Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
SssstttMerijn schreef:Woon jij in een wietplantage?
Nee, alles is hier TE goed geisloeerd ofzo...plus ik heb volautomatische vloerverwarming

Maar in de zomer kun je hier niet leven...dat drijf je om 8 uur al je bed uit

Is er nog geen topic open over: Vanuit het Oosten naar Breda?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nog niet. Maar we hebben het er al wel even half over gehad.Alleycat schreef:Is er nog geen topic open over: Vanuit het Oosten naar Breda?
De bedoeling was/is, om over Den bosch te rijden. Dit is volgens de routeplanner ook het snelste (gekeken vanaf Rheden).
Dus mij lijkt het het makkelijkste om vanaf rheden, over Arnhem (pley) richting nijmegen te rijden. stukje A15, rest A50 tot aan denbosch en dan bij de lucht af te spreken met de rest.
Is dit wat of zeggen we van, nee???
Laat maar horen allemaal graag.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Frits schreef:Nog niet. Maar we hebben het er al wel even half over gehad.Alleycat schreef:Is er nog geen topic open over: Vanuit het Oosten naar Breda?
De bedoeling was/is, om over Den bosch te rijden. Dit is volgens de routeplanner ook het snelste (gekeken vanaf Rheden).
Dus mij lijkt het het makkelijkste om vanaf rheden, over Arnhem (pley) richting nijmegen te rijden. stukje A15, rest A50 tot aan denbosch en dan bij de lucht af te spreken met de rest.
GR.Frits

Paskie schreef:Frits schreef:Nog niet. Maar we hebben het er al wel even half over gehad.Alleycat schreef:Is er nog geen topic open over: Vanuit het Oosten naar Breda?
GR.Frits![]()

fijn ook dat er vrijdag nog zoveel mensen waren om 23.30u....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lees even terug aub. Gaat over de openingsmeeting. En ik heb het er ff met paskie overgehad. Dus dit is eigenlijk niet meer dan een voorstel.
Heeft iemand andere ideen laat maar horen.
GR.Frits
Heeft iemand andere ideen laat maar horen.
GR.Frits
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
uhm.. de lucht ligt aan de a2 ik denk niet dat jullie langs de lucht op moeten rijden. vanuit arnhem de a50 pakken die helemaal af rijden richting den bosch. dat wordt dan de n59. dan de a2 een klein stukje en er weer af bij de afslag naar de a59. de a59 afrijden en bij de a27 er af richting breda. dan ben je er bijna geloof ik.Frits schreef:Dus mij lijkt het het makkelijkste om vanaf rheden, over Arnhem (pley) richting nijmegen te rijden. stukje A15, rest A50 tot aan denbosch en dan bij de lucht af te spreken met de rest.Alleycat schreef:Is er nog geen topic open over: Vanuit het Oosten naar Breda?
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb er maar heel even snel naar gekeken dus ik weet nog niet precies hoe ik moet rijden. Afsrpreken bij de MAc rosmalen kan ook. Of zoiets.Johan schreef:uhm.. de lucht ligt aan de a2 ik denk niet dat jullie langs de lucht op moeten rijden. vanuit arnhem de a50 pakken die helemaal af rijden richting den bosch. dat wordt dan de n59. dan de a2 een klein stukje en er weer af bij de afslag naar de a59. de a59 afrijden en bij de a27 er af richting breda. dan ben je er bijna geloof ik.
en jullie johan, ga jij niet mee dan??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
*** Friday Nightmeeting Oss ***
When: Vrijdag 20 februari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Merijn - Clio Williams
Frits - clio RT
Maybe's:
Merijn wat is er mis met je code's???
When: Vrijdag 20 februari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Merijn - Clio Williams
Frits - clio RT
Maybe's:
Merijn wat is er mis met je code's???
Voor de P.I.M.P s onder ons:
http://www.hoslap.net/
http://www.hoslap.net/
test
Jesper16v schreef:test

Ja ik dacht, toch maar es een keer een avatar doen.
Moet toch iets als je "lid" bent he
Moet toch iets als je "lid" bent he

ja...heb er nog ff rondgereden, misschien dat ze ergens anders uithingen, maar wilde niet baten...Was nog wel een pauper met een kadett GSi die link aan het doen was...En heb die 100nx nog zien staan (of t dezelfde is, weet ik dus niet)..had ik t verhaal maar geweten, had ik ff een boekje opgedaanMerijn schreef:Was je alleen om 23:30?~Haas~ schreef:fijn ook dat er vrijdag nog zoveel mensen waren om 23.30u....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je hebt gelijk, heb alleen naar het bouwjaar gekeken. 87 is net een grensgeval.Merijn schreef:Unser Johan wil geen phase 1, he.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De foto die er bij staat doet me denken aan de werkplaats van renault coppes waar ik met haas ben wezen sleutelen.
Laatst gewijzigd door Gerald op wo 11 feb 2004 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.