Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Niets jij meenemen. laat hem gewoon ook een keer meekomen. een aantal kent ie er al maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch??Merijn schreef:Zodra hij 'm heeft neem ik 'm wel mee naar Beuningen.Lekker gratis rijden, tankpasje, vrije prive-kms. En lekker carpoolen om de Willi te sparen.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
mijn komst is nog niet helemaal zeker jongens
*** Friday Nightmeeting Oss ***
When: Vrijdag 6 februari 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Frits - Clio RT
Haas - Clio
Kevin - Mégane Coupé 2.0 16v
Johan - Mégane Scenic
Roel - Clio 2
Wilco - Clio RTi
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Who:
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Frits - Clio RT
Haas - Clio
Johan - Mégane Scenic
Roel - Clio 2
Wilco - Clio RTi
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Who:
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Frits - Clio RT
Johan - Mégane Scenic
Roel - Clio 2
Wilco - Clio RTi
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Haas - Clio
Heren van het goede leven, mijn komst vanavond staat een beetje op de tocht. Ik heb vd week mijn koelvloeistof gewisseld, maar kreeg toen de auto niet goed ontlucht. Dacht dat de ontluchtingsnippel op de radiateur nogal dicht zat, aangezien ik deze maar een zeer klein stukje kon draaien. Hij koelde op zich wel lekker, maar dit ging steeds slechter. Hij wordt best supersnel warm, en het koelwater blijft tussen 1/3 en 2/3 staan, maar de olie wordt wel 110 gr. Ik heb nu dus zo t idee dat mijn thermostaat t begeven heeft, aangezien er ook geen doorstroming van de radiateur lijkt te zijn.
Volg week er ff af halen en dan nakijken. Tot die tijd rij ik zo weinig mogelijk, aangezien ik mijn anwbpas nog zo lang mogelijk in de zak wil houden
Zeker als ik bij een FNO ben.
gr haas
ps. Aan de andere kant, zal iemand opslepen geen probleem meer zijn voor de gemiddelde FNO'er, he merijn&Frits
Who:
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Frits - Clio RT
Johan - Mégane Scenic
Roel - Clio 2
Wilco - Clio RTi
Maybe's:
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Ferdy - Clio II
Rory - Clio II
Haas - Clio
Heren van het goede leven, mijn komst vanavond staat een beetje op de tocht. Ik heb vd week mijn koelvloeistof gewisseld, maar kreeg toen de auto niet goed ontlucht. Dacht dat de ontluchtingsnippel op de radiateur nogal dicht zat, aangezien ik deze maar een zeer klein stukje kon draaien. Hij koelde op zich wel lekker, maar dit ging steeds slechter. Hij wordt best supersnel warm, en het koelwater blijft tussen 1/3 en 2/3 staan, maar de olie wordt wel 110 gr. Ik heb nu dus zo t idee dat mijn thermostaat t begeven heeft, aangezien er ook geen doorstroming van de radiateur lijkt te zijn.
Volg week er ff af halen en dan nakijken. Tot die tijd rij ik zo weinig mogelijk, aangezien ik mijn anwbpas nog zo lang mogelijk in de zak wil houden

gr haas
ps. Aan de andere kant, zal iemand opslepen geen probleem meer zijn voor de gemiddelde FNO'er, he merijn&Frits

klopt, moet ik alleen wel ff de tijd en geld voor uit trekken...haha. Ik snap niet helemaal waarom ie nou kaduuk is, hij koelde echt perfect (niet te snappen overigens aan de bocht die uit het koelsysteem kwam, maar ja...). Misschien zittie ook wel gewoon vast ofzo, ff kijken. Iemand een idee hoeveel zo'n thermostaatje kost?Merijn schreef:Je thermostaat wil niet meer open, denk je? Effe een nieuwe erin knallen! Da's echt weinig moeite, toch? Hoef je je daar niet meer druk over te maken!
Een thermostaat kost echt geen drol, volgens mij. 10 euro of zo?
Wat ik alleen een beetje vreemd vind, is dat je koelwatertemp. wel tussen 1/3 en 2/3 komt te staan. Als de thermostaat helemaal dicht zou zijn, zou er daar dus geen koelwater langskomen dat van de motor afkomt. Met andere woorden, je koelvloeistof zou helemaal niet warm zijn in je radiateur. Het kan zijn dat ik nu iets compleet over het hoofd zie, aangezien ik niet zo'n ster ben ik dit soort zaken.
Wat ik alleen een beetje vreemd vind, is dat je koelwatertemp. wel tussen 1/3 en 2/3 komt te staan. Als de thermostaat helemaal dicht zou zijn, zou er daar dus geen koelwater langskomen dat van de motor afkomt. Met andere woorden, je koelvloeistof zou helemaal niet warm zijn in je radiateur. Het kan zijn dat ik nu iets compleet over het hoofd zie, aangezien ik niet zo'n ster ben ik dit soort zaken.

als t tien euro kost spring ik een gat een in de lucht, maar heb zo t idee dat t wat meer kost, maar ja...Merijn schreef:Een thermostaat kost echt geen drol, volgens mij. 10 euro of zo?
Denk ook niet datie helemaal dicht staat, maar deels ofzo. Omdat de radiateur ook niet geweldig is ontlucht zal daar ook wel een deel van het probleem inzitten. Die gaat er van de week ook uit om dat ding gangbaar te maken en anders maar op een andere manier proberen dat ding vol te krijgen zonder lucht...
vette gunstigheid!! Vanmiddag ff een bestellen 

denk niet in nijmegen , die hebben echt nix op voorraad....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Martijn als je er zo geen kan krijgen kan ik wel ff kijken of ik hem uit mn oude blok kan halen. laat maar ff wat horen.~Haas~ schreef:denk niet in nijmegen , die hebben echt nix op voorraad....
GR.Frits
zekers, maar wordt toch volgende week...Merijn schreef:Effe bellen van tevoren, dan weet je het direct. Als ze 'm niet hebben kun je altijd nog effe verder bellen. Is wel fijn als ie weer gemaakt is, toch?

moet jij zeggenMerijn schreef:Waarom dat dan weer? Je bent toch uit je neus aan het vreten!

zeg ik ook niet, zeg alleen dat ik volg week pas tijd heb om m te maken...Merijn schreef:Ik zeg niet dat ik geen tijd heb, Haasie!

Tot vanavond (denk ik

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ga aanrijden, Zie jullie over een half uurtje.
GR.Frits
GR.Frits
-
- Contacteer:
Sorry, ik kan niet komen... had graag langs willen komen om m'n nieuwe skirts te laten zien maar dat gaat niet door vandaag...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze hadden al een banaan rory, ze waren op zoek naar de aap die er bij hoordeRory schreef:Wel typisch, Merijn/Tom/Rob zijn er niet en vrouwen komen gewoon op me af

Dat zegt ook wat over Jesper he in de Wolfskuul!Frits schreef:Ze hadden al een banaan rory, ze waren op zoek naar de aap die er bij hoordeRory schreef:Wel typisch, Merijn/Tom/Rob zijn er niet en vrouwen komen gewoon op me af
En niet zulke grappen Frits, je bent gewoon jaloers haha