Hey Clio S-mannen....ff een vraagje over die M3 spiegels. Als ik kijk naar de beschikbaarheid van die dingen, zie ik altijd de adapterplaten staan voor het model 94-98. Weet niet uit welk bouwjaar de S van Jeff is en of er enig verschil in de adapterplaat zou zijn tussen een ph1 en ph2/3.
Kunnen jullie daar iets over zeggen, of iemand anders. Gewoon uit interesse...
jef schreef:en een jongen zij dat skirts van een 16v ook op een 1.4 past is dat zo??? (ik geloof het niet)
Waarom niet?? de lengte tussen de het voor en achterwiel is hetzelfde, en de bolling van het de schermen voor en achter zijn volgens mij gewoon gelijk onderaan waar de skirts moeten aansluiten.
jef schreef:en een jongen zij dat skirts van een 16v ook op een 1.4 past is dat zo??? (ik geloof het niet)
Waarom niet?? de lengte tussen de het voor en achterwiel is hetzelfde, en de bolling van het de schermen voor en achter zijn volgens mij gewoon gelijk onderaan waar de skirts moeten aansluiten.
GR.Frits
omdat ik nieuwe skirts besteld heb, en daarbij was het belangrijk om te weten of het wel of geen 16v was... en ik denk dat het natuurlijk door de zij schermen komt!
jef schreef:omdat ik nieuwe skirts besteld heb, en daarbij was het belangrijk om te weten of het wel of geen 16v was... en ik denk dat het natuurlijk door de zij schermen komt!
En wat zijn het geworden?? die M3 skirts zoals op de foto??
En misschien heb je gelijk, maar er zou wel meer niet passen op een "gewone" clio van een 16v....
hmm hij lijkt een beetje op deze.. foto's komen zo heb hem voor 25euri gekocht net.. je wilt niet weten hoe hij op die clio zat zag er niet uit!! hij zat gewoon op het dak! met schroeven die clio was echt super gaar...maar hij gaat wel mooi worden pootjes der af en op het kleine achterspoilertje knutselen. Moet lukken denk ik...
tja 100 euro was zijn vraagprijs hij zij zelf dat hij de spoiler lelijk vond. dus ik de spoiler ook helemaal afkraken. En ik zei toen uit het niets 10 euro! haha patbad zei toen 25 is max. Toen keek die kerel weer sacho haha. Ik bevestig na 5 min dat ik absoluut ni hoger ga dan 25. en weer 5min later ja neem maar mee dan ben ik ervan af haha.