Meeting RTC Breda, 7 maart 2004, reactietopic.
-
- Contacteer:
Je mag mij er ook even bij zetten als je wil 

* Stefan T-SPORT *
-
- Moderator
- Car: Megane
pleur op manJasper16v schreef:MJ schreef:rasit.. schreef:P@TB@D schreef:oke redelijk groot dan
Van Zoetermeer (NL, 2711)
Naar Breda (NL, 4811)
Afstand 71,3 km.
poe poe pat, wel eerst voor een grote beurt naar de dealer voordat je naar breda gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniale opmerking Rasit

-
- Über-Spammer
Dit kan ik bevestigen jah.MartijnG schreef:Twee ex-auto's van Maik...Mrtn schreef:@Maik, waarom zijn die witte en zwarte niet meer? ken ze niet hoor, maar vraag 't me af..
De witte heeft een ongelukje met een vrachtwagen gehad...
De zwarte is doorverkocht aan Remco-X en die heeft hem daarna weer doorverkocht geloof ik...die is een maand(?) geleden op zn zij gegaan door een ongeluk.
Die witte heb ik zelf achterin een auto gereden en daarna in de vrachtwagen.
Die zwarte ging van eigenaar > maik > martijn berkhout > remco > vriend edpret, hij heeft hiermee een ongeluk gehad.
Dat was ut wel zo'n beetje..
[img]http://home.wanadoo.nl/hhpeters/3stuks.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/hhpeters/3stuks2.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
als het goed is wel 
maar je wilt hem in welk formaat?
1024/768

maar je wilt hem in welk formaat?
1024/768
-
- Über-Spammer
LOL 
klopt want goof had mijn velgen over genomen.

klopt want goof had mijn velgen over genomen.

-
- Contacteer:
Hmm dan zou ik het bijna nog express doen ookRudo schreef:Das niet nodig. Doe dat maar als je ze de 7e niet bij je hebt, mag je terug om ze ff op te halen.peter5GTTurbo schreef:Hmmm ik schaam me diep.Rudo schreef:Peter, wil je dan zo vriendelijk zijn om 2 x RE 208's mee te nemen...

Niets is zo lekker om een eind te rijden met de GTT.
-
We kunnen dan wel weer met de Noordelingen naar Breda rijden.Foeke schreef:Leeuwarden naar Breda 225.6 km
Dus gaan gewoon die kant op.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaan we dan wel iets sneller rijden als naar Assen Robert? 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Hoezo, we zijn naar de Jaarafsluiting ook met normale snelheid erna toegereden.olijnsma schreef:gaan we dan wel iets sneller rijden als naar Assen Robert?
Ik ga niet racen.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Supergedaan JohanJohan schreef:http://forum.fok.nl/showtopic.php/418632/1
onderaan

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Heej allemaal,
Als jong RTC-fan, wil ik ook graag komen naar de meeting van 7maart, ik heb zelf geen auto (17jr), maar nu wil ik met de trein komen. Weet er iemand toevallig of de makro ver van Žt treinstation Breda afligt.
BVD, Ruud (venray)
Als jong RTC-fan, wil ik ook graag komen naar de meeting van 7maart, ik heb zelf geen auto (17jr), maar nu wil ik met de trein komen. Weet er iemand toevallig of de makro ver van Žt treinstation Breda afligt.
BVD, Ruud (venray)
Ik ben ook zeker weten van de partij

Renault Clio 1.8 16v
heej ruudje (ik ken ruudjestuurslot schreef:Heej allemaal,
BVD, Ruud (venray)

misschien dat er iemand in venray woont die je wel op kan pikken.. er zijn heel wat aardige mensen hier en hopen dat er 1 van in venray woont..

Goed Idee Rasit,rasit.. schreef:heej ruudje (ik ken ruudjestuurslot schreef:Heej allemaal,
BVD, Ruud (venray))
misschien dat er iemand in venray woont die je wel op kan pikken.. er zijn heel wat aardige mensen hier en hopen dat er 1 van in venray woont..
Als er mensen zijn waar ik eventueel bij mee zou kunnen rijden, willen die mij dan een PMŽtje sturen of een mailtje naar ruudgerrats@hotmail.com.
Alvast bedankt

Iemand van de limburg-delegatie kna jou vast wel effe oppikkenstuurslot schreef:Goed Idee Rasit,rasit.. schreef:heej ruudje (ik ken ruudjestuurslot schreef:Heej allemaal,
BVD, Ruud (venray))
Als er mensen zijn waar ik eventueel bij mee zou kunnen rijden, willen die mij dan een PMŽtje sturen of een mailtje naar ruudgerrats@hotmail.com.
Alvast bedankt

1 km 100 de volgende km 140 dan weer een stukkie 120 toen weer 90 en dan weer 140RobertR19 schreef:Hoezo, we zijn naar de Jaarafsluiting ook met normale snelheid erna toegereden.olijnsma schreef:gaan we dan wel iets sneller rijden als naar Assen Robert?
Ik ga niet racen.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het station ligt iig niet om de hoek...dus het mooiste zou idd zijn om mee te rijden met iemand...stuurslot schreef:Heej allemaal,
BVD, Ruud (venray)
@Rasit: wat heb je toch weer een avatar waar je U tegen zegt 
Wat betreft Breda: heb er zin in!! Nu maar hopen dat het mooi weer wordt

Wat betreft Breda: heb er zin in!! Nu maar hopen dat het mooi weer wordt

-
Ja, Martin, we kunnen niet allemaal zo goed als jou rijdenmartin rs schreef:
1 km 100 de volgende km 140 dan weer een stukkie 120 toen weer 90 en dan weer 140
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Hij bedoelt dat zijn 5je niet zo snel versneltRobertR19 schreef:Ja, Martin, we kunnen niet allemaal zo goed als jou rijdenmartin rs schreef:
1 km 100 de volgende km 140 dan weer een stukkie 120 toen weer 90 en dan weer 140

Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Als je niemand kan vinden kijk dan ff op http://www.9292ov.nl Daar krijg je zo de route beschrijving en welke bus/trein je moet nemen.Heej allemaal,
BVD, Ruud (venray)
Gr. Jop
Of we gaan zo rijden toen we naar Lelystad gingen. of ben je toen niet mee geweest.martin rs schreef:1 km 100 de volgende km 140 dan weer een stukkie 120 toen weer 90 en dan weer 140RobertR19 schreef:Hoezo, we zijn naar de Jaarafsluiting ook met normale snelheid erna toegereden.olijnsma schreef:gaan we dan wel iets sneller rijden als naar Assen Robert?
Ik ga niet racen.

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
Ik sta nog nie in de lijst.
Wij komen zeker, of met de 19 of met de laguna
saffie zal dan nog niet rijdbaar zijn denk
Wij komen zeker, of met de 19 of met de laguna
saffie zal dan nog niet rijdbaar zijn denk
-
- Contacteer:
Uhh dan lift ik graag met je mee!Foeke schreef:Leeuwarden naar Breda 225.6 km
Dus gaan gewoon die kant op.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe reden jullie daar dan heen?Foeke schreef:Of we gaan zo rijden toen we naar Lelystad gingen. of ben je toen niet mee geweest.martin rs schreef:1 km 100 de volgende km 140 dan weer een stukkie 120 toen weer 90 en dan weer 140RobertR19 schreef:Hoezo, we zijn naar de Jaarafsluiting ook met normale snelheid erna toegereden.olijnsma schreef:gaan we dan wel iets sneller rijden als naar Assen Robert?
Ik ga niet racen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Inkoppertje:
Ik denk dat ze er met de auto heen zijn gegaan
Vanuit Oldenzaal reden we iig 110-120, en bij inhalen 140-150
Naar de franse autodag vorig jaar was toen nog leuk met die citroen ax van mij die bij hoge snelheden (130+) allemaal rookwolken blies (kapotte koppakking)
Ik denk dat ze er met de auto heen zijn gegaan

Vanuit Oldenzaal reden we iig 110-120, en bij inhalen 140-150

Naar de franse autodag vorig jaar was toen nog leuk met die citroen ax van mij die bij hoge snelheden (130+) allemaal rookwolken blies (kapotte koppakking)

-
Wat wordt het weer op 7 Maart 2004?
Renault 5 GT Turbo "EVO"