knaap wist het ook niet.

P.s. Op mijn Topic staan de foto's van mijn nieuwe uitlaat :D
Douwe

Ik krijg zaterdag mijn uitlaat:
50mm RVS vanaf de cat vervolgens 1 pijp links 1 pijp rechts. Dubbel wandige verchroomde eindstukken. (ovaal)

De eindstukken alleen kosten normaal 80,- per stuk :s bij mij komt alles er op maat onder voor totaal 380,- :D

Voor wie interesse heeft PM dan krijg je de nummer van die gast. Bij de openings meeting kun je natuurlijk ook eerst kijken of de kwaliteit je aanstaat. Maar daar twijfel ik niet aan 8)
Plaats reactie