[R5 GTTi] kortsluitng

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

:lol: :lol:

irl ga ik je :gun:
Mrtn = Maarten
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Kom maar op, ik lust je rauw :p
There will be plenty of time to rest when your dead
piet pado GTT
Berichten: 64
Lid geworden op: do 3 apr 2003 17:12
Locatie: Surhuisterveen

yo......
de turbo 2 replica is weer klaar...
motorkap gespoten en plekjes weg gewerkt....
ik had hem vandaag mee naar het werk.. maar je was er vandaag niet catrinus??? zag je gtt niet staan....
maar geen nood... komende vrijdag neem ik hem weer mee... kom dan wel even langs waaien om kwart voor twaalf... (dan heb ik pauze) :smoke: kun je dan mischien ook een camera mee nemen cat?? dan kunnen de mensen van de club mijn bakje ook ff bekijken! >-) tenminste als je dan in peize bent....
we zien het wel...........

nou... dit was het off-topic gedeelte.... geen idee waar ik het anders neer moest zetten...

nogmaals mijn excusses...

groeten van piet
catrinus
Berichten: 4451
Lid geworden op: za 2 jun 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

pm voor piet :wink:
There will be plenty of time to rest when your dead
piet pado GTT
Berichten: 64
Lid geworden op: do 3 apr 2003 17:12
Locatie: Surhuisterveen

pm trug :D
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Goh... wat ben ik toch aardig voor de off-topicers :lol:

maar dat komt dan ook doordat ik kan melden dat m'n bakkie het weer top doet :D

Achteraf was het allemaal best simpel, maar ja... dat is achteraf eigenlijk altijd :beer:

de dingen die stuk zijn geweest;

- de continue plus van de accu naar startmotor (al gemeld)

- relais van de ventilator voor de radiateur (al gemeld)

- massa probleem (xtra kabel getrokken)

maar... de motor liep f*cking beroerd doordat de massa van de computers niet goed was, als de motor stationair liep was er nix aan de hand, gewoon netjes 14.8V op de massapunten van de comps. Ging ik echter gas geven en dus de kabels op het massapunt bewogen storte deze in naar 6V en schommelde een beetje rond deze waarde. Verder liepen deze massakabels door een kabelboom die érg stug is, bij een kantelende motor drukte deze tevens het stekkerblokje van de injectorrail steeds opzij waardoor deze ook slecht contact maakte op sommige momenten. Ik heb dus de kabelboom (origineel Volvo zoals ie zat) gemodificeerd zodat ik deze probs kon oplossen. De auto loopt nu zelfs mooier als ie ooit heeft gedaan, hij zaagt ook niet meer in de toeren bij stationair draaien, maar mooi 1000tpm.

Bij deze voor de mensen die mij advies hebben gegeven waar ik kon zoeken, bij deze dus nog bedankt (Y)
Mrtn = Maarten
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

koop maar een biertje voor me op Speed :p

of nee, nog beter, regel het vleesch maar weer!! we'll keep in touch :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Vlees? Weet je zeker dat ik dat was? :lol:
Mrtn = Maarten
Plaats reactie